Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedkoop parkeren nabij Schiphol

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 21 Apr 2015 07:40

Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Ik heb even jullie hulp nodig!
Wij vertrekken 18 mei op huwelijksreis, 's morgens om 7u stijgen we op in Schiphol. Ik ben verder helemaal niet bekend daar, dus daarom even dit topic.

Normaal zouden mijn ouders ons brengen, maar zij dachten dat het een zondag was waarop we vertrokken. Op maandag moeten ze gewoon werken dus dat zal helaas niet lukken. Met de taxi van hieruit (België) is echt vreselijk duur, dus nu zoeken we andere mogelijkheden.

Waar op of nabij Schiphol kunnen we goedkoop parkeren? We moeten er dus wel rekening mee houden dat we om 5u op Schiphol moeten zijn. Dus als er hier opties worden gegeven met trein/tram, moet die wel al zeker tijdig rijden!

En ook niet onbelangrijk. Wij komen 's nachts om 3u terug aan, dus we moeten ook zeker terug bij onze auto geraken :)

Dankjewel alvast!
2012 & 2016
<<

anoniem203

Bericht 21 Apr 2015 07:49

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Mijn ouders zetten hun auto altijd gewoon bij het vliegveld neer. Ze betalen dan een vast bedrag en dan mogen ze de auto de hele vakantie daar laten staan onder toezicht. Een pendelbusje brengt ze dan naar het vliegveld vanaf de parkeerplek. Volgens mij heet dat de 'Schiphol Smart Parking' en kost iets van 50 euro (voor 8 dagen)

Hier staat ook wat meer info over parkeerplaatsen voor Schiphol :

http://www.schiphol.nl/Reizigers/VanNaa ... tAodmGgADg
<<

ChiQ

Bericht 21 Apr 2015 07:49

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Gaat jullie zoontje mee? Je hebt diverse parkeergelegenheid op Schiphol, maar als je het mij vraagt zou ik zeker een hotelletje in de buurt pakken. Je mag ook jullie auto bij ons voor de deur zetten maar dat is bij aankomst weer gedoe. Want vanaf ons een taxi nast schiphol ben je geloof ik €50,- kwijt
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 11:18

Bericht 21 Apr 2015 07:54

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Wij parkeren onze auto altijd bij P1/P2. Met Levi erbij heb ik geen zin om eerst op een pendelbusje te moeten wachten, koffers erin, dan weer de hele mikmak eruit. Soms hebben ze weleens goede acties dat je voor een redelijk tarief daar kunt parkeren. Je stapt uit en je staat binnen een paar minuten op het plein (waar al de treinen enzo ook aankomen). Volgens mij betaal je rond de 90 euro voor een week. Prijzig, maar ik heb het er graag voor over.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 21 Apr 2015 09:44

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Wij maken altijd gebruik van de Schiphol Smart Parking (P3). Afgelopen weekend vakantie geboekt voor over een week of 6 en begin deze week een parkeerplaats gereserveerd. Dat kost ons dan 59,50. Voor ons werkt dat prima. Parkeren, met koffers richting bus en binnen een minuut of 5 - 10 sta je in de vertrekhal. Het is wel hoe eerder je reserveert, hoe goedkoper.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 21 Apr 2015 09:53

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Ik ga nooit meer met de trein naar Schiphol. Wat een ellende is dat. Wij zetten de auto ook op smart parking. Niet goedkoop maar scheelt veel gestress.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Apr 2015 09:55

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Ik woon heel dicht bij Schiphol en heb een 'stuk land' (oude kwekerij van mijn opa). Je mag ook prima je auto daar parkeren, en dan kun je vanaf daar met de taxi naar Schiphol. Is een ritje van iets van 5 km, dus dat is allicht goedkoper dan parkeren bij Schiphol.

♥♥
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 22 Apr 2015 13:28

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Ik zou hem in Hoofddorp ergens gratis parkeren (in de buurt van het ziekenhuis of station) en dan de bus nemen naar Schiphol (lijn 300/310) vanaf het ziekenhuis ongeveer 20 minuten en vanaf het station 10 minuten en je stopt voor de ingang.

Edit: in de nacht rijdt niet de 300 en 310 maar de Nightliner N30 om 4.35 vanaf het ziekenhuis en om 4.46 vanaf het station en om 4.55 kom je aan bij Schiphol.
Als je wat straatnamen wilt hebben om te kunnen parkeren stuur maar een pm.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Apr 2015 14:10

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

autohotel. Daar breng je je auto hun brengen je naar schiphol en als je weer terug komt bel je ze op en staan ze weer klaar.
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 22 Apr 2015 14:42

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Wel de kmstand noteren! sommige bedrijven rijden nog een blokje om....om wat voor reden dan ook.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Apr 2015 16:17

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

ja dat deden wij ook.
Afbeelding
<<

Anoniem173

Bericht 22 Apr 2015 17:32

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Ik zou me niet snel inlaten met al die malafide bedrijfjes. Gewoon lekker schiphol smart parking.
<<

Anoniem167

Bericht 22 Apr 2015 18:38

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Atelier Madame schreef:Ik zou me niet snel inlaten met al die malafide bedrijfjes. Gewoon lekker schiphol smart parking.


Hoezo niet? Wij hebben vorige jaar via Corendon, en dit jaar zelf via een bedrijf gedaan, keurig geregeld, netjes op tijd, goedkoop, gehaald en gebracht, echt niks aan de hand, om de hoek bij Elliot was dat. Er is geen KM gereden met onze auto, hij stond netjes geparkeerd, ik zou niet weten waarom het dan malafide is als een 'klein' bedrijf dat doet.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Apr 2015 19:05

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Pippa schreef:
Atelier Madame schreef:Ik zou me niet snel inlaten met al die malafide bedrijfjes. Gewoon lekker schiphol smart parking.


Hoezo niet? Wij hebben vorige jaar via Corendon, en dit jaar zelf via een bedrijf gedaan, keurig geregeld, netjes op tijd, goedkoop, gehaald en gebracht, echt niks aan de hand, om de hoek bij Elliot was dat. Er is geen KM gereden met onze auto, hij stond netjes geparkeerd, ik zou niet weten waarom het dan malafide is als een 'klein' bedrijf dat doet.


nou inderdaad wat raar. Er zullen vast rare bedrijven bij zitten. Maar als je het goed uitzoekt. En ik heb destijds via iemand van hier tips gekregen en die had een bekende bij het autohotel werken die kon mijn vragen beantwoorden. Ik vind het ideaal
Afbeelding
<<

Anoniem236

Bericht 22 Apr 2015 19:32

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Volgens mij zijn die malafide bedrijfjes van die bedrijven die jouw auto ophaalt bij Schiphol en daarmee terug gaat rijden naar de parkeerplaats. Zij rijden dus een stuk in de auto. Daar zijn op televisie al verschillende programma s over geweest die daar aandacht aan besteed hebben. Er werd met de auto gereden, overtredingen gemaakt etc. Dat is iets anders dan een plek bij Schiphol in de buurt waar je zelf je auto neerzet en dan gebracht wordt.

Ik zou zelf nooit parkeren ergens waar je de sleutels moet achterlaten.

Wij parkeren zelf altijd op smart parking. Ideaal. Man zette mij en koffers er bij de ingang uit, hij ging parkeren, de bus in en op Schiphol.
<<

Anoniem107

Bericht 22 Apr 2015 19:41

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Als ik dit zo lees ben ik zo blij dat wij een directe busverbinding naar Schiphol letterlijk voor de deur hebben, die ook nog in de nacht rijdt. Zoiets zou ik denken ook zoeken, wat Chaos zegt, ergens je auto zien te parkeren en dan de bus naar Schiphol pakken.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 22 Apr 2015 19:45

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

Ik ben het wel met AM eens. Welke bedrijfjes wel en niet betrouwbaar zijn weet ik niet, maar dat er genoeg onbetrouwbare tussen zitten is toch wel duidelijk. Dat is ook verschillende keren in het nieuws geweest. Ook dat de km stand niet veel zegt omdat daar ook vaak mee geknoeid wordt.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 10 Mei 2015 15:41

Re: Goedkoop parkeren nabij Schiphol

We zouden onze auto eerst bij Elliot zetten en van daar een taxi nemen naar de luchthaven (10 minuutjes daar vandaan), maar dat bleek uiteindelijk even duur te zijn dan hem op de smart parking te zetten.

Dus we hebben nu een plaatsje geboekt op die smart parking. Bedankt voor jullie tips en adviezen!
2012 & 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers