Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

<<

Anoniem107

Bericht 15 Mei 2015 09:49

Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Wie wil helpen zoeken? Het wordt even puzzelen, maar ik zou zó graag met m'n vriend op vakantie willen naar de zon. Hebben we nog nooit gedaan samen en daar zijn we allebei wel een beetje aan toe. All inclusive, even nergens druk om hoeven te maken en gewoon lekker genieten. Ik zit al wat te oriënteren maar is het misschien verstandiger om een maand van te voren pas te kijken en dan misschien te boeken? Zou dat echt zoveel schelen?

Wat we zouden willen is in elk geval naar Kreta, eventueel een ander Grieks eiland, maar bij voorkeur Kreta. All inclusive, aan het strand/de zee, stadscentrum redelijk nabij of in elk geval een bushalte bij het hotel. Voorkeur voor een stad/regio heb ik niet direct, ik weet niet of m'n vriend danwel heeft trouwens.

Budget bij voorkeur max. €800 totaal (moet enigzins haalbaar zijn heb ik wel gezien) op basis van 8 dagen, vertrek tussen 4 en 10 oktober.

Alvast bedankt!
<<

Anoniem236

Bericht 15 Mei 2015 10:16

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

<<

Anoniem236

Bericht 15 Mei 2015 10:17

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

<<

Anoniem236

Bericht 15 Mei 2015 10:20

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Ik vind persoonlijk weinig keuze, ik neem trouwens aan dat het budget dus 400p.p is?
Ik denk dat als je langer wacht, er meer keuze is. (In september gaan zoeken)
Ook denk ik dat je in Turkije, Bulgarije, Egypte of Tunesië meer kans hebt voor dat geld. Maar goed, dat moet je wel leuk vinden natuurlijk.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 15 Mei 2015 14:01

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Als je nog even wacht.. Wij gaan binnenkort all-in naar Rhodos. Kan ik meteen laten weten hoe het hotel was.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Mei 2015 15:04

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Het kan wel zijn dat als je langer wacht dat de vluchten vol zitten.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 15 Mei 2015 15:45

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Wij hebben eind april geboekt voor begin juni en we hadden nog keus genoeg. Zo vol zat het dus allemaal nog niet.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Mei 2015 15:48

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Zie nu ook dat het oktober is. Maar van juli tot september hebben wij al meerdere malen met dit probleem gezeten.
Toen verder weg gegaan omdat daar keuze genoeg was.

Voor oktober zou ik ook last minute boeken, mits je buiten de schoolvakantie zit.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem107

Bericht 17 Mei 2015 12:59

Re: Goedkoop all inclusive naar Kreta in oktober

Bedankt voor het helpen zoeken! We hebben min of meer besloten toch maar niet te gaan. We willen ook heel graag naar Londen, en Londen én Kreta is voor ons niet haalbaar. Dus hebben we nu het idee om in oktober een paar dagen Londen te doen en dan nog ergens een mystery-midweekje centerparcs. Dan zijn we totaal een stuk goedkoper uit en nog 2x weg ook :)

Bedankt voor het meezoeken in elk geval, misschien voor volgend jaar :)

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers