Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zo verliefd!

<<

Anoniem147

Bericht 07 Mei 2015 09:32

Re: Zo verliefd!

Marin schreef:PS. Meer foto's mogen best. :smile:


Hahaha ik ben ze aan het uploaden naar Photobucket. Kon weer niet kiezen. Ik moet ze samen met K. ook echt even uitzoeken om te kijken welke we in huis willen als fotocollage of uitvergrotingen o.i.d.

We hebben ook geen album ofzo. Dat willen we allemaal zelf doen. We hebben alles digitaal.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Mei 2015 08:39

Re: Zo verliefd!

Ooh wat leuk haha! Ik hoop dat ik dat gevoel ook heb na onze trouw :love:
Niet dat het nu niet goed voelt, maar zo'n extra boost is nooit verkeerd! :smile:
2012 & 2016
<<

Anoniem149

Bericht 08 Mei 2015 17:54

Re: Zo verliefd!

Meisjes jullie klinken allemaal zo gelukkig! :D
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 15 Mei 2015 11:36

Re: Zo verliefd!

Och wat een heerlijk roze wolk ben je ook :D

Ik mis mijn man zo momenteel, ik heb verlof en hij maakt super lange dagen omdat het nu topdrukte is de komende twee weken. En ik mis hem zó erg!
Als hij thuis is ga ik het liefst bovenop hem zitten en de hele tijd vast houden (terwijl hij ook graag even wat rust aan z'n kop heeft haha ideale combi) Ik smelt als hij tegen mn buik praat 'Plakkie, laat je moeder nou even met rust! even lief doen kleine druktemaker ze wil zo graag slapen!' cute cute cute!
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers