Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schmink

<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 02 Mei 2015 08:02

Schmink

Mijn kinderen zijn dol op schminken. Als we ergens zijn waar ze geschminkt kunnen worden, willen ze gerust een uur in de rij staan voor een mooi geschminkt gezicht.

Nu wil ik dus zelf voor thuis wat mooie schmink aanschaffen. En een leuk boek over schminken. Zodat ik ze af en toe zelf ook kan schminken.

Heeft iemand ervaring met mooie schmink? Het liefst een complete set/palet.
En een mooi schmink boek? Met wat basis voorbeelden?
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem219

Bericht 02 Mei 2015 08:44

Re: Schmink

Ik heb 2 palette van diamond fx. Een met gewone basis kleuren en 1 met parelmoer kleuren. Ben er erg tevreden over.

Boek heb ik niet, haal alles gewoon van internet :)
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Mei 2015 08:58

Re: Schmink

Grimas heeft altijd goede schmink. Goed voor de huid, blijft lang en goed zitten, jeukt nauwelijks en uiteindelijk met bijv. billendoekjes eraf te vegen. Mijn moeder heeft een pallette van drie lagen vol. Wat sponsjes en kwastjes erbij en je bent klaar. Het is wel prijzig.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 02 Mei 2015 10:18

Re: Schmink

Wij hebben ook schmink van Grimas om de redenen die Parisienne hierboven schrijft. J heeft een hele gevoelige huid en krijgt van een labello al uitslag maar met deze schmink nergens last van.

Vind het ook fijn dat de schmink heel makkelijk van de huid af gaat, billendoekjes en daarna een nat washandje en het is weg. Heb ook wel eens schmink gehad waar je dagen later nog een waasje van zag.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 18 Mei 2015 11:43

Re: Schmink

Ik heb zojuist een palet gekocht van diamond fx. En een losse zilver en goud en wat glitter gel.
Dan binnenkort eens oefenen, want wil met dochter haar kinderfeestje, de kindjes schminken.
Ben erg benieuwd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem219

Bericht 18 Mei 2015 12:34

Re: Schmink

Leuk ! Laat je wat zien als je iets geprobeerd hebt? :ja:
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 18 Mei 2015 14:37

Re: Schmink

Ga ik doen!
Lijkt me zo leuk om te proberen!
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem304

Bericht 18 Mei 2015 14:42

Re: Schmink

Daimond FX wordt afgeraden bij gebruik op kinderen toch?

Wij gebruikten dat op bodypaint cursus, maar weet eigenlijk niet meer waarom het afgeraden werd. Zie het nu ook op verschillende sites staan.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 18 Mei 2015 14:52

Re: Schmink

bij noddies hebben ze leuke Rainbow pallets met een leuk boek! ik heb deze veel gebruikt toen ik nog mn eigen bedrijf in kinderfeestjes had.
<<

Anoniem219

Bericht 18 Mei 2015 15:29

Re: Schmink

Yadira schreef:Daimond FX wordt afgeraden bij gebruik op kinderen toch?

Wij gebruikten dat op bodypaint cursus, maar weet eigenlijk niet meer waarom het afgeraden werd. Zie het nu ook op verschillende sites staan.



Ben ik wel benieuwd naar ik heb mijn palette in een schmink winkel gekocht, en die man bedeelde juist deze aan. Nooit geen problemen mee trouwens...
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 18 Mei 2015 15:59

Re: Schmink

Volgens mij werd het afgeraden bij kinderen omdat er erg veel pigment in zit en het daarom sneller irritatie geeft en je het lastiger van de huid af krijgt.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers