Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

<<

Anoniem154

Bericht 16 Mei 2015 16:27

Re: Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

Wat verdrietig raven...na al die ellende ook nog een relatie die (zo te lezen niet vriendschappelijk) ten einde is. Wat fijn dat je opgevangen bent.....klinkt idd als een gulle actie van die collega.
<<

Anoniem166

Bericht 16 Mei 2015 16:29

Re: Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

Zojuist heb ik een gul gebaar ontvangen van Oreo. Ik had wat kleertjes overgenomen en kreeg én een prachtig pakket met kleertjes toegestuurd én een hele mooie gehaakte omslagdoek voor mijn dochter. Echt heel erg lief van haar.
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 16 Mei 2015 20:20

Re: Wat is het meest gulle dat je hebt meegemaakt?

Vrouwtje op m'n werk, die om de 2 jaar alleen komt om voetbal te kijken als er EK of WK is (wel bijna elke wedstrijd! Verder komt ze nooit). Bij de ena laatste wedstrijd van het WK vroeg ze met hoeveel personeelsleden we waren. Dus ik verwachtte dat ze misschien iets van gebak ofzo wou meenemen. Kwam ze aan met een envelop met 150 euro fooi!!! 10 euro pp... Ze wou niks hebben, geen bloemetje echt helemaal niks. Maar ze vond het zo lief dat we naar haar verhalen luisterden en haar af en toe een bitterballetje extra gaven etc. Of wat nootjes bij haar drinken. Voelde me eerst echt bezwaard, maar zo'n lief gebaar! (Nu is het horeca werk, dus krijg je natuurlijk vaker fooi, maar dit was wel heel veel)

En de buurman van m'n vader is ook zo'n ontzettend gulle lieve man. Hij is inmiddels 85, al bijna 23 jaar weduwnaar en kon nooit kinderen krijgen met z'n vrouw. Krijg nog steeds elk jaar met m'n verjaardag een kaartje met 10 euro (m'n broertjes ook) en als we er langs gaan (wat niet meer heel vaak is, maar wel met z'n verjaardag en nieuwjaarsdag vaak) stoptie ons vol met chocola, kaas en droge worst. De bedragen zijn misschien niet heel hoog, maar ik vind het gebaar zo lief en gul!
(Sinterklaas bracht hem afgelopen jaar dan ook een luxe zoutarme chocolade letter van de bakker ;) omdattie zo lief was geweest.)
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers