Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bikini tips!

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 09 Mei 2015 10:57

Bikini tips!

Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik deze zomer in bikini ga. In principe ben ik best slank (in ieder geval slanker dan ik voor de eerste zwangerschap was). Wat me tegenhoudt is dat ik door 2x een keizersnede, 3x veel aankomen tijdens de zwangerschappen en véél striae een soort afdakje heb. Kan het niet goed uitleggen, maar op de plek van het litteken van de keizersnede zit een deuk waar huid overheen hangt (net zoals je altijd bij obese ziet bij mensen die ontzettend veel zijn afgevallen). Niet heel schokkend maar wel oerlelijk. Ik ben dus op zoek naar een bikini met een goed broekje wat iets hoger aansluit en wat mijn love handle verbergt. Maar zie door de bomen het bos echt niet meer.

Wie heeft er tips? Waar moet ik op letten? Hoe kan ik die hangbuik het beste verbergen?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Mei 2015 11:38

Re: Bikini tips!

Knillis schreef:Ik ben heel erg aan het twijfelen of ik deze zomer in bikini ga. In principe ben ik best slank (in ieder geval slanker dan ik voor de eerste zwangerschap was). Wat me tegenhoudt is dat ik door 2x een keizersnede, 3x veel aankomen tijdens de zwangerschappen en véél striae een soort afdakje heb. Kan het niet goed uitleggen, maar op de plek van het litteken van de keizersnede zit een deuk waar huid overheen hangt (net zoals je altijd bij obese ziet bij mensen die ontzettend veel zijn afgevallen). Niet heel schokkend maar wel oerlelijk. Ik ben dus op zoek naar een bikini met een goed broekje wat iets hoger aansluit en wat mijn love handle verbergt. Maar zie door de bomen het bos echt niet meer.

Wie heeft er tips? Waar moet ik op letten? Hoe kan ik die hangbuik het beste verbergen?


Ik zou sowieso gewoon gaan! Ik heb ook een lastige maat qua broekjes. Van boven heel slank, van onder wat breder. Ik ben op een rustige ochtend naar de Hunkemöller gegaan en heb allerlei soorten broekjes gepast en dan vind je er vanzelf een die goed zit.

Ik combineer een zwart broekje met een felle top zodat de nadruk naar boven wordt gelegd ipv beneden.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 09 Mei 2015 12:29

Re: Bikini tips!

Hoge broekjes zijn nu wel heel erg hip! Ik zag vanmiddag dat topvintage ook hele toffe bikini's heeft.

http://topvintage.nl/nl/kleding/badmode
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 09 Mei 2015 12:37

Re: Bikini tips!

Zo'n vintage bikini is erg leuk maar trekt wel heel erg de aandacht denk ik. Ik denk dat Knillis wat onzeker is en juist liever niet opvalt?

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers