Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dit is toch aardig van de Jumbo?

<<

Nyx

Bericht 02 Okt 2013 14:43

Dit is toch aardig van de Jumbo?

Al denk ik dat ze bedoelen dat je een gratis glas krijgt bij een 4-pack en niet de 4-pack en het glas gratis. :P

Afbeelding
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 14:58

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Als ze zo`n fout in de winkel maken krijg je het gratis mee. Dus ik zou erheen gaan om te checken als ik jou was, cola fan :P
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 02 Okt 2013 15:30

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Goh, dat zou ik wel aardig vinden ja... zeker van de cola :)
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 15:46

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Ja volgens mij zijn ze verplicht dan om het mee te geven toch?
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 15:48

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Lampenkapje schreef:Ja volgens mij zijn ze verplicht dan om het mee te geven toch?

Als in de winkel de prijs op het schap anders is dan de prijs op de scanner, dan krijg je het gratis mee.

Als in de winkel dus ook 'gratis' staat bij het 4-pack cola, zou je het gratis mee moeten krijgen.
<<

Anoniem23

Bericht 02 Okt 2013 16:02

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Nou alleen als de consument redelijkerwijs niet kon weten dat die prijs niet klopte. En dat kun je in dit geval wel :p
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 02 Okt 2013 16:04

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Harrison schreef:Nou alleen als de consument redelijkerwijs niet kon weten dat die prijs niet klopte. En dat kun je in dit geval wel :p

dus dit.
#teammaple🍁
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 16:08

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Harrison schreef:Nou alleen als de consument redelijkerwijs niet kon weten dat die prijs niet klopte. En dat kun je in dit geval wel :p

Ze zijn het inderdaad wettelijk niet verplicht, maar ze hanteren die regel zelf, ook als de consument het zou kunnen weten.

Jumbo is er blij mee dat je hun op hun 'fout' wijst en als dank krijg je het product gratis.
<<

anoniem213

Bericht 02 Okt 2013 16:16

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Mijn favoriete wijn stond in het boekje van Albert Heijn: normaal 5,49 en nu met 2,50 korting. Stond eronder: van 5,49 voor 3,99. Op het schap stond ook 3,99. Maar omdat ik de teamleider het boekje liet zien en zei dat het met 2,50 korting toch echt 2,99 was, mocht ik hem toch voor 2,99 hebben. Ik vroeg het niet eens, ik zei alleen dat het niet klopte :p. Dat vond ik ook wel leuk, want feitelijk stond alleen 2,50 ipv 1,50 korting fout.
<<

Anoniem73

Bericht 02 Okt 2013 16:37

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

2 weken geleden heb ik bij de praxis voor zo´n 1000 euro laminaat gekocht. Gisteren stond het ineens vet afgesprijsd in de folder. Kreeg heel netjes van de praxis het verschil terug (terwijl het laminaat al lag) echt super service van de praxis!
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 17:13

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Harrison schreef:Nou alleen als de consument redelijkerwijs niet kon weten dat die prijs niet klopte. En dat kun je in dit geval wel :p

Nou reken maar dat er mensen zijn die in zo'n geval helemaal nergens weet van hebben en stennis gaan schoppen om een 4-pack cola.
<<

Nyx

Bericht 02 Okt 2013 17:23

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Ik ben te lui om naar de Jumbo te gaan. ;) Maar inderdaad als we ze wijzen op een fout dan krijg je iets gratis. Bij onze Jumbo zijn ze dan zo slim om een fles cola light te geven. En ach, het gaat ook om het gebaar. :)

Inmiddels is het op de website aangepast en staat er dat je een gratis glas krijgt bij aankoop van een 4-pack. Nou die gratis glas hoef ik niet. Dus ik sla de 4-pack ook maar over.
<<

Anoniem122

Bericht 02 Okt 2013 17:30

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Ik had van de week de filet american gratis, er stond de datum van die dag op en ze hanteren dat je alles met de datum van vandaag gratis krijgt :D
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 209

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:15

Bericht 02 Okt 2013 20:46

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

Magenta schreef:2 weken geleden heb ik bij de praxis voor zo´n 1000 euro laminaat gekocht. Gisteren stond het ineens vet afgesprijsd in de folder. Kreeg heel netjes van de praxis het verschil terug (terwijl het laminaat al lag) echt super service van de praxis!


Wow dat is inderdaad super service van de Praxis. Ben je terug gegaan om ze hier op te wijzen?
<<

Anoniem73

Bericht 02 Okt 2013 21:15

Re: Dit is toch aardig van de Jumbo?

PeperMunt schreef:
Magenta schreef:2 weken geleden heb ik bij de praxis voor zo´n 1000 euro laminaat gekocht. Gisteren stond het ineens vet afgesprijsd in de folder. Kreeg heel netjes van de praxis het verschil terug (terwijl het laminaat al lag) echt super service van de praxis!


Wow dat is inderdaad super service van de Praxis. Ben je terug gegaan om ze hier op te wijzen?


Ik had 4 pakken over en die ging ik terug brengen. Ik was toevallig de folder aan het lezen en zag ons quick step laminaat staan behoolijk goedkoper, ik heb dus gewoon aan die vrouw gevraagd of er uberhaupt nog iets mee gedaan kon worden, nou daar heeft ze niet eens over nagedacht. Ze riep iemand op van die afdeling en het is gelijk afgehandeld. Best fijn het dubbele terug krijgen dan wat ik had verwacht. Echt wat een super service!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jip