Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

<<

Anoniem118

Bericht 03 Mei 2015 10:02

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 20:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 03 Mei 2015 12:27

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik ben bij de zwangerschap van J. heel lang verslaafd geweest aan melk en kroketten. Ik mocht van mijzelf maximaal twee keer per week een kroket eten omdat het anders echt te gek werd. Ik zat dan serieus de dagen af te tellen tot ik weer een kroket mocht eten :palm:. En ik dronk liters melk per week terwijl ik normaal gesproken nauwelijks melk drink. In de laatste twee maanden was ik ook verslaafd aan de geur van lavendel. Ik heb vele verpakkingen lavendel douchefoam van Kneipp versleten. Ik heb ook wel eens een hapje schuim genomen, puur omdat het mij zo lekker leek :redface: dat was het overigens niet haha.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 03 Mei 2015 12:43

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Zure matjes had ik ook, kon mij er echt misselijk aan eten. En cola.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 03 Mei 2015 12:54

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

In de prille weken ontbeet ik met watermeloen, de rest was te veel. Aan het einde van de zwangerschap heb ik veel pap gegeten en appel met kaneel.
L2014 & H2017
<<

Anoniem261

Bericht 03 Mei 2015 13:05

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Melk! Zo wist ik al ongeveer dat ik zwanger was voordat ik getest had, want normaal heb ik nooit zo'n zin in melk (was bij de vorige zwangerschap ook). Ook heb ik nu extra veel zin in vet/frituur, en in puntpaprika's, das dan weer niet zo erg. In m'n vorige zwangerschap was ik verslaafd aan die waterijsjes die je zelf nog moet invriezen (langwerpige plasticjes met limonade zeg maar), eigenlijk heel vies haha.
Verder heb ik zo onwijs veel zin in sushi! Echt, ik droom er van. Tot nu toe 2 keer uit eten geweest daar, netjes de niet-vis sushi's gegeten, maar oooh wat heb ik er een zin in.
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 03 Mei 2015 13:08

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik was heel erg verslaafd aan Elstar appels. Wilde geen andere en kon wel janken toen ze niet meer te krijgen waren. En sambal, at nooit sambal en toen ik zwanger was op iedere boterham en door pasta sauzen enz.
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Mei 2015 14:44

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Stiekem ben ik nu gewoon verslaafd aan eten, haha.
Bij vlagen heb ik echt zo'n trek/honger! Ik eet echt niet te weinig, maar er zitten momenten tussen, dat het net is alsof ik gewoon niet vol raak.. En een andere keer zit ik met datzelfde eten juist super vol. Niet logisch, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem129

Bericht 03 Mei 2015 15:18

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik vind het mangosap van coolbest erg lekker op het moment en heb ineens al een week zin in poffertjes en dat terwijl ik die echt normaal nooit eet!
<<

Anoniem301

Bericht 03 Mei 2015 19:56

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik heb al 2 weken in een glas wisky met ijs. Ga ik natuurlijk niet doen :smile:

FL heb je al aan de viswinkel gevraagd of zij de zalm zelf roken?
<<

Anoniem136

Bericht 03 Mei 2015 20:20

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ohhh ik lees hier zure matten en die wil ik nu!
<<

foreverlove

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 25 Sep 2013 14:10

Bericht 04 Mei 2015 09:36

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

neee ze zijn dicht vandaag :cry: zooo jammer!!!
Maargoed ik heb nu salmiak lollies gehaald ( ook niet erg goed maar ach een paar moet kunnen)
en lekker verse sinasappelsap en natuurlijk weer een doos aardbeien en lekker volle melk!
Trek heb ik ook heeeel erg in coeberg bessen jammieeeeeeee
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mei 2015 09:37

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik heb er een nieuwe verslaving bij: komkommer. Goddelijk vind ik dat nu haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 06 Mei 2015 07:45

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik had hetzelfde eetpatroon als voor en na m'n zwangerschap. Heb dus heel normaal gegeten toen.
#teammaple🍁
<<

ChiQ

Bericht 06 Mei 2015 09:38

Re: waar ben jij verslaafd aan nu je zwanger bent???

Ik heb me werkelijk kapot gegeten aan ketchup. Óveral moest ketchup bij. Ik bestelde in een pannekoekenrestaurant ketchup met patat. Ipv patat met ketchup en dan at mijn man het patat en ik pannekoek met ketchup. Toppunt was frikandel speciaal en dan sneed ik een stukje af, legde dat op mijn bord, dan een berg ketchup overheen en dan echt genieten. Ik schaam me niet, heb ook wel eens broodje ketchup gegeten. En dan echt walgelijk met mijn vinger alle overgebleven ketchup opschrapen. Maar ik moest wel Heinz. Die zoetzure. Ik heb trouwens al 2,5 jaar geen ketchup gegeten want ik vind mayonaise veel lekkerder, alleen Julians oogjes werden zo groot als schoteltjes doen hij éindelijk friet met saus mocht en ketchup kreeg. Mijn man zei: hij weet natuurlijk nog hoe dat smaakt.

En me daarna afgevraagd waarom ik zo'n maagzuur had.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers