Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2015 18:11

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Thanks voor jullie antwoorden! Ik denk persoonlijk dat blauw wellicht ook het mooiste is, donkerblauw denk ik zelf aan. Wit maakt mij denk ik een sneeuwpop en mintgroen of heel lichtroze vind ik ook heel mooi, maar ik denk te licht?

Ik ga eens even flink online shoppen, kan ik thuis lekker alles op mijn gemak passen! En o ja, iets korts wil ik ook niet. Vind ik persoonlijk niet mooi als je stevige/dikke bovenbenen hebt. Tot op de knie ongeveer of juist helemaal lang vind ik mooi.
<<

Anoniem173

Bericht 29 Apr 2015 19:19

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Denk donker blauw idd prachrig bij een lichtere huid.
<<

Anoniem187

Bericht 09 Mei 2015 10:41

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Anderhalve week verder & nog steeds niet geslaagd. Wheeeeeehh. Wat is behalve blauw nog meer een kleur die bij mij zou kunnen passen?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Mei 2015 11:03

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Bordeauxrood misschien?
❤ 7 juni 2018
<<

anoniem213

Bericht 09 Mei 2015 11:17

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Bij mij staan pastelkleuren totaal niet bij mijn witte huid in elk geval.

Ik kan bepaalde kleuren rood heel goed hebben (ook al heb ik een rode ondertoon in mijn huid).

En blauw/groen/petrol. Dit soort kleuren (alleen even qua kleur dus):
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem313

Bericht 09 Mei 2015 12:59

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Als je een roze ondertoon in je huid hebt, kies je voor koele kleuren: groen, grijs, blauw, etc (zie voorbeeld van June). Heb je eerder een gelige ondertoon, dan kun je je juist voor wat warmere tinten gaan: bordeauxrood, okergeel, bruintinten, warm paars, enzovoorts.

Waar ben je geweest?
<<

Anoniem117

Bericht 09 Mei 2015 13:06

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Afbeelding

Afbeelding
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 12 Mei 2015 12:22

Re: Stevig/dik en bleek/wit. Wat voor jurkje?

Die eerste is echt leuk AnnaK. Waar is hij van ?

15-11-2019
14-05-2023
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers