Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Snail mail

<<

Anoniem15

Bericht 28 Sep 2013 09:57

Re: Snail mail

oké ik wil zeker mee doen in de volgende ronde lijkt me erg leuk!
Al ben ik niet zo heel goed in knutselen hoor.
Raakt zoiets nu snel kwijt in de post?
Hebben jullie een bepaald bedrag afgesproken?
Pas je het persoonlijk op iemand aan of maak je gewoon wat je denkt wat leuk is?
Het is de bedoeling dat het brievenbus post is en geen pakketje toch?
<<

Anoniem22

Bericht 28 Sep 2013 10:08

Re: Snail mail

Rituals, antwoord op je vragen:

Dingen kunnen altijd kwijtraken in de post, dat is niet in te schatten.

Snailmail hoeft amper geld te kosten wanneer je werkt met spulletjes die je al in huis hebt of recycle materiaal. Het is niet de bedoeling dat je speciaal cadeautjes gaat kopen. De cadeautjes die je er bij stopt zijn voornamelijk zelfgemaakt. Of je hebt toevallig nog iets kleins in huis liggen, zoals een memo-boekje, kettinkje, proefmonstertje, stukje lint, rolletje washi tape etc.

Je past het persoonlijk op iemand aan, je ontvangt namelijk een lijstje met eigenschappen van de persoon voor wie je iets maakt.

Brievenbuspost is het meest gebruikelijke, maar als je iets groots maakt dan zal het pakketpost worden. Net wat je zelf van plan bent.
<<

Anoniem15

Bericht 28 Sep 2013 13:19

Re: Snail mail

Dank je Willem!

Nu weet ik een beetje wat de bedoeling is.

Stiekem een beetje jammer dat het nog even duurt voor de volgende ronde van start gaat.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 28 Sep 2013 19:24

Re: Snail mail

Ik kreeg vanmiddag de smaak te pakken en rond net mijn eerste snail mail af! :D

Vroeg me af of ik het pakketje deze week al kan versturen, of dat het echt rond 12 oktober de deur uit moet? Dan laat ik het nog even liggen.

Vond het ontzettend leuk om te de doen en de middag lekker creatief bezig te zijn. Nu maar duimen dat het pakketje goed aan komt en in de smaak valt!
2014 2016 2019
<<

Anoniem6

Bericht 28 Sep 2013 22:16

Re: Snail mail

Mierzoet, bedankt voor je leuke snailmail! Ik zal morgen een foto hier laten zien.
<<

Anoniem 53

Bericht 28 Sep 2013 22:34

Re: Snail mail

Mikado schreef:Ik kreeg vanmiddag de smaak te pakken en rond net mijn eerste snail mail af! :D

Vroeg me af of ik het pakketje deze week al kan versturen, of dat het echt rond 12 oktober de deur uit moet? Dan laat ik het nog even liggen.

Vond het ontzettend leuk om te de doen en de middag lekker creatief bezig te zijn. Nu maar duimen dat het pakketje goed aan komt en in de smaak valt!

Volgens mij is 12 oktober de uiterlijke verzenddatum, toch?
<<

Anoniem22

Bericht 28 Sep 2013 23:52

Re: Snail mail

Wat Auxo zegt klopt. Je hebt tot uiterlijk de twaalfde, dus als je al klaar bent kan je het gerust eerder verzenden.
<<

Anoniem 41

Bericht 29 Sep 2013 17:16

Re: Snail mail

Ik heb de vorige snailmail nog niet ontvangen. Wie had mij? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten.
<<

Anoniem 41

Bericht 02 Okt 2013 05:18

Re: Snail mail

Mierzoet schreef:Ik heb de vorige snailmail nog niet ontvangen. Wie had mij? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten.


Niemand? heeft de rest hem wel ontvangen?
<<

Anoniem171

Bericht 02 Okt 2013 12:44

Re: Snail mail

Mierzoet schreef:
Mierzoet schreef:Ik heb de vorige snailmail nog niet ontvangen. Wie had mij? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten.


Niemand? heeft de rest hem wel ontvangen?


Wat jammer Mierzoet!

Ik had mail van Penelope, zelf had ik post voor Sanne gemaakt.

Wilem heb jij een overzicht wie nog post moet krijgen?
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 02 Okt 2013 13:16

Re: Snail mail

Ik had Jeanette (nog niets van gehoord) en ik had post van Funk.
💜💜💙💙
<<

Anoniem22

Bericht 02 Okt 2013 15:51

Re: Snail mail

Ik heb zelf ook nog niets binnen, maar kreeg via mijn lootje melding dat het onderweg is.

Nog open op mijn lijstje:
Willem, Mierzoet, Jeanette, Artemis, Sanne, Isis en Auxo.
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 16:10

Re: Snail mail

Bij mij is het bekend dat de mijne er nog aankomt.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 622

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 02 Okt 2013 16:15

Re: Snail mail

Willem schreef:Ik heb zelf ook nog niets binnen, maar kreeg via mijn lootje melding dat het onderweg is.

Nog open op mijn lijstje:
Willem, Mierzoet, Jeanette, Artemis, Sanne, Isis en Auxo.

Sanne heeft van Nana gehad toch? Die was zo leuk :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Okt 2013 17:05

Re: Snail mail

Ik heb voor serena gemaakt en de mijne is ook al binnen, had ik al gemeld :)
<<

Anoniem22

Bericht 02 Okt 2013 17:13

Re: Snail mail

Funk, klopt! Ik had het in de verkeerde tabel staan.
Isis, van wie heb jij wat gekregen? Ik kan het zo snel niet vinden.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 02 Okt 2013 18:45

Re: Snail mail

Mijn snail mail is af en gaat morgen op de post :cheering:
En nu racen naar mijn training, tijd een beetje vergeten.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 02 Okt 2013 20:15

Re: Snail mail

Gaia had voor mij gefreubeld
<<

Anoniem166

Bericht 02 Okt 2013 20:44

Re: Snail mail

Oh sorry, heb het te druk gehad om hier te blijven reageren.
Ik heb post gehad van Nana inderdaad.

En mijn post van vorige ronde gaat morgen op de bus ( mijn lootje weet ervan dat het langer heeft geduurd).
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 03 Okt 2013 08:40

Re: Snail mail

Mijn pakje is net op de bus! Hopelijk komt hij morgen of anders dit weekend aan, ben zo benieuwd :)
2014 2016 2019
<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 03 Okt 2013 13:22

Re: Snail mail

Mijn snail mail is ook verstuurd vandaag.
💜💜💙💙
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 03 Okt 2013 13:35

Re: Snail mail

Mijn mail is ook verstuurd. Ik wil me bij deze alvast verontschuldigen voor de omdoos, bij het ontvangen maar heel hard denken dat het om de inhoud gaat :nerd:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem 41

Bericht 03 Okt 2013 15:24

Re: Snail mail

Het is heel vervelend dat er nu twee snailmails door elkaar lopen omdat de vorige nog niet is afgerond. Ik weet dus niet wie mijn lootje was en of ik het nog ga krijgen. Heb via mijn lootje contact gezocht maar geen reactie gekregen, ook via dit forum heb ik nog steeds geen idee wie mij had. Ik kan dus ook niemand een PM sturen of wat dan ook.

Willem, jij hebt ook geen overzicht van de vorige zodat je weet wie wie heeft getrokken?
<<

Artemis

Bericht 04 Okt 2013 11:27

Re: Snail mail

Mijn snailmail is binnen!
Superleuk! Van Sanne!
Ik kan even geen foto's maken misschien dat dat later lukt, maar het was een boekje met een brief, een maskertje, een zakje met bieslookzaadjes, een recept.
Echt heel leuk! Dank je wel! (Oh, en Sanne, ik heb rijles gehad in jouw woonplaats, ik woonde in een andere H op 20 minuutjes afstand toen)

( en die van mij moet nog steeds op de post, doordat ik die van zonneschijn nog erbij maakte moest ik er twee, en afgelopen week is iedereen hier in huis om beurten ziek geworden, inclusief ikzelf, dus het komt uiteindelijk goed! Maar alleen wat later)
<<

Anoniem22

Bericht 04 Okt 2013 11:54

Re: Snail mail

Ik heb nu nog open staan: Willem, Mierzoet en Auxo.

Ik weet dat het later komt en ook Auxo weet dit. In een eerder bericht van Jeanette las ik dat zij het ook aan haar lootje had laten weten dat ze het later zou verzenden. Ook Pitufo zou een PM hebben verzonden. Ik denk naar Auxo?

Onder de verstuurders dus Artemis, Jeanette en Pitufo. Wie precies wie heeft weet ik niet, maar ik heb zo'n vermoeden dat Artemis iets voor mij maakt. Ik herken het verhaal van de zieken. :razz:

Blijft voor Mierzoet dus Jeanette over. Als het klopt dat Pitufo iets voor Auxo heeft gemaakt en Artemis mij heeft.
VorigeVolgende

Terug naar Meet & greet

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers