Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


solliciteren bij het zelfde bedrijf

<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 20 Mei 2015 12:01

solliciteren bij het zelfde bedrijf

Vorig jaar juli/augustus heb ik gesolliciteerd bij een bedrijf, uitgenodigd uit een van honderden brieven maar het helaas niet geworden. Nu staat precies de zelfde vacature weer online en zou ik graag weer reageren maar is dit wel slim ?.

Ik moest toen een foto mee sturen nu weer dus dan herkennen ze mij misschien wellicht meteen is dat goed of niet ?.
De gene die de sollicitaties in behandeling neemt is de zelfde persoon als vorig jaar.

Hebben jullie dit wel eens gedaan en wat was de uitkomst daar van ?

Iemand tips wat ik in mijn brief kan zetten hierover .
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 20 Mei 2015 15:05

Re: solliciteren bij het zelfde bedrijf

niemand met advies ?
<<

Anoniem313

Bericht 20 Mei 2015 15:10

Re: solliciteren bij het zelfde bedrijf

Ik zou even bellen, uitleggen dat en hoe je vorig jaar bent afgewezen, aangeven dat je nog steeds geïnteresseerd bent, en vragen hoe zij daar tegenover staan. In je brief kun je dan verwijzen naar dit telefoongesprek.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 20 Mei 2015 15:26

Re: solliciteren bij het zelfde bedrijf

Ik heb dit weleens gehad, heb toen ook weer gesolliciteerd. Kreeg nagenoeg dezelfde afwijzingsbrief met de mededeling dat de keuze op een ander is gevallen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 20 Mei 2015 15:27

Re: solliciteren bij het zelfde bedrijf

Oh ik had trouwens vooraf ook gebeld, ze gaven aan dat ik gewoon weer opnieuw mocht solliciteren.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem313

Bericht 20 Mei 2015 17:22

Re: solliciteren bij het zelfde bedrijf

Nouja, toestemming heb je niet nodig dus daarvoor hoef je niet te bellen. Ik zou juist specifiek vragen waarom je de vorige keer buiten de boot viel en hoe je dat nu zou kunnen verbeteren. Niet dat die persoon dat uit zijn of haar hoofd weet, maar je profiel en cv van vorig jaar schetsen en vragen waarom dat niet aansloot bij wat ze zoeken.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 21 Mei 2015 13:45

Re: solliciteren bij het zelfde bedrijf

thanx voor het advies

Ik heb gebeld en weer gesolliciteerd :)

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers