Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marktplaats irritaties

<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 02 Okt 2013 19:52

Marktplaats irritaties

Kon het niet vinden of op dit forum al een topic over was.

Grmbl spreek je afgelopen zaterdag af dat ze vanavond voor 8en 2 hanen op komen halen, heb dus nog geen mens gezien! Zit je dus voor jan met de korte achternaam te wachten :nopompom: :no:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 02 Okt 2013 20:07

Re: Marktplaats irritaties

Oh, dat vind ik ook altijd irritant!
Wat ik ook vervelend vind: iets aanbieden, er een bepaalde prijs bij zetten en dan een bod krijgen van 20% van je vraagprijs..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 02 Okt 2013 20:17

Re: Marktplaats irritaties

Cinnamon schreef:Oh, dat vind ik ook altijd irritant!
Wat ik ook vervelend vind: iets aanbieden, er een bepaalde prijs bij zetten en dan een bod krijgen van 20% van je vraagprijs..


Ik heb hun telefoonnummer en zou kunnen bellen, maar eerlijk gezegd durf ik dat niet echt :pale:. Heb echt een hekel aan zulke mensen! Mijn man wilde gaan klussen, maar heb hem verboden weg te gaan omdat ik dat niks vind, vrouw alleen thuis en dan een vreemde man in huis. En is dus voor niks thuis gebleven...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Nyx

Bericht 02 Okt 2013 20:21

Re: Marktplaats irritaties

Ik vind marktplaats sowieso maar een irritante site.

Twee weken geleden heb ik mijn kledingkast leeggehaald. De helft van de kleding was niet te verkopen, althans naar mijn mening, en dus heb ik een zak klaargemaakt voor Humanitas en de andere helft heb ik op de foto gezet en op marktplaats gezet. Heb veel biedingen gehad, maar mensen gaven gewoon niet thuis. Ok, prima. Op een gegeven moment had ik twee artikelen verkocht en de overige kleding ook in een zak gedaan voor wederom humanitas. Vond het wel dierbaar.
<<

Anoniem133

Bericht 02 Okt 2013 20:41

Re: Marktplaats irritaties

Ik erger me ook aan mensen die de afspraken niet na komen. Pas een afspraak gemaakt om een kast op te halen bij iemand, ik een aanhanger geregeld, krijg ik kort van tevoren een mailtje dat het niet meer doorgaat omdat hij al verkocht was aan een ander. Zo irritant!
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 02 Okt 2013 20:43

Re: Marktplaats irritaties

Silke schreef:Ik erger me ook aan mensen die de afspraken niet na komen. Pas een afspraak gemaakt om een kast op te halen bij iemand, ik een aanhanger geregeld, krijg ik kort van tevoren een mailtje dat het niet meer doorgaat omdat hij al verkocht was aan een ander. Zo irritant!


Dit heb ik ook al een keer gehad ja dat ze het ineens aan een ander verkocht hadden. Of als mensen ineens niks meer laten horen als je overeen bent gekomen met de prijs. Dat vind ik ook bloed irritant.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 02 Okt 2013 20:53

Re: Marktplaats irritaties

Silke schreef:Ik erger me ook aan mensen die de afspraken niet na komen. Pas een afspraak gemaakt om een kast op te halen bij iemand, ik een aanhanger geregeld, krijg ik kort van tevoren een mailtje dat het niet meer doorgaat omdat hij al verkocht was aan een ander. Zo irritant!


Ik ook, iemand met een busje geregeld, ik moest alleen even een half uurtje van tevoren bellen. Bel ik, ja sorry net verkocht aan iemand anders. Daar krijg je toch wat van.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem87

Bericht 02 Okt 2013 21:06

Re: Marktplaats irritaties

Pfff ja irritaties genoeg gehad met MP toen mn vriend zijn inboedel ging verkopen. Toppunt was een man die na één mailtje beweerde dat we hem genaaid hadden, want hij had al een aanhanger gereserveerd en dat ging hem geld kosten. Terwijl we nog niet eens een dag hadden afgesproken en ook geen prijs, want hij reageerde eerst niet. Helemaal tekeer ging ie, wat een kneus..

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers