Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Anoniem304

Bericht 21 Mei 2015 09:32

Re: Action topic

Ze hebben nu ook cursus anger management bij Action. :eyes:
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Mei 2015 10:38

Re: Action topic

Sam,

Als jij zo tegen vaccinaties ed bent, dan doe je dat zeker ook niet voor je kind dan krijgt je zoon ook rotzooi binnen zoals jij dat zegt. Homeopathie is oh zo goed............not!
<<

Anoniem304

Bericht 21 Mei 2015 10:40

Re: Action topic

Waarom ga je nou door cbl?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Mei 2015 10:54

Re: Action topic

Maple ik heb vorig jaar een springtouw bij de action gehaald lag toen bij de sportspullen
Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 21 Mei 2015 12:13

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Maple schreef:Het ging toch over de Action hier? Hebben ze er springtouwen voor volwassenen? Of is dit nu een hondentopic?



Ja nou en het gaat toch om een Actionproduct!

Ik wist niet dat je honden bij de Action kon halen.
<<

caribbeanlover

Bericht 21 Mei 2015 12:28

Re: Action topic

Yadira schreef:Waarom ga je nou door cbl?



Ik dat gewoon weten omdat ze er zo op tegen is. Mag toch!?
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 21 Mei 2015 22:00

Re: Action topic

Maple schreef:Het ging toch over de Action hier? Hebben ze er springtouwen voor volwassenen? Of is dit nu een hondentopic?

Ik heb kort geleden een springtouw voor mijn dochter gekocht bij de Action. Lag bij het speelgoed, maar is lang genoeg voor een volwassene. Heb die van dochter namelijk flink moeten inkorten, was veel te lang. En hij was maar een euro, dus niet duur!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 21 Mei 2015 23:29

Re: Action topic

Ik heb vanmorgen wat kadootjes gekocht. Ik heb een leerling op m'n werk, die z'n eerste appartementje heeft. Jongen (18 jaar)heeft best wel een pittige jeugd (gehad), en ben blij voor hem! Ik heb 2 kussentjes gekocht, een soort tafeltje voor op de leuning van de bank, en 2 kaarsen kandelaars. Hoop dat hij er blij mee is!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 22 Mei 2015 06:46

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:!
Dus je gaat nooit op vakantie wil je zeggen omdat je hond nooit naar een pension gaat?


Volgens mij zegt ze dat de hond gewoon mee gaat op vakantie!
LEZEN!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mei 2015 09:27

Re: Action topic

Sam schreef:Ik hecht niet zoveel waarde aab wat 'professionals' zeggen. Ik luister vooral naar mezelf en naar mensen met veel natuurlijke honden ervaring. Ik heb ook een dierenarts die gebaseerd is op het natuurlijke.
Zo ent ik ook alleen de eerste twee jaar. Daarna nooit meer.
Iedereen moet doen wat hij of zij goed acht voor het beest. Daar hoeft een ander, zolang het met goede bedoelingen is, geen oordeel over te hebben.

Mijn hond gaat nooit naar een pension. Of mee op vakantie, of bij nood naar vrienden. Ieder zijn ding.


Zoals het er hier staat kan het 2 dingen betekenen dus. Ik lees zeker wel dus ze had duidelijk moeten zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mei 2015 09:29

Re: Action topic

Sam schreef:Dat zou je eens op moeten zoeken.
Het schijnt het bloed te zuiveren en daardoor vinden teken het niet lekker ofzo. Omze hond loopt ook dagelijks door gras en struiken maar niks meer te zien. Weet alleen niet hoe het bij echte buitenlevers is.



Schijnt zeg je zelf. Mensen zouden eens op moeten houden om zulke dingen te googlen er staat veel onzin die Jan en alleman maar op het net gooit en wat mensen geloven zoals jij. Kwakzalverij heet dat!
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2015 09:29

Re: Action topic

Klaar. Action. Topic.
<<

Anoniem154

Bericht 23 Mei 2015 14:12

Re: Action topic

dus....


ze hebben leuke draadmandjes bij de Action, voor 2,29
Wij gaan ze gebruiken als lampenkap.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 23 Mei 2015 21:57

Re: Action topic

Ja! Die heb ik ook gekocht, ze zijn heel leuk.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mei 2015 22:02

Re: Action topic

Ze verkopen er echt héél erg véél. Wat missen jullie daar nog en hopen dat het ooit in hun assortiment komt?
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 25 Mei 2015 15:38

Re: Action topic

Kan iemand mij dan vertellen of ze bij de Action ook wegwerpscheermesjes van (A-)merken hebben? Voor zowel dames als heren en hoe ze in het gebruik zijn?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem122

Bericht 25 Mei 2015 15:46

Re: Action topic

Voor dames hebben ze sowieso wel Venus geloof ik, van die blauwe zijn dat. En ze hebben 2 soorten merkloze voor dames (En voor heren geloof ik ook, A-merk weet ik niet). Die merkloze zijn vrij waardeloos. Kan je beter een scheermesje met opzetstukjes kopen van de Action, die zijn veel prettiger in gebruik en ook goedkoper denk ik dan de A-merk scheermesjes.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 25 Mei 2015 17:20

Re: Action topic

Stom hoor. Ik kwam zaterdag een hartstikke leuke klok tegen, oud roze, voor 3,99 ik dacht ga even naar het andere filiaal, hebben ze die klok daar niet. Grrr en toen was het natuurlijk al tegen 17.00
Nu hopen dat als mama morgen gaat kijken de klok er nog ligt. :love:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 07:35

Re: Action topic

Waarom ben je naar een ander filiaal gegaan als je die bij die andere al had gezien en had kunnen kopen?
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Mei 2015 11:51

Re: Action topic

Bij Trekpleister hebben ze bijna dezelfde Mason Jars als die van Action, maar die van TP zijn rond ipv vierkant.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 30 Mei 2015 15:54

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Waarom ben je naar een ander filiaal gegaan als je die bij die andere al had gezien en had kunnen kopen?


Verpakking was kapot en wij dachten dat er iets aan mankeerde. Uiteindelijk heb ik hem alsnog elders kunnen vinden en hangt hij in de kamer.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mei 2015 23:20

Re: Action topic

fashionmommy schreef:
caribbeanlover schreef:Waarom ben je naar een ander filiaal gegaan als je die bij die andere al had gezien en had kunnen kopen?


Verpakking was kapot en wij dachten dat er iets aan mankeerde. Uiteindelijk heb ik hem alsnog elders kunnen vinden en hangt hij in de kamer.


Voortaan beter kijken ;)
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2015 20:55

Re: Action topic

Ik ben er al meer dan een maand niet geweest en da's lang voor mij aangezien ik er zowat wekelijks kwam.
Wat is leuk, handig om te hebben/kopen?

Ik had volgens mij van iemand hier vernomen dat ze BB cream verkopen voor de donker huid. Heb wel eens gezocht, maar niks gevonden. Klopt dat?

Verkopen ze katoenen servetten? Heb ze ooit gekocht, maar die waren zo glad het leken net van die doekjes die mannen in hun borstzakje van hun blazer doen. Kan ze overigens nergens vinden.

Verkopen ze tangen om gaatjes in riemen mee te maken? Heb ze nooit gezien daar.
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 23:02

Bericht 23 Jun 2015 21:52

Re: Action topic

Ik heb een tip voor de mannen. Action boxershorts zijn geweldig, de simpele zwarte sokken voor het weekend ook en de werksokken zijn helemaal grandioos. Mijn vriend is dus van huis uit straatmaker en die werksokken zijn super en de gewone sokken voor het weekend doen ook hun werk! En alles zeer betaalbaar!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 24 Jun 2015 13:11

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
fashionmommy schreef:
caribbeanlover schreef:Waarom ben je naar een ander filiaal gegaan als je die bij die andere al had gezien en had kunnen kopen?


Verpakking was kapot en wij dachten dat er iets aan mankeerde. Uiteindelijk heb ik hem alsnog elders kunnen vinden en hangt hij in de kamer.


Voortaan beter kijken ;)


Waar slaat dat nu weer op dan? :12:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers