Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoera, Zora is bevallen!!

<<

ChiQ

Bericht 21 Mei 2015 09:25

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Ahh hij doet me aan Julian denken met die bolle wangetjes, en dat blijft voorlopig hoor zo lief! Blij dat het goed met jullie gaat en hij is inderdaad behoorlijk alert en wakker zo jong al!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2015 09:28

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een mooi mannetje Zora!
Fijn dat het goed en je leuke kraamverzorgsters hebt. Vanaf vanmiddag dus alleen met jullie kleintje! Ik vond dat eerst ook spannend maar ging heel goed.
2014 2016
<<

Anoniem147

Bericht 21 Mei 2015 09:30

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Aaaahh super leuk en lief! Ik ben echt blij voor je :D Prachtig mannetje!
<<

Anoniem167

Bericht 21 Mei 2015 09:34

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een heerlijk mannetje!!!
<<

Anoniem114

Bericht 21 Mei 2015 09:42

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Ohh wat leuk om je verhalen te lezen en wat is-ie moooi!!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 21 Mei 2015 14:06

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Ohhhh dames thanks voor de complimentjes!! Lijkt 'ie echt zo op mij??? We grappen al iig dat ie de terugwijkende haargrens van vriend heeft whaha maar zelf vind ik het moeilijk de gelijkenis te zien.

Kraamzorg gaat zometeen weg... Buh. Ik voel me gelukkig een stuk stabieler dan gisteren, toen zag ik er echt heel erg tegenop, maar nu vind ik het vooral ENORM jammer. Ik hoef het huis nog lang niet voor mezelf als zij elke dag zouden komen haha, het is zo gezellig! Maar goed, het is niet anders... ik maak als een gek foto's om maar alles te herinneren en schrijf daarom die anekdotes hier ook maar op, dan is het nog eens terug te lezen :)

Vanochtend is de baby voor het eerst in de tummy tub geweest. OMG alle aanstaande moeder: schaf zo'n ding aan. Echt geniaal. HIj vond het badje al heel erg lekker, maar dit vond ie nog veel lekkerder. Hij wurmde zich echt in allemaal gekke bochten, en daarna heeft ie echt gewoon 5 min doodstil voor zich uit liggen staren. Zo lief om te zien, aanrader hoor!

Dat bijslapen vind ik moeilijk joh Lady. Ik heb nooit overdag kunnen slapen, dus dat dat nu op commando moet vind ik lastig.. het duurt gewoon echt minstens een half uur voordat ik rustig genoeg ben om evt in slaap te vallen dus tegen die tijd is de tijd om te slapen alweer zoveel korter. Ik let er iig nu gewoon op dat ik veel in bed lig, dan rust ik iig iets uit... Vanochtend was de VK er, met stagiaire, en veel gesproken met de kraamzorg, en dan merk ik wel dat het licht tussendoor echt uit gaat in mn hoofd. Zo moe!

Speentje hebben we nog niet weer geprobeerd Lady maar ik sluit idd niet uit dat we 'm toch weer een dezer dagen pakken. Ik vind het alleen nog zo gek voelen ofzo.. gevoelsmatig liever de pink... T komt overdag elke 3u voor voeding, soms moeten we 'm wakker maken daarvoor, soms laten we het even en doen we 4u. 's Nachts zijn we nog wat aan het puzzelen... Laatste 2 nachten was laatste voeding 23:30 en dan wil ie rond 1u opeens weer. Volgende voeding is dan 4u later, en die daarna weer 3. We zijn dus nog een beetje aan het klooien, maar gelukkig hebben we nu de tijd. Vriend is ook nog vrij! Ik vind het iig heel redelijk gaan! Scheelt wel echt enorm dat hij niet zoveel huilt... dat maakt het zoveel relaxter en leuker. Het blijft gewoon gezellig. Veel huilen lijkt me zo moeilijk...

Chiq< wat FIJN stiekem om te horen dat dat schattige nog wel even blijft!! Phieuw!! HEt gaat me nu al veel te snel!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem149

Bericht 21 Mei 2015 15:13

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Wat een heerlijke updates Zora! En hij is echt heel knap!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3089

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 21 Mei 2015 15:32

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Je klinkt zo verschrikkelijk blij. Je updates zijn zo heerlijk om te lezen!
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 21 Mei 2015 21:17

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

De liefde en het geluk zijn gewoon voelbaar vanaf het scherm. En wat een onwijs mooi kereltje zeg..
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Merel

Noob

Berichten: 45

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 21 Mei 2015 21:49

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Super gefeliciteerd Zora! Het geluk spat van het scherm. Heerlijk!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Mei 2015 06:35

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Echt een heerlijk kereltje en wat schrijf je heerlijk verliefd over hem :love:
Wij hadden trouwens bij E's geboorte al een tummy tub in huis, maar heb hem nooit gebruikt (in elk geval niet waar hij voor bedoeld is :smile: ), omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat ik ermee moest, haha. Maar misschien moet ik me er voor de volgende baby dan toch nog maar even in verdiepen!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 22 Mei 2015 10:50

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Suus, echt doen hoor! Het is echt een heel verschil met het badje. Dat vind ie ook lekker maar dit is echt geniaal om te zien. Ik herkende meteen alle bewegingen en hoe hij z'n voetjes bij elkaar had was opeens heel duidelijk wat hij dan deed in mijn buik... superleuk!!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Mei 2015 11:13

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Suus schreef:Wij hadden trouwens bij E's geboorte al een tummy tub in huis, maar heb hem nooit gebruikt (in elk geval niet waar hij voor bedoeld is :smile: ),

Ok, ik heb misschien een dirty mind ofzo, haha, maar door die smiley erbij krijg ik echt heeeele gekke ideeën bij deze zin :^^:

♥♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mei 2015 16:03

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Hahaha I feel you, Elliot!
❤ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 22 Mei 2015 17:10

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Fijn dat het zo goed gaat Zora!

Hier ook een groot van van de tummy tub. Had ik van te voren niet gedacht. Maar D. vindt het heerlijk en ik vind het makkelijker dan een badje.
Laatst gewijzigd door Lady op 22 Mei 2015 18:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 22 Mei 2015 18:08

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Oooohh Zora nu wil ik een foto van jouw knapperd zien in de tummytub. :yes:
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 22 Mei 2015 23:04

Re: Hoera, Zora is bevallen!!

Elliot schreef:
Suus schreef:Wij hadden trouwens bij E's geboorte al een tummy tub in huis, maar heb hem nooit gebruikt (in elk geval niet waar hij voor bedoeld is :smile: ),

Ok, ik heb misschien een dirty mind ofzo, haha, maar door die smiley erbij krijg ik echt heeeele gekke ideeën bij deze zin :^^:

Elliot, haha, foei!! FYI, we hebben 'm gewoon als emmer gebruikt, saai he? :smile:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers