Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schimmel op net gekocht brood.

<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2015 12:52

Schimmel op net gekocht brood.

Ik heb daarnet een verpakt turksbrood gekocht bij de supermarkt en bij thuiskomt zag ik dat er een ini mini beetje schimel op zat. Normaal gesproken ben ik heel erg van het nakijken in de winkel zelf, maar nu had ik het gewoon gepakt. Het is trouwens houdbaar tot 5 juni.
Voor nu laat ik het zitten en ga er niet mee terug. Ik snijd het er wel uit. Als er echt een flink stuk op zat bijv. aan de onderkant wat je niet zo gauw of niet eens ziet, dan was ik terug gegaan.

Wat zouden jullie doen?
<<

anoniem213

Bericht 19 Mei 2015 12:53

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Oh, daar ga ik dan wel even mee terug, want dan zou ik toch een nieuwe willen kopen. Dan kan ik net zo goed gaan ruilen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mei 2015 12:54

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Beetje afhankelijk van mij bui.
Toen ik onder bijstandniveau leefde was ik terug gegaan. Iedere euro moest ik ongeveer omdraaien en dan wil ik ook wel waar voor mij geld.
Nu zou ik het laten zitten. Ik ben nog steeds wel zuinig, maar teruggaan kost mij teveel tijd en moeite dan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 19 Mei 2015 12:54

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ik zou er ook mee terug gaan. Maar dat komt ook omdat ik 2 minuten lopen van de winkel woon. Kleine moeite.
<<

Anoniem149

Bericht 19 Mei 2015 12:55

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Teruggaan, ook zodat ze in de winkel kunnen controleren of er niet meer broden tussen liggen met wat schimmel erop.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 19 Mei 2015 12:55

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ik zou teruggaan, maar ik woon ook zo'n beetje naast de supermarkt. Dus het is voor mij niet echt veel moeite. Maar ik denk eigenlijk dat als het wel moeite was geweest, dat ik ook terug zou gaan. Schimmel vind ik echt heel vies.

♥♥
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2015 14:01

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Silly-One schreef:Beetje afhankelijk van mij bui.
Toen ik onder bijstandniveau leefde was ik terug gegaan. Iedere euro moest ik ongeveer omdraaien en dan wil ik ook wel waar voor mij geld.
Nu zou ik het laten zitten. Ik ben nog steeds wel zuinig, maar teruggaan kost mij teveel tijd en moeite dan.


Ik had net mijn make up eraf gehaald en had geen zin om terug te gaan anders was ik misschien wel gegaan. Het is trouwens vlakbij. Bovendien had ik de bon net verknipt (Hoogvliet) voor de zegels.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Mei 2015 14:05

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Haal je midden op de dag je make up er vanaf? Of begrijp ik het verkeerd?

Ik zou overigens ook teruggaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2015 14:15

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Parisienne schreef:Haal je midden op de dag je make up er vanaf? Of begrijp ik het verkeerd?

Ik zou overigens ook teruggaan.



Nee, je begrijpt het niet verkeerd. Ik heb de bon niet meer, maar door jullie twijfel ik om alsnog teug te gaan. Heb wel een kwart ervan op. Ik kan misschien zeggen dat ik een deel op heb en daarna pas de schimmel zag of kan ik dat niet maken? Is het niet een beetje te toevallig dat ik het stuk met schimmel niet heb gegeten?
Ze zijn vrij makkelijk dus ik verwacht geen gedoe zonder bon.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Mei 2015 14:37

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Je hebt er al van gegeten en de schimmel eraf gehaald. Dan zou ik niet meer teruggaan inderdaad.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2015 14:44

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ik heb nergens gezegd dat ik de schimmel er vanaf heb gehaald hoor. Waarom vraag jij je af waarom ik mijn make up overdag eraf haal? Zo raar is dat niet hoor.
Ik heb snel weer wat opgedaan, de bon opgezocht, de producten en datum zijn nog te lezen dus ik ga nu terug.
<<

Anoniem185

Bericht 19 Mei 2015 15:02

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ik zou er ook mee terug gaan. Kan toch dat je pas tijdens het aansnijden zag dat er schimmel op zat?
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2015 15:05

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ben net terug, géén probleem en mocht zelf een nieuwe pakken zonder daarna te laten zien. Zo makkelijk is het dus om te stelen en ik voelde me een beetje bekeken.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 19 Mei 2015 15:08

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ik dacht dat ik dat ergens gelezen had. Sorry.

En waarom ik me dat afvroeg? Omdat ik dat even opmerkelijk vond. Ik zeg nergens dat ik het raar vind.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Mei 2015 15:21

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ging ervan uit dat je dat raar/vreemd vond aangezien je het anders niet zou vragen, maar je mag ervan vinden wat je wilt hoor.
<<

Anoniem108

Bericht 19 Mei 2015 21:53

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Hoezo vergelijk je het met stelen? Stelen is iets heel anders. Ik was wel teruggegaan, omdat schimmel in een product trekt. Maar dat zeg ik omdat ik 2 minuten vanaf de supermarkt woon. Een Turks brood kost geen drol en zou ik teveel moeite vinden. Maar als ik verder niets in huis had, was ik wel teruggegaan om ander eten te halen en dan had ik het brood wel meegenomen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 19 Mei 2015 22:06

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Ik zou ook wel teruggaan ermee. Fijn dat je een nieuwe mee mocht nemen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2015 07:35

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Izar schreef:Hoezo vergelijk je het met stelen? Stelen is iets heel anders. Ik was wel teruggegaan, omdat schimmel in een product trekt. Maar dat zeg ik omdat ik 2 minuten vanaf de supermarkt woon. Een Turks brood kost geen drol en zou ik teveel moeite vinden. Maar als ik verder niets in huis had, was ik wel teruggegaan om ander eten te halen en dan had ik het brood wel meegenomen.


Hoe vaak zie ik wel niet ''ik had dat wel gedaan'' ed. Blijkbaar lezen jullie mijn reactie niet, want anders had je kunnen lezen dat ik ben terug gegaan.
Het is idd geen stelen, maar de servicebalie (waar ook de kassa's zijn)waar ik het ging melden is aan de andere kant waar ik de schuifdeuren door moest. Vervolgens daar weer doorheen en weer door schuifdeuren om vervolgens al tegen over het brood uit te komen. Ik voelde me een beetje ongemakkelijk.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 20 Mei 2015 09:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem163

Bericht 20 Mei 2015 09:09

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Parisienne schreef:Haal je midden op de dag je make up er vanaf? Of begrijp ik het verkeerd?

Ik zou overigens ook teruggaan.
Doe ik ook hoor. Als ik bijv weg geweest ben en ik kom thuis trek ik lekker mijn thuiskloffie aan en haal mijn make up er af. Vaak omdat ik daar 's avonds geen puf meer voor heb. Is het maar vast gebeurt.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mei 2015 09:52

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Zou ermee terug gaan. Wij hadden dat laatst met z'n afbakstokbrood haalden het uit de verpakking en was helemaal groen. Hadden geen bon meer maar was geen enkel probleem kreeg geld terug en een nieuwe
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2015 14:06

Re: Schimmel op net gekocht brood.

Hebben wij ook wel eens gehad met afbak stokbroden.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers