Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mei 2015 23:34

Re: Action topic

Vrees van niet zonder bon doen ze heel moeilijk, maar zou het gewoon proberen. Je kan bijv. een goede smoes verzinnen wat kan helpen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2015 08:59

Re: Action topic

Zal morgen eens proberen. Wil gewoon een andere kleur voor terug die is net zo duur zelfde type en merk.
Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 17 Mei 2015 09:23

Re: Action topic

Heb je het toevallig gepint? Dan kan je je bankafschrijving meenemen.


Ik ben gister ook "los" gegaan in de Action voor mijn nieuwe huis. Pannen, servies, glazen en ander keukengerei etc. Voor nu even alleen de praktische dingen :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 17 Mei 2015 12:21

Re: Action topic

sarah1985 schreef:Wij hadden z'n tankje met kraantje de plastic variant. Wij doen ze gewoon in de vaatwasser komt die er gekrompen uit oeps :lol:
Toen heb ik maar 2 van die glazen gekocht


Weet iemand of je bij de action een emmer dichte verf kan omruilen. Heb per ongeluk de verkeerde kleur en geen bon meer


Is die hele tank van plastic? Zo ja, dan vind ik het vrij dom dat je die in de vaatwasser hebt gedaan. Was ook wel te verwachten dat die er zo uitkwam gezien de kwaliteit.
<<

Anoniem107

Bericht 17 Mei 2015 12:51

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:Wij hadden z'n tankje met kraantje de plastic variant. Wij doen ze gewoon in de vaatwasser komt die er gekrompen uit oeps :lol:
Toen heb ik maar 2 van die glazen gekocht


Weet iemand of je bij de action een emmer dichte verf kan omruilen. Heb per ongeluk de verkeerde kleur en geen bon meer


Is die hele tank van plastic? Zo ja, dan vind ik het vrij dom dat je die in de vaatwasser hebt gedaan. Was ook wel te verwachten dat die er zo uitkwam gezien de kwaliteit.

Mwah, niet alle plastic verbuiging de vaatwasser. De plastic bakjes van de Chinees gebruik in overal voor en kunnen wel in de vaatwasser. Dan zou ik denk ik ook half/half verwachten dat die kan er ook in zou kunnen.

Sarah, wat de verf betreft zou ik kijken of je een bankafschrift kunt printen, dan mogen ze een omruiling volgens mij sowieso niet weigeren.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2015 14:53

Re: Action topic

Ja was helemaal van plastic doen wel meer plastic erin bakjes van de Chinees. En sla kom daar gebeurt niks mee


Ik heb niet gepind toen. Zal morgen gewoon proberen. En anders pech
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2015 08:48

Re: Action topic

Bakjes van de chinees zijn toch van veels te dun plastic wat smelt in de vaatwasser lijkt mij.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mei 2015 09:24

Re: Action topic

De bakjes van de chinees kunnen in de magnetron én in de vaatwasser.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11403

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 18 Mei 2015 10:32

Re: Action topic

Ik heb net twee platte kleine opbergbakjes gekocht voor alle losse repen ontbijtkoek enzo. Lagen los op de afzuigkap. Staat een stuk netter nu. Ook stoepkrijt voor op m'n werk gekocht. Nieuwe haarelastiekjes en een kleurboek voor volwassenen. Ik wil in de avond wat anders doen dan met m'n mobiel of iPad op schoot.

Nu nog iets bedenken om alle bidons en bakjes etc goed mee op te ruimen in de keukenlade.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2015 11:28

Re: Action topic

Yadira schreef:De bakjes van de chinees kunnen in de magnetron én in de vaatwasser.


Dat heb ik nooit geweten, maar ik vind het dan ook niet te vreten!
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 18 Mei 2015 13:18

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Yadira schreef:De bakjes van de chinees kunnen in de magnetron én in de vaatwasser.


Dat heb ik nooit geweten, maar ik vind het dan ook niet te vreten!


Nee ik vind die bakjes ook niet om te vreten, de inhoud gelukkig dan wel.
Laatst gewijzigd door Smeagol op 18 Mei 2015 13:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 18 Mei 2015 13:19

Re: Action topic

Ze hebben bij de action nu ook textielverf voor 0,69 cent. Het is voor de handwas, maar altijd makkelijk als je bijv. een t-shirtje een andere kleur wilt geven. Ze hebben verschillende kleuren.
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2015 14:04

Re: Action topic

Smeagol schreef:
caribbeanlover schreef:
Yadira schreef:De bakjes van de chinees kunnen in de magnetron én in de vaatwasser.


Dat heb ik nooit geweten, maar ik vind het dan ook niet te vreten!


Nee ik vind die bakjes ook niet om te vreten, de inhoud gelukkig dan wel.



Denk wel dat je mij begreep. Ter duidelijkheid ik vind chinees eten goor!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mei 2015 14:10

Re: Action topic

Smeagol schreef:
caribbeanlover schreef:
Yadira schreef:De bakjes van de chinees kunnen in de magnetron én in de vaatwasser.


Dat heb ik nooit geweten, maar ik vind het dan ook niet te vreten!


Nee ik vind die bakjes ook niet om te vreten, de inhoud gelukkig dan wel.


:lol:
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12147

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mei 2015 14:11

Re: Action topic

gelukkig ik kon de verf omruilen voor een andere kleur
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2015 15:53

Re: Action topic

Gelukkig. Zonder bon doen ze best moeilijk daar. Welke verf heb je en waarvoor? Wil willen de trap verven, maar toen we er vrijdag waren wilde mijn man geen eens kijken bij de verf. Gewoon om te zien wat er is, maar hij vond het niet nodig.
<<

Anoniem167

Bericht 18 Mei 2015 16:41

Re: Action topic

Verf van de action is ruk. We hebben kapstok & kast mee gedaan en die zijn geel geworden inmiddels...
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 18 Mei 2015 16:57

Re: Action topic

Smeagol schreef:Ze hebben bij de action nu ook textielverf voor 0,69 cent. Het is voor de handwas, maar altijd makkelijk als je bijv. een t-shirtje een andere kleur wilt geven. Ze hebben verschillende kleuren.


Die ben ik pas aan het zoeken geweest, maar helaas niet kunnen vinden. Personeel ook niet, dus ik moet van de week nog maar eens terug.

Weet iemand of de Action 'papier' verkoop dat je in de printer kunt doen, je vervolgens op print en dat op textiel kunt strijken (geeeeen idee hoe je dat noemt)? Was pas aan het zoeken, maar wist niet goed waar ik moest zoeken en ook niet wat ik dan moest vragen..dat zocht dus vrij lastig.
Iemand die weet wat ik bedoel en of de Action dit heeft of welke andere winkel dan misschien?
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

caribbeanlover

Bericht 18 Mei 2015 17:06

Re: Action topic

Pippa schreef:Verf van de action is ruk. We hebben kapstok & kast mee gedaan en die zijn geel geworden inmiddels...



Dank je voor de waarschuwing. Hoe kan het nou geel worden? Staat de zon erop?
<<

Anoniem215

Bericht 18 Mei 2015 17:10

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Pippa schreef:Verf van de action is ruk. We hebben kapstok & kast mee gedaan en die zijn geel geworden inmiddels...



Dank je voor de waarschuwing. Hoe kan het nou geel worden? Staat de zon erop?


Het licht denk ik aan de verf. Ik heb er een tafel mee geverfd waar de zon niet op stond en die is ook geel geworden.
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:31

Bericht 18 Mei 2015 17:49

Re: Action topic

Meneer de Uil schreef:
Smeagol schreef:Ze hebben bij de action nu ook textielverf voor 0,69 cent. Het is voor de handwas, maar altijd makkelijk als je bijv. een t-shirtje een andere kleur wilt geven. Ze hebben verschillende kleuren.


Die ben ik pas aan het zoeken geweest, maar helaas niet kunnen vinden. Personeel ook niet, dus ik moet van de week nog maar eens terug.

Weet iemand of de Action 'papier' verkoop dat je in de printer kunt doen, je vervolgens op print en dat op textiel kunt strijken (geeeeen idee hoe je dat noemt)? Was pas aan het zoeken, maar wist niet goed waar ik moest zoeken en ook niet wat ik dan moest vragen..dat zocht dus vrij lastig.
Iemand die weet wat ik bedoel en of de Action dit heeft of welke andere winkel dan misschien?


Dat heet transferpapier :) Ze hebben dat wel gehad bij de Action, maar weet niet of ze dat nog steeds verkopen. In ieder geval wel bij de Hema.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 18 Mei 2015 17:50

Re: Action topic

Juno schreef:
Meneer de Uil schreef:
Smeagol schreef:Ze hebben bij de action nu ook textielverf voor 0,69 cent. Het is voor de handwas, maar altijd makkelijk als je bijv. een t-shirtje een andere kleur wilt geven. Ze hebben verschillende kleuren.


Die ben ik pas aan het zoeken geweest, maar helaas niet kunnen vinden. Personeel ook niet, dus ik moet van de week nog maar eens terug.

Weet iemand of de Action 'papier' verkoop dat je in de printer kunt doen, je vervolgens op print en dat op textiel kunt strijken (geeeeen idee hoe je dat noemt)? Was pas aan het zoeken, maar wist niet goed waar ik moest zoeken en ook niet wat ik dan moest vragen..dat zocht dus vrij lastig.
Iemand die weet wat ik bedoel en of de Action dit heeft of welke andere winkel dan misschien?


Dat heet transferpapier :) Ze hebben dat wel gehad bij de Action, maar weet niet of ze dat nog steeds verkopen. In ieder geval wel bij de Hema.


Dankje! Ga ik daar zoeken.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 18 Mei 2015 18:00

Re: Action topic

Juno schreef:
Meneer de Uil schreef:
Smeagol schreef:Ze hebben bij de action nu ook textielverf voor 0,69 cent. Het is voor de handwas, maar altijd makkelijk als je bijv. een t-shirtje een andere kleur wilt geven. Ze hebben verschillende kleuren.


Die ben ik pas aan het zoeken geweest, maar helaas niet kunnen vinden. Personeel ook niet, dus ik moet van de week nog maar eens terug.

Weet iemand of de Action 'papier' verkoop dat je in de printer kunt doen, je vervolgens op print en dat op textiel kunt strijken (geeeeen idee hoe je dat noemt)? Was pas aan het zoeken, maar wist niet goed waar ik moest zoeken en ook niet wat ik dan moest vragen..dat zocht dus vrij lastig.
Iemand die weet wat ik bedoel en of de Action dit heeft of welke andere winkel dan misschien?


Dat heet transferpapier :) Ze hebben dat wel gehad bij de Action, maar weet niet of ze dat nog steeds verkopen. In ieder geval wel bij de Hema.


Pipoos heeft het ook. Bij de Action heb ik het zelf nooit gevonden.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 18 Mei 2015 19:20

Re: Action topic

Ik heb ook action verf binnen, op de lambrisering in de gang op de kozijnen in het hele huis, de trap is ermee geverfd en alle deuren, maar bij mij is alles nog steeds dezelfde kleur als 3 jaar geleden.
Heb je misschien witte verf gebruikt?
Ik heb wel gelezen dat de latex muurverf van de action wel verkleurd en dus geel word.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 18 Mei 2015 19:22

Re: Action topic

Meneer de Uil schreef:
Smeagol schreef:Ze hebben bij de action nu ook textielverf voor 0,69 cent. Het is voor de handwas, maar altijd makkelijk als je bijv. een t-shirtje een andere kleur wilt geven. Ze hebben verschillende kleuren.


Die ben ik pas aan het zoeken geweest, maar helaas niet kunnen vinden. Personeel ook niet, dus ik moet van de week nog maar eens terug.

Weet iemand of de Action 'papier' verkoop dat je in de printer kunt doen, je vervolgens op print en dat op textiel kunt strijken (geeeeen idee hoe je dat noemt)? Was pas aan het zoeken, maar wist niet goed waar ik moest zoeken en ook niet wat ik dan moest vragen..dat zocht dus vrij lastig.
Iemand die weet wat ik bedoel en of de Action dit heeft of welke andere winkel dan misschien?


Bij ons lagen ze bij de artikelen van de home decoverf, en handwerkartikelen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers