Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo trots! :)

<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 05 Mei 2015 16:34

Zo trots! :)

Mats kan sinds een week zelf gaan zitten, kruipt soms per ongeluk een stukje en kan vanaf vandaag ook zelf gaan staan! Vlak voor zijn eerste verjaardag maakt hij nog even gauw wat sprongen in zijn ontwikkeling. Dat trotse koppie als het hem lukt om te gaan staan :heart:
(Natuurlijk is het de normaalste zaak van de wereld, maar Luuk deed alles supervroeg en ik vond het toch wel moeilijk om ze niet steeds met elkaar te vergelijken)
We hebben net de box ook maar weggehaald want dat was ook alweer meer opslag dan dat we hem echt gebruikten... Mijn baby wordt groot!

Jullie nog trotse momenten?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem186

Bericht 05 Mei 2015 16:48

Re: Zo trots! :)

Wat goed, heerlijk die trotse momenten!!

Hier ook.
We zijn met de zindelijkheidstraining van zoon begonnen. Vanmorgen op het potje al een grote plas gedaan. Helaas wilde hij geen onderbroek aan, hij wilde perse z'n pamper om. Hij trok hem wel steeds af als hij ging plassen. Eind van de ochtend wilde hij toch wel een onderbroek aan, die van z'n zus was wel mooi (hello kitty, haha). En we hebben nog geen enkel ongelukje gehad! Hij heeft al meerdere keren op het potje geplast en ook al een keer gepoept.
Echt super cool! Ik ben benieuwd of hij echt zindelijk gaat worden. Hij is nog zo jong, maar z'n interesse is er zeker.
<<

Anoniem127

Bericht 05 Mei 2015 17:31

Re: Zo trots! :)

Knap zeg Gijs! Ik had er ook last van dat ik mijn tweede dochter steeds ging vergelijken met mijn supersnelle eerste dochter. Leuk om dan die echte trots van het gezicht af te lezen :).

Jans: wat knap zeg! Mijn dochter van 2011 heeft sinds een week weer besloten dat ze toch niet zindelijk is. Zucht.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 05 Mei 2015 17:31

Re: Zo trots! :)

Wat fijn Gijs!
Ik ben ook trots.
We zijn in een vakantiepark en ze loopt hele kleine stukjes los ineens. Ze is bijna 13 maanden.
Een week geleden at ze bijna niks en werd ik er moedeloos van. Sinds een paar dagen eet en pakt ze alles wat los en vast zit. Fruit brood zuivel groente en daarnaast ook gewoon tussendoortjes.
Verder kan ze nu ook echt keten. Bij ons in bed duikvluchten nemen en dan heel hard lachen; zich verstoppen onder de dekens, lekker gek doen. :heart:
04-2014
10-2015
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 05 Mei 2015 17:37

Re: Zo trots! :)

Wat goed van hem, lekker ook dat hij dat nog net voor zijn eerste verjaardag toch allemaal even doet. Wat worden ze dan snel groot hè?

Jans, wat goed van hem!

Milou, leuke dingen allemaal. Kleine meisjes worden grote meisjes.


Onze zoon slaapt sinds twee nachten in een peuterbed. Hij werd zo boos als hij in zijn ledikant moest en werd dan zo gevaarlijk, dat we het peuterbed maar in elkaar hebben gezet. En hij doet het super, is helemaal in zijn sas met zijn grote bed. Tel daar een dekbed met dinosaurussen bij op en hij is helemaal het mannetje. Telkens als hij zijn kamer in loopt, heeft hij een grijns van oor tot oor en kruipt meteen op zijn bed. :heart:
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 05 Mei 2015 17:46

Re: Zo trots! :)

Wat een leuke ontwikkelingen allemaal (nou ja, bij Twellie na dan, maar dat zal ook weer over gaan). Je zoontje is er vlot bij zeg Jans!

Ik ben continu een belachelijk trotse moeder. Mijn zoon is zo'n fijn ventje en begrijpt ook al best veel. Gisteren vroeg ik hem zijn jas aan te geven (die was op de grond gevallen) en dat deed hij! Met duidelijke instructies helpt hij ook opruimen. Hij is lief voor dieren en hij trekt nietsvermoedend alle aandacht naar zich toe, waardoor ik weer veel lieve dingen over hem hoor.
L2014 & H2017
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 05 Mei 2015 18:45

Re: Zo trots! :)

@ Gijs: Wat goed dat hij zo lekker ondernemend is!!
@ Jans: Je zoon is zekers snel met zindelijk worden. Knap hoor! Hopelijk zet het door en ben je van de luiers af.
@ Milou: Dan worden het opeens echte mensjes he als ze gaan leren lopen! En wat fijn dat ze zo lekker eet.
@ Kissyfur: Cool hoor al een groot bed. Leuk als ze dan zo trots kunnen kijken!

Hier ook een hele trotse mama: L.ieke heeft vanmiddag voor het eerst op het potje geplast! :cheering: Hopelijk zet deze trend zich voort, want ze wil niet meer op de commode liggen. Gaat helemaal uit haar stekker als we haar luier moeten verschonen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

anoniem203

Bericht 05 Mei 2015 19:26

Re: Zo trots! :)

Leuk is dat he Gijs :D

Mijn jongste loopt sinds vandaag langs de tafel en bank af. En hij begint "mama" te zeggen :heart:
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 06 Mei 2015 12:26

Re: Zo trots! :)

Pinkel en Jans, wat knap dat ze al op een potje plassen!
Milou, wat een opluchting zal dat zijn, dat ze wat beter gaat eten! En leuk is dat he, als ze echt een beetje humor gaan krijgen :heart:
Kissyfur: wat schattig! Ik vond het die eerste nachten zo'n aandoenlijk gezicht; zo'n klein mannetje in zo'n groot bed
MzCharlotte: Klinkt als een heerlijk ventje! :)
Ava: Ahh :heart: Dan gaat ook echt het baby er vanaf he?
Twellie: ergens fijn dat het herkenbaar is, dat vergelijken! Iedereen zegt tegen mij dat het individuen zijn, op hun 18e staat hij wel, komt vanzelf, blabla. Weet ik ook allemaal wel, maar toch...

Meneer heeft ontdekt dat hij niet alleen kan gaan staan, maar dat het vanuit staan ook mogelijk is om te klimmen. Heb hem net al van de speelgoedkist en stofzuiger afgeplukt... Dat gaat nog wat worden!
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem286

Bericht 06 Mei 2015 12:41

Re: Zo trots! :)

Wat leuk om die trotse momenten te lezen.
veel trotse momenten hier, vooral het praten gaat hier zo enorm goed. Grapjes maken etc :love:

S: Mama is gek
Ik: nee toch, mama is toch niet gek?
S: Neeeeee, Mama is niet gek, mama is lief, S is gek
Ik: zit jij grapjes te maken?
S: ja toch
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 06 Mei 2015 12:43

Re: Zo trots! :)

Hahah heerlijk he Highway!
Ik zei gister tegen Luuk: 'ik hou van jou!', zegt hij 'en ik hou van papa!'
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 20:45

Bericht 20 Mei 2015 19:13

Re: Zo trots! :)

Ik ga hem even omhoog gooien dit topic want ik ben zo trots op onze N. Ze is gewoon nu al vrijwel helemaal zindelijk met plassen. Net als grote broer eigenlijk van de een op de andere dag hup alles op het potje! Ik vond R al zo vroeg zindelijk, hij was nog net geen 2.5 jaar maar N spant nu helemaal de kroon. Kunnen we dadelijk een luiertijdperk voor altijd afsluiten...
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 20 Mei 2015 19:26

Re: Zo trots! :)

Ik ben ook trots! Uiteraard op alle drie maar nu even extra op de jongste. Motorisch gaat hij niet zo snel (lees rollen en tijgeren, optrekken op de knieën en een beetje heen en weer wiebelen op handen en knieën en dan is het wel klaar), maar qua begrip en woordjes gaat hij hard! Hij kan heel goed klaar zeggen, en nu heeft hij al een paar keer tijdens het eten zijn bord omgekiept, alles van de tafel geveegd en aan de hond gegeven en vervolgens volgde er een heel triomfantelijke "klaar!" van hem. Ik dacht eerst dat het toeval was maar hij heeft het nu 3x gedaan en at daarna ook niets meer, volgens mij snapt hij het echt! Zo grappig :smile:

Maeve wat goed van N., en wat snel! Super!!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers