Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar bestellen? (Moederdag)

<<

Anoniem108

Bericht 08 Mei 2015 18:15

Waar bestellen? (Moederdag)

Omdat ik zondag niet naar m'n moeder toen kan gaan, wilde ik een bos bloemen laten bezorgen. Ik schrik alleen een beetje van de prijzen voor een vrij simpel boeket (wel mooi, niet bijzonder). Kost al snel 30 euro incl. bezorgkosten. Waar bestellen jullie eventueel bloemen voor Moederdag? :)
<<

Anoniem156

Bericht 08 Mei 2015 18:22

Re: Waar bestellen? (Moederdag)

Hier zit een bloemenzaak die volgens mij wel redelijke prijzen heeft
kun je niet verschillende bloemenzaken in de buurt bellen en vragen naar de mogelijkheden?
<<

Krully

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 07 Mei 2015 13:57

Bericht 08 Mei 2015 18:23

Re: Waar bestellen? (Moederdag)

Leuk idee! Maar het is inderdaad (belachelijk) duur. Ik heb het destijds via bloemtje.nl gedaan.
Wellicht kun je een bloemist in haar dorp bellen, en vragen wat dan de kosten zijn voor bezorgen?
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 08 Mei 2015 18:29

Re: Waar bestellen? (Moederdag)

Kruidvat heeft/had een aanbieding bij topbloemen.nl. Ik weet alleen niet of die nog geldt voor gratis verzending.
<<

Anoniem108

Bericht 08 Mei 2015 19:07

Re: Waar bestellen? (Moederdag)

Thnx voor jullie reacties! Heb idd maar even gebeld met een bloemenzaak in het dorp van m'n ouders en er wordt nu een bos pioenrozen bezorgd. :) Vind ik mooier dan die standaardboeketten met veel kleuren.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers