Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Mei 2015 08:46

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn ouders toch wel (minimaal) 1x per week.
Middelste zusje ongeveer 1x per maand en mijn jongste zusje 1x per 2 maanden ongeveer, hopelijk wordt dit snel meer als ze zijn verhuisd.

Mijn schoonouders probeer ik 1x in de week te zien (als ze in Nl zijn), maar het gemiddelde ligt meer op 1x per 2 weken. Schoonzus is wisselend en zwagers (met hun gezin) alleen met de feestdagen bij schoonouders (als ze komen).
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem104

Bericht 09 Mei 2015 08:56

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 26 Mei 2015 11:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 09 Mei 2015 09:14

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Als ik het vergelijk met jullie hier heb ik erg veel contact met mijn (schoon)familie. We wonen ook (bijna) allemaal erg dicht bij elkaar.
Mijn moeder spreek ik sowieso elke dag wel even aan de telefoon en ik zie haar zo'n 2 a 3 keer per week. Mijn vader zie ik minder omdat hij het erg druk heeft met werken maar ik spreek hem meestal ook wel 1x per week.
Mijn schoonouders zie ik ook wel elke week een keer. M'n schoonzusje en man zie/spreek ik meerdere keren per week maar die wonen ook 5 deuren verder en de kindjes spelen (zeker nu het buitenspeel-weer is) heel vaak samen. M'n zwager zie ik 1x per maand ongeveer, die woont verder weg en is ook wat meer op zichzelf.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 09 Mei 2015 09:24

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn ouders zie of spreek ik bijna elke week wel een keer, soms ook zomaar een paar weken niet.
Mijn broers spreek ik sowieso niet zo heel erg vaak, misschien 1 keer per maand/zoveel maanden.

Schoonouders en de broers van mijn man wisselt, maar gemiddeld zien we die om de maand of zo denk ik. De ene maand wat meer en dan zo weer een tijdje niet.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 09 Mei 2015 09:28

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn zus zie ik vaak 3x per week of vaker.
Mijn ouders sowieso elke week, soms 2x per week, soms 1x per 2 weken.
Mijn schoonouders en schoonbroer zien we meestal ook elke week.
2012 & 2016
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 09 Mei 2015 09:54

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn ouders zie ik meestal 1x per week, soms zit er een keer twee weken tussen.
Mijn schoonouders zie ik zo'n 3x per maand.
Mijn broertje en zijn vriendin ook een paar keer per maand.
Mijn schoonzus en haar man 1-2x per maand.
<<

Anoniem136

Bericht 09 Mei 2015 09:58

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn ouders zie ik meerdere keren per week. Sowieso eten we een keer per week daar, maar doordeweeks zie ik ze ook nog wel een paar keer. Mijn broer een keer per week vaak, hij eet mee als we bij mijn ouders eten. Mijn andere broer woont in het buitenland, hem zien we nu om de paar maanden.

Schoonfamilie zien we minder. Schoonmoeder wel bijna wekelijks even. Schoonvader denk eens per maand, schoonzus paar keer per maand en zwager minder dan eens per maand.
<<

Zoethout

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 702

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 09 Mei 2015 15:24

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn moeder iedere dag, op een dagje hier en daar na.
Mijn zusjes sowieso 3 keer per week, omdat we samen sporten, maar vaak meer.
Leven en laten leven
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mei 2015 15:36

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Keer of 3/4 in de week ongeveer. De ene keer meer en de andere keer wat minder. De afgelopen 3 weken heb ik ze bijvoorbeeld erg vaak gezien, maar als ik komende week weer aan het werk ga zal dat minder worden.

Ik app sowieso dagelijks met mijn zus en ook veel met mijn moeder en mijn moeder belt me regelmatig even op om te kletsen. Mijn vader is niet zo van het appen en bellen, alleen als hij iets (nodig) heeft.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 09 Mei 2015 15:59

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn moeder heeft het in mijn zwangerschap op haar heupen gekregen en wil me zoveel mogelijk zien, met buik :) Normaal gesproken zie ik haar echter eens in de 2 of 3 maanden. Mijn vader zie ik minder, eens in de 3 tot 4 maanden denk ik. Dat komt omdat mijn moeder vaker naar ons toe komt, en mijn vader eigenlijk niet (het is 2u rijden, of 3u met ov). Mijn zusje zie ik eens in de 2 of 3 maanden ongeveer. Mijn broertje helaas eigenlijk nooit. Hij heeft mij denk ik 1x gezien met beginnend buikje. Zo jammer...

Schoonouders wonen op een uurtje afstand dus die zien we iets vaker!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 09 Mei 2015 16:21

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn moeder een keer per maand, mijn schoonouders twee keer per maand, mijn vader vijf keer per jaar, mijn zwagers zes keer per jaar, mijn broer vier keer per jaar. Gemiddeld.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem280

Bericht 10 Mei 2015 22:53

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn vader zie ik 2x in de week, wel iedere dag contact via WhatsApp.
Mijn zus zie ik bijna alleen met verjaardagen, hooguit 4x per jaar. Heb eens in de 2 weken telefonisch contact met haar.
Mijn moeder helemaal geen contact mee.

Mijn schoonouders hetzelfde als mijn vader.
Straks iedere dag, gaan met elkaar onder 1 dak wonen, wel 2 aparte woningen, maar zullen de deur niet bij elkaar plat lopen.
Schoonmoeder gaat wel oppassen wanneer ik moet werken.
Zwager, hij is 6/7 weken thuis om vervolgens 6/7 weken op zee te zitten, hem zie ik 1x per week, net als zijn vriendin.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 11 Mei 2015 10:11

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn moeder zie ik een paar keer per week, als we elkaar niet zien, bellen we die dag. Mijn broer zie ik vaak als ik bij mijn moeder ben (hij is daar ook heel vaak te vinden, nu mijn vader overleden is, gaan we nog vaker langs dan voorheen), maar we komen ook wel een of twee keer per maand bij elkaar over de vloer. We wonen allemaal op hooguit 10 minuten rijden van elkaar.

Schoonouders wonen op een half uur rijden, die zien we minimaal 1 keer per week, soms vaker. Schoonbroer gemiddeld een keer per maand, die wonen nog iets verder weg.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem321

Bericht 11 Mei 2015 10:37

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Ik denk dat ik mijn vader eens in de 2 a 3 weken zie. Mijn moeder zie ik 1 x per 1 a 2 weken.
Ik heb 2 broers. De ene zie ik ongeveer 1 x per maand, de andere 1 x per 2 maanden.

Mijn schoonmoeder zie ik 2 a 3 x per jaar.
<<

Anoniem328

Bericht 11 Mei 2015 10:59

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn ouders zie ik ongeveer 1 keer in de 2/3 weken. Ze wonen iets verder weg. M'n zus idem dito.
Mijn schoonouders wonen in dezelfde plaats dus zien we meestal wel 1 x per week, maar dat is dan ook vaak even kort.
Mijn schoonzus zien we 1 keer per maand ongeveer.
Ik heb niet zo'n behoefte om familie wekelijks of zelfs meerdere keren per week te zien, dus ik vind het helemaal prima zo!
<<

Anoniem193

Bericht 11 Mei 2015 11:02

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn ouders, oudste broer en jongste broer minstens 5x per week. (ik werk bij mijn ouders, mijn broer ook, en mijn broertje woont nog thuis)
Mijn schoonzus 2x per week. (ik pas op haar zoon en zij op mijn kinderen)
Mijn jongere broertje 3x per week, zijn vrouw 1/2x per maand. (hij komt vaak even een bakkie doen aan de zaak, haar zie ik als ik bij hen langs ga of zij bij ons of toevallig bij mijn ouders oid)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Mei 2015 11:06

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn moeder elke dinsdag (dan eet ik bij haar) en in het weekend. Soms nog vaker, als we allebei vrij zijn gaan we vaak samen iets doen. Mijn stiefvader ieder weekend.
Mijn zus zie ik ook iedere dinsdag (ik speel samen met mijn moeder en zus in een orkest, vandaar) en vaak ook nog wel in het weekend of tussendoor als ik bijvoorbeeld op haar zoontjes ga passen.

Mijn schoonfamilie zie ik iets minder vaak, schoonmoeder eens in de twee weken ongeveer. Schoonzus + gezin en zwager eigenlijk alleen bij verjaardagen/feestdagen.

♥♥
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 11 Mei 2015 22:16

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Mijn moeder spreek ik sowieso iedere dag en zie ik meerdere keren per week. Vooral nu heb ik haar hard nodig en ik kan sowieso moeilijk zonder mijn moeder.

Mijn vader zie ik maar erg weinig en mijn broer ongeveer 1x in de twee weken. We spreken elkaar wel vaker.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 11 Mei 2015 22:38

Re: Hoe vaak zie jij je ouders / zussen / broers?

Uuuhh 3a 4 keer per jaar. Ik woon in het noorden, zij in het zuiden.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron