Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikjestopic

<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 29 Sep 2013 12:24

Re: Buikjestopic

Moa schreef:Zo zie je er ook uit Steep :P

Mooi hoor!


Thnx Moa! Ben benieuwd waar ik mee eindig.. :yes:
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 29 Sep 2013 13:49

Re: Buikjestopic

Wauw Star, mooie toeter heb je!
Ik wil ook meedoen, maar mijn buikje laat langer op zich wachten dan ik verwachtte.
Aan de ene kant niet zo erg, komt vanzelf. Aan de andere kant natuurlijk leuk om mee te pronken!
04-2014
10-2015
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 29 Sep 2013 13:53

Re: Buikjestopic

hier weer een keertje een buikfoto van mij. Benieuwd wat jullie er van vinden. Krijg regelmatig opmerkingen of ik wel zeker weet dat er maar 1 in zit. En gister was ik uit eten met familie en daar was iemand die had een veel kleinere buik en moest nog maar 6 weken. En 1 familielid die wat minder in de groep ligt vond het nodig om mij daar minstens 2x op te wijzen en dan ook nog eens een opmerking te maken of ik al weer een bord met eten had. (viel reuze mee, 2 kopjes soep en had 1 bordje met vlees en aardappeltjes gehad ter grootte van een ontbijbordje en kwam dus net met een tweede bordje aangelopen.)
Je kunt wel raden waarom dat zij niet zo goed in de familie ligt hahaha.
Afbeelding
Op deze foto ben ik 24 + 4 (vandaag ben ik 24 + 6)
Afbeelding
<<

Anoniem168

Bericht 29 Sep 2013 16:29

Re: Buikjestopic

Stokstaartje: Wat rot is dat he, dat er altijd wel mensen iets te zeggen willen hebben. Ik zie toch echt een zwanger-buikje en niet een teveel-gegeten buik. Niks om je onzeker over te voelen, je hebt een prachtige buik hoor voor het termijn en zie er eigenlijk niks aparts aan!
<<

Anoniem272

Bericht 29 Sep 2013 17:28

Re: Buikjestopic

Je accentueert 'm vooral heel erg, met die band die ketting en je houding. Met een slobbershirt zou je je buik amper zien denk ik.
<<

Anoniem168

Bericht 29 Sep 2013 18:02

Re: Buikjestopic

Was me in eigenlijk nog niet echt opgevallen, want ik let eigenlijk niet zo op wat iemand aan heeft, maar Filoria heeft wel een punt. Zo met die buikband (i.c.m. je kleding) leg je de nadruk inderdaad veel op je buik. Ik denk dat als je let op welke kleuren je combineert en wat minder opvallende kleuren zou dragen, het al veel minder opvalt en mensen er ook veel minder snel iets van zeggen. Op de foto zie ik ook dat je je buik naar voren steekt en zo een holle rug krijgt. Weet niet of het door het maken van de foto komt of dat je altijd zo staat, maar zou daar ook op gaan letten.
<<

Anoniem6

Bericht 29 Sep 2013 18:25

Re: Buikjestopic

Ik ben het eens met mijn voorgangers. Je accentueert het heel erg met de kleding,ketting en houding.
Ik denk dat als je gewone zwangerschapskleding draagt het reuze meevalt misschien moet je dat eens proberen als je de opmerkingen van andere vervelend vind.
<<

Anoniem6

Bericht 29 Sep 2013 18:37

Re: Buikjestopic

Aimee en Shy leuk het begin is er!
Steep Jeetje wat is je buik flink gegroeid binnen een paar weken!
Kajaka Mooie buik!

Deze is afgelopen week gemaakt met 27+6.

**
Laatst gewijzigd door Anoniem6 op 05 Jan 2014 17:19, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 29 Sep 2013 18:52

Re: Buikjestopic

Thnx meiden! Ik vind het juist leuk om mijn buik te accentueren. Ik ben trots op mijn buik! Het is meer de manier waarop het tegen me gezegd wordt. Net alsof ik dik ben, omdat ik het er aan gegeten heb. Ik let er juist op dat ik niet alles eraan eet, omdat ik moeilijk af val en na die tijd zal alles er weer af moeten.

Ik moet inderdaad wel beter op mijn houding letten! Ik heb namelijk al een holle rug van mijzelf en door de zwangerschap en groeiende buik trekt deze alleen maar holler. Afgelopen week voor het eerst naar zwangerschapscursus geweest en daar kwam ze met houding tips. Daar ben ik mee bezig om hier om te denken, maar dat is nog best lastig! Het is dus echt mijn natuurlijke houding en niet extra overstrekt zeg maar. Heb dan ook snel last van mijn rug bij lang staan en lopen.
Afbeelding
<<

Anoniem6

Bericht 29 Sep 2013 19:00

Re: Buikjestopic

Ik ben ook trots op mijn buik hoor maar mensen zien ook wel dat je zwanger bent zonder al die accessoires of maar 1 ding! Maar jij dat leuk vind moet je dat vooral ook blijven doen hoor!!
Is een fysio niks om aan je houding te werken?
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 29 Sep 2013 19:10

Re: Buikjestopic

Whahaha ja weet dat mensen het kunnen zien zonder als die poespas hoor, maar ik vind het zelf ook echt leuk om te dragen enzo. Een fysio is goed, maar door mijn opleiding en werk en verbouwing van ons nieuwe huis heb ik daar gewoon echt geen tijd voor. Ik heb nu soms al geen tijd om al mijn huiswerk af te krijgen.
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:42

Bericht 29 Sep 2013 20:09

Re: Buikjestopic

Stokstaartje schreef:Whahaha ja weet dat mensen het kunnen zien zonder als die poespas hoor, maar ik vind het zelf ook echt leuk om te dragen enzo. Een fysio is goed, maar door mijn opleiding en werk en verbouwing van ons nieuwe huis heb ik daar gewoon echt geen tijd voor. Ik heb nu soms al geen tijd om al mijn huiswerk af te krijgen.

Ik heb net als jou een hele holle rug van mijzelf en ga daar vaak ook naar staan. Ik had voor mijn zwangerschap al behoorlijk last van mijn rug en ben daarvoor bij een cecar therapeute geweest. Zijgaf me sowieso al hele goede tips. Maar tpen ze de laatste keer hoorde dat ik zwanger ben gaf ze me nog meer tips. Ook mag ik altijd weer komen als ik meer last krijg. Ik raad je dan ook echt aan om naar zoiets te gaan want je houding is zo belangrijk en helemaal als je zwangr bent. En jij moet nog een eind. Zou zo zonde zijn als je daardoor heel veel pijn zou krijgen.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 30 Sep 2013 06:56

Re: Buikjestopic

Stokstaartje schreef:Thnx meiden! Ik vind het juist leuk om mijn buik te accentueren. Ik ben trots op mijn buik! Het is meer de manier waarop het tegen me gezegd wordt. Net alsof ik dik ben, omdat ik het er aan gegeten heb. Ik let er juist op dat ik niet alles eraan eet, omdat ik moeilijk af val en na die tijd zal alles er weer af moeten.

Ik moet inderdaad wel beter op mijn houding letten! Ik heb namelijk al een holle rug van mijzelf en door de zwangerschap en groeiende buik trekt deze alleen maar holler. Afgelopen week voor het eerst naar zwangerschapscursus geweest en daar kwam ze met houding tips. Daar ben ik mee bezig om hier om te denken, maar dat is nog best lastig! Het is dus echt mijn natuurlijke houding en niet extra overstrekt zeg maar. Heb dan ook snel last van mijn rug bij lang staan en lopen.


Ik vind dat je een prachtige buik hebt en echt niet heel groot ofzo... En ik vind dat je er super uitziet! Lekker blijven accentueren en trots wezen meid!
Afbeelding

Afbeelding
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 30 Sep 2013 07:47

Re: Buikjestopic

thnx snoezel!

En appeltje bedankt voor de tip. Ik probeer het eerst zelf nog even met de houdingsoefeningen van de zwangerschapscursus. Als dat echt niet genoeg helpt dan ga ik wel naar een fysio of iets dergelijks
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2013 15:09

Re: Buikjestopic

31 + 3:
:afro:

Uhh ja, ik heb een panty aan :P
Laatst gewijzigd door Anoniem315 op 20 Okt 2013 17:06, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem73

Bericht 01 Okt 2013 15:15

Re: Buikjestopic

Wow mooi exo!
<<

Anoniem 49

Bericht 01 Okt 2013 15:17

Re: Buikjestopic

Wauwwie Exo! Ik vind hem echt mooi!
<<

Anoniem32

Bericht 01 Okt 2013 16:07

Re: Buikjestopic

:cheering: :cheering:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 02 Okt 2013 12:44

Re: Buikjestopic

@ Steep, Kajaka & Exo: Mooie buiken hoor!

@ Stokstaartje: Elke buik is anders en jammer dat er mensen zijn die zijn/haar meningen 'moeten' delen. Als ik jouw buik puur met de mijne vergelijk, heb ik het idee dat die van jou wel een stuk groter is ja, maar so what. Ik denk dat het inderdaad wel samenhangt met het accentueren, zoals Filoria zegt. Dat is een bewuste keuze die je maakt, nou prima toch?
L2014 & H2017
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 12:53

Re: Buikjestopic

Thanks all! En ik kan nog steeds m'n eigen broeken aan, ondanks dat ik vanochtend kreeg te horen dat Sjakie ingedaald ligt. Ik had verwacht dat het dan wel over zou zijn met de pret. Niet dus! :thumbup: Dikke prima!

Stokstaartje, lieve schat, daar moet je je niks van aantrekken. Elk lichaam is anders. Ik kan heel goed begrijpen dat je het wilt accentueren. Een vriendin van me had ongeveer hetzelfde figuur als jij en accentueerde het ook op deze manier. Dat staat juist mooi, zo'n band, vind ik. Ik draag momenteel ook veel strakke shirts, omdat ik er gewoon trots op ben! Mag jij ook absoluut zijn! Helloooow, je bént zwanger! Je draagt een baby! :heart:
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 02 Okt 2013 13:43

Re: Buikjestopic

Thnx voor jullie reacties meiden! Jullie hebben ook mooie buiken ook al hebben ze allemaal weer een andere vorm! Best bijzonder toch eigenlijk dat iedere buik er weer anders uit ziet hahaha
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 02 Okt 2013 14:22

Re: Buikjestopic

Mooie buikjes!

Stokstaartje, niks van aan trekken hoor. Mensen hebben altijd wel een mening. Vind je wel leuk en fleurig gekleed :)
Die holle rug is inderdaad vervelend, dat heb ik ook heel erg en in de zwangerschap werd dit ook steeds erger. Zou er goed opletten, ik had er zo'n last van op een gegeven moment.

Penelope, wat ben je mooi zwanger zeg!

Exo, zo mooi bescheiden buikje!
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 02 Okt 2013 15:41

Re: Buikjestopic

Thnx CCC, ja zelfs als ik mijn bekken kantel lijkt het nog alsof ik mijn rug hol trek. Heb het net even bekeken in de spiegel. Probeer er echt zoveel mogelijk op te letten en dat lukt ook wel want zodra ik dat niet doe krijg ik direct last van zeurend pijngevoel onderin mijn rug waar de holte zit :laughcry:
Afbeelding
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 02 Okt 2013 17:31

Re: Buikjestopic

Ja dat had ik dus ook continu vanaf een week of 25... Is echt een naar gevoel... werd ook steeds erger bij mij.
<<

Stokstaartje

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:50

Bericht 02 Okt 2013 19:15

Re: Buikjestopic

Ja ik was er al bang voor aan het begin van de zwangerschap. En het zal er idd niet beter op worden hahaha. Vanavond bij de VK geweest. Alles weer goed baby zag er goed uit. Niet te groot niet te klein, maar baarmoedergrootte komt overeen met 27 weken! En ik ben officieel 24+6.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers