Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Brits prinsesje geboren!

Hoe zal het nieuwe Britse prinsesje gaan heten?

Elizabeth
1
5%
Victoria
5
23%
Alice
3
14%
Charlotte
8
36%
Diana
1
5%
Anders...
4
18%
 
Aantal stemmen : 22
<<

Anoniem315

Bericht 04 Mei 2015 18:55

Re: Brits prinsesje geboren!

Mooie namen! En yes: Toch een eervolle Diana-vernoeming.

Jip, ik denk dat het roddels zijn.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 04 Mei 2015 18:59

Re: Brits prinsesje geboren!

Hele mooie namen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Mei 2015 19:13

Re: Brits prinsesje geboren!

Heel mooi!! Ik had de dailymail wel openstaan vandaag, maar was verder ook wel ff lekker bezig, dus ik zie het nu pas.

Hele mooie naam!! Past ook wel bij haar denk ik. Misschien gek, maar ik vond het wel gewoon echt een Charlotte meteen. Ik dacht alleen dat ze die naam misschien iets te gewoon zouden vinden....mooi!

Dat van die draagmoeder vind ik onzin, make up kan een hoop doen, het is heel ff zo staan en dan naar huis weer in dr joggingpak, zeg maar.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mei 2015 19:23

Re: Brits prinsesje geboren!

belachelijk dat mensen dat denken. Ze gingen bij boulevard ook een vrouw make up op doen die net bevallen was. Make up doet wonderen. En is even lachen naar de camera en dan hup naar huis huispak aan en lekker laten verwennen
Afbeelding
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 04 Mei 2015 20:34

Re: Brits prinsesje geboren!

Wat een onzin, ze had niet voor niks het dekentje zo hangend voor haar buik. Je zag van de zijkant dat er nog een (logisch) zichtbare buik was..
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem216

Bericht 04 Mei 2015 20:47

Re: Brits prinsesje geboren!

Hele mooie naam. Past goed bij hun.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 04 Mei 2015 21:16

Re: Brits prinsesje geboren!

Siep schreef:Wat een onzin, ze had niet voor niks het dekentje zo hangend voor haar buik. Je zag van de zijkant dat er nog een (logisch) zichtbare buik was..


Idd, ik zag het ook.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem149

Bericht 04 Mei 2015 21:21

Re: Brits prinsesje geboren!

Ik geloof ook niet in dat draagmoeder verhaal. Hoop visagisten naast haar bed voor de foto's denk ik eerder. Al denk ik serieus dat Kate niet zo heel veel make-up nodig heeft.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 04 Mei 2015 21:21

Re: Brits prinsesje geboren!

Ik had bijna Elizabeth Charlotte geheten, maar moeder heeft er toch vanaf gezien omdat ze het te koninklijk vond klinken. Ik moest er ineens aan denken.

Ik vind het hele mooie namen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem132

Bericht 04 Mei 2015 22:07

Re: Brits prinsesje geboren!

Prachtige namen. Nu heeft m'n nichtje een koninklijke naam :)
<<

Anoniem186

Bericht 04 Mei 2015 22:24

Re: Brits prinsesje geboren!

Ik vind het toch wel heel sneu dat ze zo extreem netjes en opgemaakt moet worden zo na haar bevalling.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1206

Geregistreerd: 29 Mrt 2015 21:45

Bericht 05 Mei 2015 22:05

Re: Brits prinsesje geboren!

Jans schreef:Ik vind het toch wel heel sneu dat ze zo extreem netjes en opgemaakt moet worden zo na haar bevalling.



Dat vind ik aan de ene kant ook maar ja aan de andere kant weet ze dat dat bij haar '' rol'' hoort. En ze stond er een paar minuutjes en daarna in de auto en thuis lekker in dr bed denk ik.
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 07 Mei 2015 15:27

Re: Brits prinsesje geboren!

Ah shit ik zei al meteen toen ze was geboren dat ze Charlotte zou gaan heten, ik had een voorgevoel. Maarja, dat is nu makkelijk gezegd natuurlijk. Had ik dit topic maar eerder gezien, dan hadden jullie me geloofd. :wink:

Hele mooie namen in ieder geval! Ik vind het zo leuk, een klein prinsesje :heart:

♥♥
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers