Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shy gespot?

<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 12 Mei 2015 11:19

Shy gespot?

Volgens mij heb ik zojuist Shy gespot bij de plus in onze woonplaats, ik dacht haar te herkennen aan haar dochtertje, maar vond het zo stom om haar aan te spreken. Straks was ze het niet of heeft ze er helemaal geen behoefte aan om aangesproken te worden.

Jullie wel eens forummers gespot? En heb je diegene toen aangesproken of niet?

Oh ja en ik ben nu wel nieuwsgierig of het Shy was.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 12 Mei 2015 12:44

Re: Shy gespot?

Haha oh god! ja ik was net in de plus met mijn kindjes, heb ik jou ook gezien? Je had mij echt wel aan mogen spreken hoor, leuk juist! We hebben ook nog is herrie staan maken bij dat ding op de muur bij de snoepafdeling haha, mijn zoontje en ik :palm:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 12 Mei 2015 13:20

Re: Shy gespot?

Haha wat grappig!! Maar woon je in de buurt van de plus, want dan wonen we echt bij elkaar in de buurt. Zal je volgende keer aanspreken.

Zou kunnen dat je mij hebt gezien, je liep achter mij aan naar de kindervoedsel. Ik heb een blauw-groene kinderwagen, zoontje lag net te slapen. Had een lichte broek aan met een zwart leren jasje.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 12 Mei 2015 13:24

Re: Shy gespot?

Ben je dan ook toevallig voor mij aan de kant gegaan met je kinderwagen toen ik bij de groente afdeling vandaan kwam? Ja vijf minuten lopen denk ik naar de plus, tenminste als allebei de kinderen in de wagen zitten. Anders ben ik zo een kwartier onderweg haha.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 12 Mei 2015 14:13

Re: Shy gespot?

Ja dat klopt! Voor mij is het ook 5 minuten lopen. Ik woon in de wijk recht tegenover de plus aan de andere kant van het spoor.

Kunnen wel een keer afspreken als je dat leuk vind.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 12 Mei 2015 18:11

Re: Shy gespot?

Wen schreef:Ja dat klopt! Voor mij is het ook 5 minuten lopen. Ik woon in de wijk recht tegenover de plus aan de andere kant van het spoor.

Kunnen wel een keer afspreken als je dat leuk vind.


Haha wat grappig!
Afspreken lijkt mij leuk :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 13 Mei 2015 14:58

Re: Shy gespot?

Leuk meiden!
Afbeelding
Afbeelding
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 16 Mei 2015 09:41

Re: Shy gespot?

nu worden we natuurlijk allemaal heel nieuwsgierig waar die Plus staat :)
<<

Anoniem107

Bericht 16 Mei 2015 09:57

Re: Shy gespot?

kerel schreef:nu worden we natuurlijk allemaal heel nieuwsgierig waar die Plus staat :)


Je mag ook wel zeggen dat jij gewoon nieuwsgierig bent hoor :wink:

Leuk, meiden! Ik kwam van de week ineens Catgirl en haar kinderen (al heeft ze nu een andere naam) tegen bij mij oo het dagverblijf, ze kreeg een rondleiding van mijn collega.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 16 Mei 2015 22:42

Re: Shy gespot?

Haha is dat zo kerel? Ik wil het best zeggen maar ik weet niet of Wen dat oke vind haha.
Ja heel leuk! We spreken binnenkort eens af.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers