Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Je vriend ten huwelijk vragen

<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 22 Mei 2015 09:19

Je vriend ten huwelijk vragen

Eigenlijk wil ik graag de traditionele rollen doorbreken en mijn vriend ten huwelijk vragen ipv andersom. Zijn er hier meiden die dit hebben gedaan? Hoe heb je dit aangepakt? Ik wil geen uitgebreid aanzoek doen maar het wel bijzonder maken.
<<

Anoniem162

Bericht 22 Mei 2015 09:23

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

-
Laatst gewijzigd door Anoniem162 op 27 Mei 2015 19:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 22 Mei 2015 09:27

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

Volgens mij hebben Petteflet en Sam dit ook gedaan!
Super stoer van je dat je dat wil doen, spannend!

♥♥
<<

stoplicht

Noob

Berichten: 192

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:40

Bericht 22 Mei 2015 10:23

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

Ik heb mijn vriend ook ten huwelijk gevraagd, nu bijna 9 maanden geleden en we trouwen volgende week!

Ik had al een tijdje het idee hem te willen vragen, maar wilde het een klein beetje speciaal doen... Mijn moeder wist er van omdat ik het tijdens onze zomervakantie het een en ander had besteld voor een evt aanzoek. Zij ontving het pakket en het bleek niet naar verwachting te zijn dus over naar een ander plan... Uiteindelijk heb ik op de dag dat we 9 maanden samen waren geregeld dat we lekker gingen gourmetten, had ik voor daarna een heel lief verhaaltje ingestudeerd en dat zou k dan boven op de slaapkamer vertellen... Daar hing ook een slinger met de tekst ' Zijn naam, wil je met me trouwen?'.
Ook dit liep anders want direct na thuiskomst else hij even wat schone kleren aantrekken... Mijn verhaaltje dus voor het eten, op de slaapkamer vertelt (was de helft ervan vergeten) en toen op mijn knieën gegaan...

Hij had het niet verwacht omdat ik geroepen heb niet te willen trouwen, maar hij zei al voordat ik klaar wasdat hij met mij wilde trouwen!

Conclusie : gewoon doen!
<<

Janne

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:08

Bericht 22 Mei 2015 10:42

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

Cool Fantine!

Ik heb inderdaad mijn vriend ten huwelijk gevraagd. Was tijdens onze vakantie vorig jaar. Ik had een een naambordje laten maken met onze namen en daar fam. Hutsefluts (ik wil zijn naam aannemen) bij. Deze heb ik cadeau gedaan aan hem en onze kinderen hadden shirtjes aan met op de ene: Lieve papa, wil je met onze mama, en op de andere trouwen??

Mijn vriend vond het superleuk en nu gaan we over 4 maanden trouwen.
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 22 Mei 2015 11:08

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

Ja, ik heb mijn man ook ten huwelijk gevraagd. Ik heb een hele tijd allemaal glazen potjes verzameld. Op een avond heb ik de hele tuin vol gezet met waxinelichtjes. In de vijver lagen drijfkaarsen en in de borders stonden fakkels. Manlief was boven. Ik heb hem toen naar beneden gevraagd en mee de tuin ingenomen. Daar heb ik hem ten huwelijk gevraagd. En hij heeft ja gezegd. :love: Ondertussen iets meer dan een half jaar getrouwd.
10-08-2017 ♥
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Mei 2015 11:35

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

Jaaaa ik heb dat ook gedaan!
Heb een horloge laten graveren met de vraag of ie met me wil trouwen. Heb dit gegeven met zijn verjaardag.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 22 Mei 2015 12:40

Re: Je vriend ten huwelijk vragen

Ik heb de mijne gevraagd op de f.inish lijn van een wedstrijd. We zijn nog altijd niet getrouwd, maar het zit wel in de planning ooit!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers