Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 16 Mei 2015 15:11

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Ooo zo. Ik dacht dat iemand bij de zonnestudio op je zoontje ging passen. Dat zou ideaal zijn.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Mei 2015 15:31

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Minx schreef:Dat weet je inderdaad niet, alleen zo was die opmerking ook totaal niet bedoelt. Maar dit soort dingen zijn ook onderzocht en daaruit blijkt dat bepaalde namen vaker voorkomen in bepaalde milieus. Dan kun je zeggen makkelijk scoren maar het is gewoon een feit.
Stel marin krijgt een zoon en noemt hem Frederick zal niemand daar raar van op kijken. Krijgt ze een zoon die ze ansjelo noemt zullen er ook wel een paar wenkbrauwen omhoog gaan. (Marin puur ff als voorbeeld trouwens omdat zij qua stijl daarin vrij duidelijk is.)


Ik had het ook meer over de inhaker van Stofzuiger maar misschien komt het gewoon door die smiley want die vind ik altijd iets gemeens toevoegen of zo.. of spottends. Nou ja anyway, ik ben het volledig eens met bovenstaand stukje want ik zou inderdaad mijn wenkbrauwen ophalen bij Ansjelo :smile: <-- :P Maar ja...

Ik vind eigenlijk zowel Lucas en Niro wel een leuke naam Babyboy! En grappig dat jij Natasha zegt want inderdaad vind ik dat wel wat voor jou :)
<<

Anoniem163

Bericht 16 Mei 2015 18:40

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Niet gemeen hoor, maar ken meerdere kinderen met die naam die uit een totaal ander milieu komen. Vandaar. Bepaalde associatie bij de naam.
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Mei 2015 20:50

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Stofzuiger schreef:Niet gemeen hoor, maar ken meerdere kinderen met die naam die uit een totaal ander milieu komen. Vandaar. Bepaalde associatie bij de naam.


Ja dat heb ik ook wel hoor.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 16 Mei 2015 21:27

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Zenna schreef:
Minx schreef:Dat weet je inderdaad niet, alleen zo was die opmerking ook totaal niet bedoelt. Maar dit soort dingen zijn ook onderzocht en daaruit blijkt dat bepaalde namen vaker voorkomen in bepaalde milieus. Dan kun je zeggen makkelijk scoren maar het is gewoon een feit.
Stel marin krijgt een zoon en noemt hem Frederick zal niemand daar raar van op kijken. Krijgt ze een zoon die ze ansjelo noemt zullen er ook wel een paar wenkbrauwen omhoog gaan. (Marin puur ff als voorbeeld trouwens omdat zij qua stijl daarin vrij duidelijk is.)


Ik had het ook meer over de inhaker van Stofzuiger maar misschien komt het gewoon door die smiley want die vind ik altijd iets gemeens toevoegen of zo.. of spottends. Nou ja anyway, ik ben het volledig eens met bovenstaand stukje want ik zou inderdaad mijn wenkbrauwen ophalen bij Ansjelo :smile: <-- :P Maar ja...

Ik vind eigenlijk zowel Lucas en Niro wel een leuke naam Babyboy! En grappig dat jij Natasha zegt want inderdaad vind ik dat wel wat voor jou :)



Dit heb je wel netjes uitgelegd haha,haha ja ik vin natasha gewoon passen
Mag ik wat vragen, ben jij marokaans?vanwege je gebruiksnaam
Zoon *
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 16 Mei 2015 22:47

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Haha nee bb ik ben een Hollandse stamdaard moeder die van bloemetjesjurken houdt. Ik vind het gewoon een mooie naam. Volgens mij ook geen Marokkanse naam hoor!
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 16 Mei 2015 23:25

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Oow oke haha opzich vind ik jou best aardig reageren
Ik.dacht marokaans want volgensmij is zenna wel marokaanse naam, ik.dacht ik vraag het even
Zoon *
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 17 Mei 2015 10:30

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

Zenna is volgens mij geen Marokkaanse naam, al klinkt het wel een beetje zo. Beetje een combi van Zarah en Jennah :smile:
Mother of 3 adorable children
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 17 Mei 2015 11:38

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

maia schreef:Zenna is volgens mij geen Marokkaanse naam, al klinkt het wel een beetje zo. Beetje een combi van Zarah en Jennah :smile:


Onze dochter heet Zara :) Eigenlijk is de reden gewoon dat ik de Z een mooie krachtige klank vind hebben. Daarom beide namen.
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 17 Mei 2015 12:30

Re: Mijn zoontje heeft voorkeur voor kleur haar (witblond)

En mijn dochter Jennah!
Zara vind ik erg mooi, de dochter van een goede vriendin van mij heet zo.
Mother of 3 adorable children
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom