Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 12:13

Re: Dagcafé

Wat fijn om te horen Exo, toppers (jij en de baby) :thumbup:
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 02 Okt 2013 12:13

Re: Dagcafé

Ik heb van de week ook over GTA gedroomd, niet echt over GTA zelf maar wel dat ik politie achter me aan had en door de straten aan het racen was enzo haha.
Ik denk dat ik iets teveel gespeeld heb :P.

Wat fijn Exogenesis!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 12:15

Re: Dagcafé

Halloooooo.
Ik ga vandaag van die veren in mijn haar laten zetten. Ben benieuwd hoe het er uit kan gaan zin. Iemand tips qua kleuren? Ik heb zelf donkerbruin (geverfd) haar, omdat het een spoeling is krijg ik geen uitgroei, maar gaat het langzaam terug naar lichtbruin/donkerblond.

Wat vinden jullie leuk? Van die dunne veertjes of van die dikkere onderaan?

Ik twijfel zo veel en weet ook niet of het leuk gaat zijn bij mij.
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 12:19

Re: Dagcafé

Hahaha, Elysia, volgens mij speel je het dan toch wel wat te vaak ja :P

Lampenkapje, ik begrijp die hele verentrend niet zo. Voor in de zomer, op Ibiza wel, maar nu... nee. Maar als ik jou zo hoor, zou ik eerst je haar weer goed bijkleuren in een donkere tint en dan een lichtere veer er in laten zetten. Iets met zwart-wit ofzo.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 12:22

Re: Dagcafé

Het is net vorige week gekleurd, donker bruin. Maar ik bedoel dus dat het langzaam weer terug naar lichtbruin/donkerblond zal gaan verkleuren. Daar is nu nog niets van te zien.

Eigenlijk neem ik alleen veertjes omdat mijn kleine zusje ze van mij krijgt voor haar verjaardag en ze het helemaal geweldig vond als ik mee zou doen. Als ik het niet mooi vind trek ik ze er morgen weer uit. :laughcry:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 02 Okt 2013 12:22

Re: Dagcafé

Niet teveel stuiteren Exo. Straks stuitert baby er ook uit! :wink:

Wel heel fijn dat alles er zo goed uit ziet!
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Okt 2013 12:23

Re: Dagcafé

Wat fijn, Exo!! Ik hoop zo dat je naar de meeting kunt komen! :) (Als je nog mag van Joanie)
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 02 Okt 2013 12:23

Re: Dagcafé

Exo, ik las al in het najaar-topic dat je een goede controle had gehad, wat fijn! En wat fijn ook dat je ijzer zo hoog is!
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem 48

Bericht 02 Okt 2013 12:24

Re: Dagcafé

Exo wat fijn,

Lk zeker de dunne veertjes doen, de dikke krijg ik een beetje Joan franca idee bij.
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 12:28

Re: Dagcafé

Exo, wat fijn dat je controles zo goed waren!
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 12:28

Re: Dagcafé

Ah, oké, ik dacht dat je daarvoor ook naar de kapper ging. Maar ahw, dat vind ik wel lief van je tegenover je zusje :heart:

Parisienne, ik zit inmiddels weer keurig op de bank. Baby zit nog binnen :)

Baaz, ja, dat hoop ik ook. Misschien heb ik nu m'n eigen kuil wel gegraven :laughcry: Maarrrr, ze heeft nog geen deadline gesteld, dus tot die tijd blijf ik hopen.

Thanks Bimbam en Rush :D
<<

Anoniem 52

Bericht 02 Okt 2013 12:32

Re: Dagcafé

Haha muts, komt vast wel goed. :) Zoveel ruimte neem je ook weer niet in beslag en jij kan straks je eigen buik gebruiken als bijzettafeltje, so it's all good!
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 12:35

Re: Dagcafé

Afbeelding

Deze vind ik best leuk.
Maar ik denk niet dat dat iets voor mij is, ik moet toch meer naturel kleuren hebben denk ik.
<<

Anoniem 48

Bericht 02 Okt 2013 12:36

Re: Dagcafé

Haha voor mij word het met die afbeelding er niet beter op ;)
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 13:31

Re: Dagcafé

Haha Minx!

Ik ga denk ik maar een parkeerabbo bij het ziekenhuis bestellen. Niet normaal hoe vaak ik dit jaar (op bezoek) in het ziekenhuis ben geweest. Denk je eindelijk wat rust te krijgen, breekt oma haar heup. :thumbdown:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Okt 2013 13:40

Re: Dagcafé

Fijn Exo, goed nieuw!

Zou voor de minst opvallende veertjes gaan dan.. wat 'blonde' veertjes als je donkerbruin haar hebt. Ook niet op die manier zoals op de foto maar dan maar in de buurt van de achterkant en zijkant van je nek zeg maar.


Rush: wat sneu voor je oma!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Okt 2013 13:44

Re: Dagcafé

Ik heb gisteren een vriendin van mijn vriendin geholpen in een nieuw huisje. Die vriendin van haar is hoogzwanger en de baby gaat eerder komen en het huis is nog niet af! dus bood ik maar aan een handje te helpen even wat schoongemaakt. Die moeder van die hoogzwangere..wat een maf mens wel gelachen! Grof in de mond ook en ging aantal keer over seks haha nou daar weten mijn vriendin en ik wel mee om te gaan :P (ze maakt mooie taarten dus als iemand nog eens een adresje nodig heeft!)

Mijn vriendin haar pumps net ff gepoetst en vanavond doe ik even haar laarsjes, best aardig al zeg ik het zelf :clown:
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 13:47

Re: Dagcafé

Ah Rush, wat vervelend... Arme oma.. :(

EB, wat ben jij lief :heart:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Okt 2013 13:51

Re: Dagcafé

nou dankje.. hihi.. zei al net op de app tegen haar als je nog meer klusjes hebt?!
- ramen lappen
- vensterbank kitten
- laarsjes poetsen

maar voor de laarsjes gekozen haha
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 13:57

Re: Dagcafé

Hahaha, dat had ik ook gedaan ja :yes: Ramen wassen isnieleuk :thumbdown: en kitten.. hmmm... Ik zou veel te bang zijn dat ik het zou verprutsen.
<<

Anoniem 49

Bericht 02 Okt 2013 15:04

Re: Dagcafé

Wat fijn Exo dat de controles zo goed waren!
<<

Anoniem12

Bericht 02 Okt 2013 15:04

Re: Dagcafé

Ja heel vervelend. Heb dat ziekenhuis de laatste weken ook wel een beetje te vaak van binnen gezien. Dacht dat het nu wel over zou zijn. Not.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 02 Okt 2013 22:34

Re: Dagcafé

Hallo allemaal!
Hoe was jullie dag?
Ik had vandaag een sollicitatie en dat ging volgens mij wel oké, ik ben in ieder geval mezelf gebleven en spontaan ondanks dat ik super zenuwachtig was. Ben ook wel trots dat ik mensen gewoon steeds in de ogen keek, klinkt stom maar ik voel me best ongemakkelijk bij vreemden en kijk dan vaak weg normaal. Dus weer een stap vooruit! ;).
Morgen een dagje proefdraaien, wat ik best wel eng vind want dit werk is helemaal nieuw voor me, en volgens mij zijn ze behoorlijk streng en weten ze heel snel of je geschikt bent of niet. Maar goed, ik mag morgen een dag meelopen, dus dat is in ieder geval positief :). Wish me luck! ;)
En vanavond heeft mijn vriend me mee uit eten genomen, heel erg lief. Dus over het algemeen wel een geslaagd dagje!

Heel verhaal haha, maar moest even van me af schrijven gezien ik weer nerveus ben :)
<<

Anoniem185

Bericht 02 Okt 2013 22:49

Re: Dagcafé

Wat leuk dat je sollicitatie goed ging. Hopelijk vind je het werk ook leuk, dat zal je morgen dan wel zien. En wat lief dat je vriend je mee uit eten heeft genomen!

Succes morgen!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 03 Okt 2013 08:10

Re: Dagcafé

Goedemorgen!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers