Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Associaties bij namen

<<

Anoniem107

Bericht 08 Mei 2015 17:03

Re: Associaties bij namen

Maar dat was toch niet de vraag?
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3297

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:20

Bericht 08 Mei 2015 17:12

Re: Associaties bij namen

Maple schreef:Maar dat was toch niet de vraag?


Nee dat was een reactie op Marin. Omdat ze die associaties niet zo snapt en stom vindt leg ik even de reden van mijn associatie uit. :) misschien een beetje tè offtopic...
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mei 2015 17:13

Re: Associaties bij namen

Hahaha oke, ik snapte al even niet zo goed waar je op reageerde. Dan heb ik niks gezegd!
<<

Anoniem119

Bericht 08 Mei 2015 17:29

Re: Associaties bij namen

Haha!

Dank je voor je uitleg Zenna
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 09 Mei 2015 19:22

Re: Associaties bij namen

Ik hou van kak namen!:) Ik vind uit je rijtje Celine erg leuk. Elles zou ik echt niet doen, ik denk dat ze later dan steeds gaat horen: who the fuck is Elles!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 09 Mei 2015 19:36

Re: Associaties bij namen

Jongens:
-Elias Gelovige naam
-Ferre Beetje saai en ouderwets.
-Julian Mooi
-Thijmen Mooi
Hierbij geen associaties.

Meisjes:
-Cathelijne. Beetje tuttig. Wel mooi als tweede naam.
-Celine. Mooie, vrouwelijke naam.
-Elles Inderdaad "Who the fck is Elles" Maar voor mijn gevoel ook verkeerd gespeld: Ellis of Alice..
-Estelle Ordinair
-Hannah. Mocht ik ooit een dochter krijgen, wordt dit haar tweede naam (combinatie van letters van mijn ouders). Ik vind het wel een beetje een ouderwetse naam, maar dit is wel een perfectie combi van de letters. Dus aan deze associatie heb je niet veel
-Lauren. Mooi, wel stoer
-Madeleine. Daar heb ik de associatie Brood mee. Pain de Madelaine van AH.
[/quote]
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 09 Mei 2015 20:01

Re: Associaties bij namen

Ik vind Elles juist een leuke schrijfwijze, leuker en origineler dan Ellis. Ik kende een Elles tijdens mijn studie, dat was ook een heel knap, leuk meisje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem107

Bericht 09 Mei 2015 20:14

Re: Associaties bij namen

Ik denk trouwens dat het 'grapje' van 'who de f*ck is Elles' wel mee zal vallen, wij zijn groot geworden met dat nummer, onze kinderen niet. Ik ken trouwens ook een Elles, ik vind die schrijfwijze leuker dan Ellis. Wel een naam die je altijd zal moeten blijven spellen, maar aan de andere kant: dat moet ik met mijn naam ook en dat vind ik eigenlijk niet eens heel hinderlijk.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers