Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn in/aan borsten

<<

Anoniem167

Bericht 14 Mei 2015 21:48

Pijn in/aan borsten

Ik heb veel pijn/last van mijn borsten. Niet zozeer als ik eraan zit, maar een vervelende stekende pijn aan de zijkant van mijn linkerborst, en steken in allebei de borsten, ook mijn linkertepel doet zeer, soms ook rechts. Dit heb ik wel vaker gehad, maar is nu weer een tijdje aan de gang. Mijn moeder heeft er ook last van, familiekwaal zegt ze, maar het voelt wel erg vervelend en ongemakkelijk. Ik voel het de gehele tijd en ben me er dus steeds van bewust, en dat gecombineerd met de (hart)kloppingen) en het onrustige gevoel, voelt het toch een beetje vervelend.

Herkenbaar voor iemand die pijn/last? Ook zonder BH heb ik er last van overigens.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 14 Mei 2015 23:40

Re: Pijn in/aan borsten

Ja! Is precies waardoor ik meteen voel dat ik zwanger ben haha.
04-2014
10-2015
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 15 Mei 2015 10:40

Re: Pijn in/aan borsten

Ik heb het ook, sinds een paar jaar nu. Precies wat jij beschrijft, steken, vervelend gevoel en ook de tepels die pijnlijk en overgevoelig zijn. Ik ben hier mee bij de huisarts geweest, doorgestuurd naar de borstkliniek en daar werd mastopathie geconstateerd (hoewel ik niet enorme zwellingen ofzo heb, alleen wat kleine verdikkingen). Niet erg, alleen vervelend. Daardoor was ik gerustgesteld en werd de 'last' ook minder. Ik moest terugkomen als ik weer meer last kreeg en dat kreeg ik een aantal maanden geleden. Weer teruggegaan naar de huisarts, maar niks verontrustends. Niks om me druk over te maken dus, alleen heel erg vervelend :ja:

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers