Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar woonkamer meubels gekocht?

<<

Anoniem134

Bericht 09 Mei 2015 09:44

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Eerste keer hebben we alles gehaald bij Morres wonen in Hulst. Erg tevreden over. Goede service, spullen werden netjes afgeleverd, in elkaar gezet en op de juiste plaats gezet.

Laatste keer bij Woonboulevard Poortvliet en daar zijn we minder tevreden over. Meubels vinden we mooi maar een hoop problemen met levering, ze wilden alles later laten komen, uiteindelijk na wat telefoontjes en boos worden kwamen ze toch op tijd. Stoelen konden er maar 2 ipv 4 van geleverd worden andere 2 zouden komen, bleken vervolgens niet meer leverbaar en na boos worden toch weer wel. Nee naar die laatste zou ik nooit meer gaan!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 09 Mei 2015 13:11

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Wij hebben vrijwel alles van marktplaats. Vind het zonde om nieuwe dingen te kopen met een klein kind. Natuurlijk kun je best een kind leren om niet met een auto op een tafel te meppen maar alsnog heb ik liever dat hij dat op een goedkopere tafel doet.
R. 2013
D. 2016
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Mei 2015 14:09

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Ikea, montel en murano. Murano dat is onze glazen salontafel deze was wat duurder dan de rest van de meubels. Ook heb ik een aantal ikea meubels gepimpt. Zoals het plaatje hieronder.

Afbeelding
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 09 Mei 2015 14:25

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Eettafel en salontafel van Ikea (een van de goedkoopste), tv meubel van Markplaats omdat ik niks kon vinden wat paste op de plek waar die zou moeten staan en buffetkast ook van Marktplaats, omdat ik de nieuwe kasten te duur vond.
Bank, stoelen en eetkamerstoelen komen van Profijt Meubelen.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Mei 2015 15:12

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Hier komen de tafels en het tv meubel van Marktplaats. Zelf opgeknapt. De bank komt van Maron/Pronto wonen en de eetkamerstoelen van Otak.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem273

Bericht 09 Mei 2015 17:50

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Vt wonen, Basic Label, oude stoel van m'n ouders, oud kastje van m'n oma en onze bank is van Goossens. De rest van de meubels had m'n man zelf gemaakt maar hebben we verkocht aan de nieuwe bewoners van ons vorige huis. Inmiddels wonen we in een klushuis en hebben we weinig meubels, gaan alles nieuw kopen/zelf maken/zelf opknappen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 10 Mei 2015 10:14

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Mijn bank heb ik van de Been in Etten-Leur. Ze zijn nu gestopt met meubelen en hebben zich gericht op bedden.
Mijn eettafel en stoelen heb ik 2de hands van vrienden, maar komen van de ikea.
Mijn salontafel is een erfenis van mijn oma.
Mijn bureau heeft mijn vader zelf gemaakt.
en mijn kast komt van de ikea.
De dvd-kast heb ik van mijn zus.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Mei 2015 10:28

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Trendhopper en Eijerkamp.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem152

Bericht 10 Mei 2015 10:42

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Het meeste komt van Trendhopper en een paar dingen komen van Ikea.
Mijn theekastje is een erfstuk.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 10 Mei 2015 20:52

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Onze eetkamerstoelen komen van Sanders, bank van woonsquare, 2 kasten van Goossens, en de rest (dressoir, salontafel, eettafel) heeft m'n vriend zelf gemaakt.
<<

Anoniem222

Bericht 10 Mei 2015 21:04

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Hmmm even denken.
Onze bank is van Cartell Living. We hebben een Eames stoeltje aan tafel staan en verder is alles tweedehands, behalve de expedit waar onze tv op staat. Die moet nog vervangen worden. Ik vind het juist wel tof als alles overal en nergens vandaan komt!
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:33

Bericht 11 Mei 2015 22:57

Re: Waar woonkamer meubels gekocht?

Goossens. Fijne winkel, goede service en meubels zien er met 2 kleine jongetjes nog uit als nieuw.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers