Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Traktatietips gezocht

<<

Anoniem154

Bericht 18 Mei 2015 14:31

Traktatietips gezocht

Er zijn al meerdere topics geweest, maar ik ben enigszins inspiratieloos...ik heb eind mei en eind juni onderstaand nodig :omg: heb alleen voor de leidsters bso nu iets gemaakt.


-afscheid kdv kindjes
-afscheid kdv 3 leidsters
-afscheid school kindjes
-afscheid school 2 juffen
-afscheid bso kindjes
-afscheid bso leidsters (al cadeau gemaakt-1 letterbak met eetdingen in de vakjes, voor leidsters gezamelijk)
-verjaardag oudste 5jr nieuwe scool
-verjaardag oudste 5jr niewe bso

Wie o wie heeft een leuke tip voor iets van bovenstaand lijstje.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 18 Mei 2015 14:41

Re: Traktatietips gezocht

Dolfijnen van bananen en druiven.
Regenboog van zomerfruit.
Peperkoekenhuis.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Mei 2015 14:44

Re: Traktatietips gezocht

Toen ik 5 werd had mijn moeder van die plastic handschoenen gekocht die je bij de benzinestations kan krijgen, van die grote van doorzichtig plastic. Zij had ze toen gevuld met cheetos volgens mij. Dat mag natuurlijk tegenwoordig niet meer, maar je kunt ze natuurlijk ook met wat gezondere dingen vullen. Vond ik toentertijd echt een leuke traktatie!

♥♥
<<

Anoniem154

Bericht 18 Mei 2015 14:55

Re: Traktatietips gezocht

Voor de oudste (bso) zit ik nu te denken aan appelflapjes :bladerdeeg, appel, kaneel, agavesiroop
Voor de jongste (kdv): banaan/ei pannenkoekjes uitsteken, en op een stokje met aardbei en druif ertussen


Die dolfijntjes zijn ook leuk, maar lijkt mij zo snel zwart worden....die banaan opengesneden.
<<

Anoniem148

Bericht 18 Mei 2015 15:22

Re: Traktatietips gezocht

Kijk op pinterest. Staan leuke ideeën op.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers