Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Peuterdans

<<

Anoniem186

Bericht 25 Sep 2013 08:09

Peuterdans

Ik ga straks voor het eerst met dochter (en zoon) naar peuterdans. Het is volgens mij de bedoeling dat de ouders mee dansen. :D Ben heel benieuwd!

Hebben jullie kinderen wel eens aan peuterdans gedaan? Hoe vonden ze dat?
<<

Anoniem166

Bericht 25 Sep 2013 08:29

Re: Peuterdans

Hier nog geen ervaring, het lijkt me wel leuk om te doen in de toekomst.

Veel plezier straks! Ben benieuwd hoe jullie het vinden.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 25 Sep 2013 09:34

Re: Peuterdans

Mijn vriendin haar tweeling zijn naar "muziekles" geweest. Ik ben ook wel mee geweest. Daar werd ook verwacht dat je mee deed. Ik vond het toen wel heel leuk. En de tweeling vonnd het ook heel leuk.
2014 2016
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 25 Sep 2013 11:21

Re: Peuterdans

Ik zou heel graag iets als peutergym of peuterdans gaan doen met ze, maar ik kan niks in de buurt vinden wat betaalbaar is of wat op tijdens is dat ik niet werk.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem25

Bericht 25 Sep 2013 11:38

Re: Peuterdans

En, hoe was het?

In de zomer hebben Luuk en ik 4 lessen gedaan. Koste 28 euro voor 4x, 45 min. per les. Het was op zich best heel leuk, maar vond het toch wel duur betaald. Ik denk dat hij een uurtje zwemmen dan leuker vindt, en dat kost me 3,50 per keer. We hebben er ook niet echt contacten aan over gehouden(maar dat was ook niet echt mijn doel).
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 25 Sep 2013 11:47

Re: Peuterdans

Was het leuk?

Toen ik in de kinderopvang werkte kwam er drie keer een dansjuf die peuterdans kwam geven.
Wij als leidsters mochten ook mee doen. Ik vond het erg leuk en de kinderen ook. Als L wat groter is lijkt het me leuk om met haar naar peuterdans te gaan.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Anoniem186

Bericht 25 Sep 2013 13:18

Re: Peuterdans

Het was echt super leuk! En ook goed voor mezelf, want de moeders moesten echt actief mee doen. Haha en dat met mijn slechte conditie.
Dochter heeft ook echt genoten. Aan het einde was ze het wel een beetje zat, maar dat mocht de pret niet drukken. Volgende week weer.

Hier kost het 39 euro voor 5 keer. Niet goedkoop dus.
<<

Anoniem133

Bericht 25 Sep 2013 14:15

Re: Peuterdans

Er wordt hier eenmaal in de maand gratis peuterdans aangeboden door het Centrum voor Jeugd en Gezin. Helaas op woensdag, dus dan moet ik werken. Maar vriendinnen van me gaan wel met hun kindjes en die zijn er heel enthousiast over. Het lijkt mij ook heel leuk, fijn dat je dochter zo genoten heeft!
<<

Anoniem 82

Bericht 25 Sep 2013 15:03

Re: Peuterdans

Wat leuk! Hier heeft ze er nu drie lessen opzitten. Hier is het helaas wel zonder ouders, niet dat ik persé mee wil doen, maar nu kan ik ook niet kijken! Hier is het 15,70 per maand en dat 10x. Valt dus nog wel mee! En hier is het dus een heel 'schooljaar'. Al kun je natuurlijk later instromen of eerder stoppen.

Het is hier tot nu toe een groot succes, ze vraagt elke keer wanneer ze weer mag. Ze doet ook al een tijdje peutergym (helaas ook al zonder ouders, haha) en daar is ze ook helemaal weg van. Ze houdt ook erg van bewegen, dansen, muziek, etc. dus ik doe haar er echt een plezier mee. Zo leuk!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 25 Sep 2013 15:22

Re: Peuterdans

Peuterdans vond de kleine geweldig! Nu is het volgens mij gewoon kinderdans. En met veel van de kinderen zit ze nu in de kleuterklas, dus dat is wel leuk. Het leukste vond ik nog dat ze 1 keer in het jaar "optreden" zo lief om te zien.
<<

Meeko

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:13

Bericht 25 Sep 2013 19:19

Re: Peuterdans

Ik doe met E ook peuterdans. Begin mogen moeders mee dansen, en daarna koffie drinken. Maar vaak zijn er wel 2/3 ouders die er bij blijven. In het begin moet ze altijd even door komen, maar aan t eind gaat ze helemaal los en dan moeten we weer naar huis. Haha. Tussendoor doen ze ook stukje peutergym, met trampoline en glijbaan enzo.
eind van de jaar ook optreden, zoo leuk! S heeft t ook gedaan en die vond t helemaal geweldig op t podium.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 25 Sep 2013 19:51

Re: Peuterdans

Ik ben weer aan het zoeken geweest en heb misschien toch iets gevonden :cheering: Heb een proefles voor ze aangevraagd!

Mag ik vragen wat jullie betalen?
:heart: :heart: 2011
<<

Meeko

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 44

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:13

Bericht 25 Sep 2013 20:52

Re: Peuterdans

Oh dat weet ik eigenlijk niet. Geloof iets van 50 euro per kwartaal.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Okt 2013 19:34

Re: Peuterdans

Wij hebben volgende week een proefles :cheering:
Wat trekken jullie je kinderen aan naar zoiets? Iets wat makkelijk zit lijkt me handig toch? Joggingbroek ofzo?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Okt 2013 19:38

Re: Peuterdans

Studiebol, ik had haar in het begin inderdaad een joggingbroekje en t-shirtje met korte mouw aangegeven. Bij peutergym was dat, want daar zat ze al eerder op. Ging prima. Verder hebben veel meisjes gympakjes aan. Dat vond ze hier ook wel wat, dus toen duidelijk was dat ze erop wilde blijven hebben we een gympakje genomen. Dat draagt ze nu ook naar de peuterdans, waar ook weer bijna alle meisjes gympakjes hebben. Maar echt nodig is dat niet, en zeker in het begin zou ik gewoon makkelijke kleding aantrekken. Dan kun je altijd nog kijken voor bijvoorbeeld een gympakje als je dat leuk zou vinden en zeker weet dat het wat voor jullie is.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 02 Okt 2013 19:56

Re: Peuterdans

Bedankt roze voor je antwoord!
Als ze het echt leuk vinden dan kan idd zo'n gympakje doen, zal ook wel is kijken wat de rest aan heeft. Waar heb jij toen dat gympakje gehaald?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 82

Bericht 02 Okt 2013 21:02

Re: Peuterdans

Ik heb toen een gympakje van Hello Kitty gekocht bij H&M, was dacht ik maar 7,95 ook. Heb ook weleens pakjes bij Zeeman zien hangen. Ik wilde in elk geval geen al te gek duur pakje, zoals de professionele turnpakjes die best duur zijn. Maar die heb ik volgens mij bij die kleintjes sowieso ook nog niet gezien hier, is ook niet echt nodig natuurlijk. En ze groeien er zo weer uit.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers