Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 10 Mrt 2015 18:28

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Dames, ik moest dit topic van de tweede pagina halen :wtf: Hoe staat het met jullie projecten?

Kaas, leuk deken!

Zelf kan ik helaas door een blessure nog steeds amper haken. Heel af en toe lukt het, met dikker garen, ik mis het wel om lekker een avond te haken of een zondag. Inmiddels wel het boekje 'Dikke dames haken' en 'Haak je eigen boerderij' aangeschaft en nog 15 bolletjes byClaire, dat was een goede deal op een beurs; 5 bolletjes voor €10,- :thumbup:
Het nieuwe boekje van DenDennis en Zoomigurumi 4 staan ook op mijn wensenlijstje.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 10 Mrt 2015 22:02

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Wat vervelend dat je niet kan haken Angela!

Ik heb onderzetters gehaakt voor mijn moeder.
Afbeelding
2012
2016
2020

Instagram
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 11 Mrt 2015 20:24

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Angela schreef:Dames, ik moest dit topic van de tweede pagina halen :wtf: Hoe staat het met jullie projecten?

Kaas, leuk deken!

Zelf kan ik helaas door een blessure nog steeds amper haken. Heel af en toe lukt het, met dikker garen, ik mis het wel om lekker een avond te haken of een zondag. Inmiddels wel het boekje 'Dikke dames haken' en 'Haak je eigen boerderij' aangeschaft en nog 15 bolletjes byClaire, dat was een goede deal op een beurs; 5 bolletjes voor €10,- :thumbup:
Het nieuwe boekje van DenDennis en Zoomigurumi 4 staan ook op mijn wensenlijstje.


Dat lijkt me zo'n fijn garen, byClaire! En mooie kleurtjes.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 11 Mrt 2015 20:45

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Jezzie, leuke onderzetters!

Jaaaa, die kleuren :love: Ik heb er nog niet mee gehaakt maar het lijkt me ook fijn haken, vergelijkbaar met Catania en Phildar zeggen ze.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mrt 2015 09:09

Re: HaakBrei&Borduur Topic

De kleurtjes van ByClaire zijn idd prachtig, maar vind het wel duur garen hoor, pfieuw. Zo`n aanbieding is dan wel mooi!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 12 Mrt 2015 17:39

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ja, ik vind het ook nogal duur. Deze aanbieding kon ik daarom ook niet laten liggen :angel:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem205

Bericht 12 Mrt 2015 18:39

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Mooie deal idd Angela! Dat zou ik ook meenemen :)

Mijn volgende creatie is ook af, maar ik moet er nog foto's van maken :D
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 02 Apr 2015 12:07

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Voor een zieke collega moesten we een kleinigheidje inleveren wat we allemaal in een doosje doen en opsturen. Ik heb tulpjes gehaakt.

Afbeelding
Afbeelding
2012
2016
2020

Instagram
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 17 Mei 2015 19:09

Re: HaakBrei&Borduur Topic

:omg: Er is al een week of 6 niets geschreven in dit topic!

Hoe is het met jullie? Leuke projecten onder handen?

Ik ben bezig met het schaap uit Zoomigurumi 3. Heeft iemand van jullie die al ooit gemaakt? Hij wordt zo groot joh! Ik heb garen een maatje dunner dan in het patroon staat genomen, met bijbehorende haaknaald dus dat zou het niet moeten zijn. De kop is op het grootst 90 steken, dan moet je 7 rondes haken en begint het minderen. Ik ben ergens in die 7 rondes en voor zover ik nu in kan schatten gaat er een bolletje garen in de kop :shock: Ik weet dat het niet fout kan zijn; garen en haaknaald kloppen in verhouding, ik heb het patroon gevolgd, steken kloppen met het aantal toeren. Maarhet wordt zó groot dat ik twijfel!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem260

Bericht 17 Mei 2015 20:57

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Die heb ik ook gemaakt en hij wordt idd huge! Had ook gedacht dat ie veel kleiner zou zijn... Gewoon doorgaan, klopt allemaal, komt allemaal goed :ja:
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 17 Mei 2015 21:19

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Bedankt voor je reactie Jerry!! Dan ga ik toch maar door! Ik heb twee bolletjes lichtgrijs, red ik dat wel denk je?
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 28 Mei 2015 09:42

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Jammer dat dit topic niet meer zo actief loog]pt. Haken jullie nog wel of staat dat ook op een laag pitje?

Hier wat foto's van mijn werkjes de afgelopen tijd:

Afbeelding

Afbeelding
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 28 Mei 2015 09:54

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ohhh die kikker is leuk!
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 28 Mei 2015 10:07

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Leuke dingen meiden!

Ik kom echt niet aan haken toe. Ligt mijn dochter s'avonds op bed denk ik lekker even te gaan haken, gaat mijn man weer zeuren dat ik niet gezellig ben zucht :12:.
Zometeen dus maar even aan de gang.

Ben met een paar dingen bezig. had vorig jaar in mijn verlof een babydeken gemaakt, maar omdat haar bedje 70x140 is ben ik hem aan het verlengen. En ben ook net bezig met een poncho voor mn dochter met regenboog garen van de action :smile:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2015 10:09

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ben niet echt veel meer bezig met haken en borduren. Series kijken is op dit moment leuker. Haha.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 14:00

Bericht 28 Mei 2015 10:13

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Yadira schreef:Ik ben niet echt veel meer bezig met haken en borduren. Series kijken is op dit moment leuker. Haha.


Ik doe dat gelijktijdig.
Oké, ik mis daardoor wel eens een stukje uit een serie. :laughcry:
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem304

Bericht 28 Mei 2015 10:14

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Emmeve schreef:
Yadira schreef:Ik ben niet echt veel meer bezig met haken en borduren. Series kijken is op dit moment leuker. Haha.


Ik doe dat gelijktijdig.
Oké, ik mis daardoor wel eens een stukje uit een serie. :laughcry:

Haha. Ik haak wel eens bij hersenloze series, i didn't know i was pregnant en dat soort dingen. Maar echt een serie goed volgen lukt me niet, alleen met dekentjes haken. Niet als ik moet tellen enzo. :dance:
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:19

Bericht 28 Mei 2015 10:43

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Soms heb je van die periodes inderdaad dat andere dingen veel leuker zijn om te doen. Het voordeel bij mij is dat ik vaak nachtdiensten draai waarin ik over het algemeen weinig te doen heb en dus vaak haak. Ook nu met het mooiere weer vind ik het heerlijk om in de tuin te haken.
<<

Anoniem280

Bericht 28 Mei 2015 10:48

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Kom er helemaal niet aan toe, verhuizing, kinderen, huishouding en werken.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 28 Mei 2015 13:15

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Hier heb ik ook al lang niet meer gehaakt, druk met mijn studie en dan heb ik geen zin om dan ook nog te gaan tellen met haken. Heb nog 2 halve knuffels liggen die wil ik de zomer wel afmaken en daarna wil ik de kerststal gaan maken voor mezelf.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 28 Mei 2015 20:00

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik ben nog wel aan het haken maar staat wel op een lager pitje omdat ik 's avonds weinig puf meer heb.
Op het moment ben ik met een muisje bezig wat ik op een deksel ga zetten voor een kraamcadeautje en een baby omslagdoek. Was ermee begonnen om een nieuwe steek uit te proberen maar komt misschien nu wel van pas aangezien ik nu zelf zwanger ben!

Leuke dingen heb je weer gehaakt Kaas!

Ik heb trouwens het boekje haak je eigen kerststal besteld en binnen!! Kan niet eachten km er aan te beginnen.
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 28 Mei 2015 21:52

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Wat een leuke kikker!
Ik heb gister otto olifant van stip en haak afgemaakt en ben nu bezig aan een olaf. Als die klaar is maak Victor de vlieg voor mijn oudste zoon. De kleurtjes heeft hij al uitgezocht.

Shally wat heerlijk dat je nu iets kunt maken voor jullie eigen baby!
<<

Anoniem205

Bericht 29 Mei 2015 20:50

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Ik haak ook nog steeds, maar heb sinds de komst van de kleine wel aanzienlijk minder tijd. Amigurumi's laat ik een beetje links liggen, al heb ik er nog 3 die afgerond moeten worden. Verder ben ik bezig met deken(tje)s en omslagdoeken. Laatste wat is afgerond is een babydekentje met de wafelsteek. Daar haak ik er nu nog eentje van, want in de omgeving worden veel kindjes geboren dit jaar...
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 30 Mei 2015 08:03

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Oeh oreo heb je een foto van zo'n wafel dekentje?
<<

Anoniem205

Bericht 30 Mei 2015 20:51

Re: HaakBrei&Borduur Topic

Nog niet :-) Die is voor iemand die hier ook komt!
Maar, misschien kunnen jullie wel helpen? Ik wil er een stukje katoen achter naaien. Moet ik het acryl dan helemaal opspannen en op die grootte het katoen erachter maken?
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers