Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inrichting kleine woonkamer

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 10 Mei 2015 11:41

Inrichting kleine woonkamer

Mijn vriend en ik hebben een huis op het oog van 22 vierkante meter. Dit oogt best krapjes. De woonkamer is bijna vierkant, met wat hoeken, een deur naar de hal, een half open keuken, een trapkast en een deur naar de achtertuin. Nu ben ik benieuwd of hier meiden zijn met een kleinere woonkamer en hoe jullie die hebben ingericht. Ik wil even goede mogelijkheden zien eigenlijk :-) Ik ben benieuwd!
<<

Anoniem107

Bericht 10 Mei 2015 11:51

Re: Inrichting kleine woonkamer

Is het huis 22m2? Dat is wel héél klein... Of de woonkamer?

Ik hou trouwens wel van inrichtingen verzinnen, maar ik denk dat ik dan wel plattegrond zou moeten zien.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:30

Bericht 10 Mei 2015 11:54

Re: Inrichting kleine woonkamer

Wow! Mijn slaapkamer alleen al is al 22m2 en ik dacht dat ik klein woon...
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 10 Mei 2015 11:58

Re: Inrichting kleine woonkamer

Ik zou dan even een foto moeten zien om te kijken hoe ik het zou inrichten. Ik woonde ooit in een container woning en dat was woonkamer/keuken/slaapkamer in 1. Ik heb dat toen best goed opgelost met de meubels zodat ik evengoed nog ruimte had. Ik had bijvoorbeeld een slaapbank en een kast in de breedte van de kamer zodat ik de ruimte kon opbreken in twee gedeeltes.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 10 Mei 2015 12:17

Re: Inrichting kleine woonkamer

Woon je in Amsterdam? ;)

Het kleinst waar ik gewoond heb was 30 m2. Alles zat er in en was erg knus.

Kun je een plattegrond plaatsen?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 10 Mei 2015 12:36

Re: Inrichting kleine woonkamer

OEPS! De woonkamer is 22 vierkante meter, het huis 89. Ik kijk zo even of ik de plattegrond hier krijg.
<<

Anoniem114

Bericht 10 Mei 2015 12:47

Re: Inrichting kleine woonkamer

Wij hebben een woonkamertje van 6 bij de 3.5 volgens mij en hoewel het klein ís, voelt het niet altijd klein!

Nu helpt 't wel dat we de televisie hebben opgehangen en van een inbouwkast de deur hebben verwijderd en zo de ruimte gebruiken.

Even kijken, dit is het zitgedeelte (ligt nu wel een kleed bij)

Afbeelding

Even verwarrend, want dit is een oude foto :P Dus hierop staat nog de oude bank.. Maar de kast en tafel zijn nog 't zelfde, hoewel we soms de tafel nog wel 's draaien, zodat we er met z'n vieren aan kunnen zitten.

Afbeelding

De hoekbank is dus vervangen door een 2.5 zitter en een loveseat, maar de opstelling is 't zelfde gebleven in principe. Wat ik zeg, groot is het niet, maar ik vind het niet direct klein ogen. Ik moet er alleen heel goed opletten dat ik geen rommel maak, want daar ik erger ik me wel sneller aan, met dit formaat woonkamer.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 10 Mei 2015 13:09

Re: Inrichting kleine woonkamer

Ik heb ook een redelijk kleine woon/eetkamer/keuken. Zal van de week een foto maken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 10 Mei 2015 14:33

Re: Inrichting kleine woonkamer

Het klinkt wel vergelijkbaar met mijn woonkamer. Ik heb ook een vierkante woonkamer met een hoek, een deur naar de hal en een naar de voorraadkast en een half open keuken. Mijn woonkamer is 19m2, maar het voelt niet heel klein. Ik heb een bankstel, een buffetkast, een tv kast en een eethoek en ik vind alles mooi in verhouding.
Ik wil je wel wat foto's mailen, ik heb ze toch op de computer staan.
Pm me even je mailadres, dan stuur ik ze op.
<<

Anoniem147

Bericht 10 Mei 2015 16:33

Re: Inrichting kleine woonkamer

Ik heb niet echt een goede foto. Maar onze woonkamer is ook 22m2 (wat ik echt te klein vind, maar dat staat er los van haha). Ik heb wel een foto kunnen vinden van hoe het nu staat. Wij hebben een best grote hoekbank die ik het liefste zou vervangen voor een rechte bank (3 zit) en een losse stoel.

Verder hebben we een kleine 4 persoonstafel, een kast (die je niet ziet op de foto, staat zeg maar helemaal links tegen de muur), een tv meubel en een klein tafeltje met computer bij de gordijnen daar in de hoek.

Meer ruimte is er echt niet. Ik mis dus vooral bergruimte.

___
Laatst gewijzigd door Anoniem147 op 12 Mei 2015 08:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 15:39

Bericht 12 Mei 2015 07:59

Re: Inrichting kleine woonkamer

Bedankt voor de foto's zover! Ik ga ook even wat PM's versturen nu, het helpt me wel namelijk zo :-)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron