Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


plattegrond lotto arena antwerpen

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Mei 2015 19:13

plattegrond lotto arena antwerpen

Ik wil met B graag naar de afscheidstour van K3, nu heb ik natuurlijk weer te lang afgewacht en zijn alle mooie plaatsen in NL al weg.
Afgelopen jaar ben ik met Roodkapje en haar J in de Lotto Arena in Antwerpen naar K3 geweest.
Het jammere is alleen dat je op de Nederlandse ticketsite kunt zien waar je zit in de zaal, en de Belgische site heeft dat niet.

Nu heb ik kaartjes toegewezen gekregen in vak 137, rij 14, eerste rang, maar ik kan dus neeeeeergens vinden waar we dan zitten.
Is rij 14 echt gewoon de 14e rij? Of is het al in een ring ofzo aan de zijkant?
Iemand enig idee, of iemand enig idee waar ik de plattegrond kan vinden???
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Mei 2015 19:18

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

Hmm heb nu wel een plattegrond gevonden, maar die heeft geen indeling van het middenplein.
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 06 Mei 2015 19:24

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

Google eens op 'lotto arena vakindeling' - dan de eerste afbeelding, is dat wat je zoekt?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Mei 2015 19:32

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

Burgemeester Esmee schreef:Google eens op 'lotto arena vakindeling' - dan de eerste afbeelding, is dat wat je zoekt?


Ja, en Nee..
Dat is het sportpaleis :P
Maar heb net wel ergens gelezen dat de lotto arena een kleine kopie is van het sportpaleis.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 06 Mei 2015 19:43

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 06 Mei 2015 19:54

Re: plattegrond lotto arena antwerpen



Ja, die had ik zelf ook, maar dan staan er geen plaatsen in de zaal zelf zeg maar.
Maar vorig jaar zaten we in vak 002 en dat was in de zaal, dus ik ga er vanuit, en ook volgens dit plaatje dat de 1 in het vaknummer staat voor de 1e ring.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:20

Bericht 06 Mei 2015 19:59

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

Ah zo. Ik denk het inderdaad wel ja als ik foto's van de binnenkant zie.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 06 Mei 2015 20:26

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

In Zwolle, zijn nog best veel plekken zie ik.. ook nog op rij 5,6,7.
:heart: :heart: 2011
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Mei 2015 12:00

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

Studiebol schreef:In Zwolle, zijn nog best veel plekken zie ik.. ook nog op rij 5,6,7.


Jep!
Heb ik ook gezien.
De afweging is nu dus : 1u20m rijden en op rij 10 (want de rijen ervoor zijn droomstoelen, weer tikje duurder) in Zwolle, of 15 min rijden op rij 22, op de eerste tribune in Rdam...

Sowieso kan ik pas eind deze maand boeken, dus dat wordt bidden op mn blote knieen dat er dan nog wat is hahaha
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 07 Mei 2015 12:45

Re: plattegrond lotto arena antwerpen

Dan zou ik einde van de maand nog een keer kijken en waar ze de beste plekken nog hebben heengaan.
Trots op mijn stoere ventje!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers