Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer ben jij jaloers?

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Mei 2015 09:01

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Op mensen met gezonde ouders, waarmee ze leuke dingen kunnen doen (winkelen, steden tripjes, samen high teaen, naar theater voorstellingen, samen dingen doen met de kleinkinderen enz)
<<

Anoniem152

Bericht 23 Mei 2015 09:07

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Ook ik ben jaloers op mensen die beide ouders nog hebben in goede gezondheid.
Als ik van vriendinnen hoor wat voor leuks ze met hun moeder doen of zoiets op het forum lees, dan steekt dat enorm.

Verder ben ik jaloers op mensen die in een gelukkige relatie zitten. Ik zou zo graag weer eens verliefd willen zijn, van iemand houden.
<<

Anoniem140

Bericht 23 Mei 2015 09:29

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Ik kan ook "jaloers" worden op mensen met veel geld. Zoals Chiq en Marin bijvoorbeeld. Maar ik besef ook dat dat heel relatief is allemaal en ik ben ontzettend tevreden en mijn rijkdom bestaat uit een gezond kind en gezonde ouders, dat is niet iedereen gegund. Maar ik zou het heerlijk vinden om zoveel geld te hebben, echt te kunnen doen wat je wilt, mooi huis kunnen kopen etc.
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 23 Mei 2015 10:10

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Rebecca schreef:
Lady schreef:Didi, wat erg ook voor jou.

Ik merk dat ik het heel erg wegstop. Ik ben zelf net moeder geworden en kan de gedachte dat ik de mijne ga verliezen niet handelen.


Voor jullie ook een dikke knuffel Lady en Didi :hug:

Ook dat vind ik heel herkenbaar. Mijn moeder is al ziek sinds 2010 en de kanker is heel lang stabiel geweest. Sowieso houdt mijn moeder zich sterk als wij er zijn (ze woont 2u rijden hiervandaan, dus we zien elkaar niet wekelijks). 't is lange tijd heel makkelijk geweest haar ziekte weg te stoppen. Sinds vorig jaar is de kanker heel ver uitgebreid. 't Besef dat ze er niet meer zo lang zal zijn als ik zou willen, komt steeds meer binnen. Maar daaraan denken doet echt teveel pijn, dus wegstoppen maar weer.


Voor jullie ook Lady en Rebecca, en ook voor jou Chiq :hug:

Wegstoppen doe ik ook. De gedachte dat ze m'n beide kindjes niet groot ziet worden doet me zoveel pijn.
Ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken, ik kan er niet mee om gaan. Ik zou haar zo graag nog tientallen jaren bij me willen houden.
2011
2015
<<

Anoniem114

Bericht 23 Mei 2015 10:15

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Miley schreef:Ik kan ook "jaloers" worden op mensen met veel geld. Zoals Chiq en Marin bijvoorbeeld. Maar ik besef ook dat dat heel relatief is allemaal en ik ben ontzettend tevreden en mijn rijkdom bestaat uit een gezond kind en gezonde ouders, dat is niet iedereen gegund. Maar ik zou het heerlijk vinden om zoveel geld te hebben, echt te kunnen doen wat je wilt, mooi huis kunnen kopen etc.


Ik snap je, hoor. Lijkt me ook heerlijk. Maar als ik dan de posts van ChiQ lees, over haar moeder.. Men, laat me maar de rest van m'n leven op een houtje bijten, als m'n moeder maar (redelijk..) gezond blijft.
<<

ChiQ

Bericht 23 Mei 2015 10:27

Re: Wanneer ben jij jaloers?

O, Meiden van wie hun mama's ook zo ziek zijn, sterkte.. :hug:

Bazinga, helaas is het geen kwestie van op een houtje bijten en een gezonde ouder ervoor terug, anders had ik alles zo ingeleverd. Helaas kan ik zelfs met geld niets voor haar betekenen. Het is ook niet zo dat mensen met minder geld niet ziek worden. Ik vind het wel een geruststellende gedachte dat mijn moeder een prachtige uitvaart zal krijgen omdat geld geen issue is. Bluh. Kutkanker. Kutziekte.
<<

Anoniem147

Bericht 23 Mei 2015 10:30

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Ik ben niet snel jaloers en heb vaak dat mijn 'hoofd' het overneemt van mijn gevoel.

Bijvoorbeeld met betrekking tot een baby, ik zou ontzettend graag een kindje willen maar de situatie zo op het moment zo slecht (geen baan, geen hele fijne woning) dat ik als ik reëel kijk weet dat dit niet het juiste moment is.

Qua koophuis, wat ik ook heel graag wil denk ik dan ook vaak 'mijn tijd komt ook! Het duurt alleen wat langer dan 'gemiddeld' .. Is dat wel zo erg? Waarom zo'n haast? En dan is het gevoel eigenlijk alweer gezakt.


Nu ook met een baan. Dan zie ik mensen die met plezier naar hun werk gaan en daar over praten en dan denk ik 'Men, waarom heb ik dat niet'. Maar dan denk ik ook direct daarna weer 'Ach poep! Ik ga het ook weer proberen!'

Gelukkig heb ik in mijn directe omgeving niet te maken met ziekte en/of de dood en daar ben ik wel ontzettend dankbaar voor. Veel sterkte voor de meiden die daar nu middenin zitten.
<<

Anoniem114

Bericht 23 Mei 2015 11:03

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Dat bedoel ik ook, ChiQ. Als het zou kunnen.. Zou ik alles geven voor een gezonde moeder. Mijne kwakkelt met haar gezondheid en ze heeft haar lichamelijke gebreken, maar niks ernstigs verder, gelukkig. Ik weet ook niet hoe ik er mee zou om moeten gaan, trouwens en ben ook onwijs dankbaar dat het niet aan de orde is.
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 23 Mei 2015 12:46

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Wat veel meiden die hun moeder gaan verliezen. Vreselijk, heel veel sterkte :hug:

Ik ben bijna nooit jaloers. Ik geef eigenlijk niets om materiële zaken, dus daar ben ik nooit jaloers op. Ja, ik zou ook wel 10.000 euro spaargeld willen en geen studieschuld, maar daar denk ik eigenlijk nooit over na. Ik ben soms jaloers op de vrienden van mijn vriend, omdat zij hem wel vaak kunnen zien en ik niet, maar dat lijkt me alleen maar gezond.
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 23 Mei 2015 13:00

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Wat enorm heftig om te lezen. Aan alle vrouwen hier die met angst, verdriet en onmacht te maken hebben: het doet me verdriet om dit te lezen en ik wil jullie heel veel sterkte wensen!

:hug:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Mei 2015 13:08

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Miley schreef:Ik kan ook "jaloers" worden op mensen met veel geld. Zoals Chiq en Marin bijvoorbeeld. Maar ik besef ook dat dat heel relatief is allemaal en ik ben ontzettend tevreden en mijn rijkdom bestaat uit een gezond kind en gezonde ouders, dat is niet iedereen gegund. Maar ik zou het heerlijk vinden om zoveel geld te hebben, echt te kunnen doen wat je wilt, mooi huis kunnen kopen etc.


Jep.. dit ook ja
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 23 Mei 2015 15:33

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Dat is zo ja, mijn ouders kunnen net rondkomen maar ook mijn moeder heeft kanker gehad, gelukkig kan ik gehad zeggen maar het is wel nog maar 2 jaar geleden. Gisteren is ze weer door de MRI gemoeten omdat de mammografie liet zien dat het littekenweefsel is veranderd en ze denken niet dat het weer terug is, maar doen wel een MRI voor de zekerheid. En dan is die week tot de uitslag toch weer beangstigend. Dan is geld inderdaad maar een klein ding, maar toch je hebt het wel nodig.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 23 Mei 2015 16:36

Re: Wanneer ben jij jaloers?

Twellie schreef:En veel sterkte beiden, is echt een rotgevoel. Hoop dat jullie wens in vervulling mag gaan

Dank je wel Twellie. Het is even spannend allemaal. Ik ga het zien.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers