Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone 5c een goede telefoon ?

<<

Anoniem120

Bericht 19 Mei 2015 14:52

Iphone 5c een goede telefoon ?

Of is deze alweer flink achterhaald ?

Ik mag een nieuwe telefoon uitzoeken en nu had ik mijn oog laten vallen op de iphone 5c
32,50 per maand voor 2 jaar.
5gb internet en 200 min of sms

Is dit een goede deal of best wel slecht ?
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Mei 2015 14:54

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Slecht! Veel te duur joh.. Ik zou een toestel los kopen. Ik betaal 8 euro voor 100mb en 150 minuten. Dan betaal je 780 euro voor de IPhone, vind ik best duur. Hij kost los bij de Mediamarkt 331,-.
Laatst gewijzigd door Fantine op 19 Mei 2015 14:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 19 Mei 2015 14:55

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Mijn oma heeft een 5C (super cute, ze is bijna 90 en ze wilde zo graag een smartphone zodat ze foto's van haar kleindochters en achterkleinzoons kan showen aan de thuishulp). Ik vind het een prima telefoon, hij is lekker snel en werkt gewoon hetzelfde als alle iPhones. Volgens mij is 'ie nog niet achterhaald hoor, updates zijn nog gewoon te krijgen.

♥♥
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Mei 2015 15:06

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Het is dezelfde als de gewone 5 qua besturing. Hij zal dus nog wel een jaar of twee door Apple ondersteund worden qua software en het op zich prima doen.

Ik vind alleen de deal ook niet al te best.
@Fantine: zij krijgt dan wel 5G he? jij hetb nu 100 MB, dat is echt enorm weinig.

Je zou je eigen MB gebruik eens moeten nagaan. En dan bedenken dat als je 4G hebt, dat je dan meer MB verbruikt dan bij 3G (omdat het netwerk sneller is, worden images in hogere res geladen).
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 19 Mei 2015 15:13

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Ik heb 'm en ik vind hem fijn. Ik had hiervoor (vorige week) een iPhone 4 en die vond ik ook heel fijn, maar die dacht dat ie kon turnen en dat kon ie niet, gecrashed dus. Als ik weer gewoon een 4 had kunnen nemen had ik dat gedaan, maar bij deze 5c zat een hele goede deal en ik moet er wel bij zeggen dat ik, wat betreft telefoons, waarde hecht aan simpel, niet teveel snufjes en een goedkoop abonnement (was ik zo ook maar wat betreft mannen :palm:).

Conclusie, ik vind hem fijn.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 19 Mei 2015 15:32

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Wellicht wel een tip: neem minimaal 16 gb. De meeste Iphone 5C's zijn met 8 gb, dat zit zo vol en waarschijnlijk moet je dan bij elke update, bijna alles er af gooien om ruimte vrij te maken (ik spreek uit ervaring met mijn vorige Iphone 4 8gb).
Voor de rest lijkt het mij een prima telefoon!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Mei 2015 15:42

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Caro schreef:Het is dezelfde als de gewone 5 qua besturing. Hij zal dus nog wel een jaar of twee door Apple ondersteund worden qua software en het op zich prima doen.

Ik vind alleen de deal ook niet al te best.
@Fantine: zij krijgt dan wel 5G he? jij hetb nu 100 MB, dat is echt enorm weinig.

Je zou je eigen MB gebruik eens moeten nagaan. En dan bedenken dat als je 4G hebt, dat je dan meer MB verbruikt dan bij 3G (omdat het netwerk sneller is, worden images in hogere res geladen).


Overal heb je WiFi tegenwoordig. Ik zou nooit 32,50 voor een maand abbonement gaan betalen. Veel te duur.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 19 Mei 2015 15:44

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Fantine schreef:
Caro schreef:Het is dezelfde als de gewone 5 qua besturing. Hij zal dus nog wel een jaar of twee door Apple ondersteund worden qua software en het op zich prima doen.

Ik vind alleen de deal ook niet al te best.
@Fantine: zij krijgt dan wel 5G he? jij hetb nu 100 MB, dat is echt enorm weinig.

Je zou je eigen MB gebruik eens moeten nagaan. En dan bedenken dat als je 4G hebt, dat je dan meer MB verbruikt dan bij 3G (omdat het netwerk sneller is, worden images in hogere res geladen).


Overal heb je WiFi tegenwoordig. Ik zou nooit 32,50 voor een maand abbonement gaan betalen. Veel te duur.


Nou dat is niet per definitie waar :) Bij mij op het werk is geen WiFi en aangezien ik hier iedere dag zit en me doodverveel gaan die MB's erg hard!

Ben het overigens wel met je eens dat ik 32,50 ook teveel vind voor een abo.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 19 Mei 2015 15:46

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

32,50 X 12 = 390,- per jaar
Ik betaal 96 op jaar basis.

Is een losse IPhone kopen geen optie?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 19 Mei 2015 15:53

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Moet je wel eerlijk vergelijken, Fantine, dus met gelijke min en mb's.

Ot: as we speak tik ik op een 5C en dat werkt prima. Updates zijn er zat idd. Volgens mij heb ik een 16gb en ook daarmee zit hij snel voor.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 19 Mei 2015 15:53

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Fantine schreef:
Caro schreef:Het is dezelfde als de gewone 5 qua besturing. Hij zal dus nog wel een jaar of twee door Apple ondersteund worden qua software en het op zich prima doen.

Ik vind alleen de deal ook niet al te best.
@Fantine: zij krijgt dan wel 5G he? jij hetb nu 100 MB, dat is echt enorm weinig.

Je zou je eigen MB gebruik eens moeten nagaan. En dan bedenken dat als je 4G hebt, dat je dan meer MB verbruikt dan bij 3G (omdat het netwerk sneller is, worden images in hogere res geladen).


Overal heb je WiFi tegenwoordig. Ik zou nooit 32,50 voor een maand abbonement gaan betalen. Veel te duur.


En ik vertrouw geen openbare wifi's. Alleen thuis/ werk en bij mijn vriend zit ik op wifi. Bovendien is ieders gebruik anders he! Ik heb aan 2G meer dan voldoende, heb iedere maand amper 1 G gebruikt maar als je veel MB's gebruikt is het het eerder waard dan als je er amper gebruik van maakt.
<<

Anoniem193

Bericht 19 Mei 2015 15:56

Re: Iphone 5c een goede telefoon ?

Ik ga echt nooit op openbare wifi's. Dus ik verbruik best veel mb's 1500/2000 per maand minimaal. Als ik veel weg ben, meer.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers