Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet is

<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Mei 2015 13:31

Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet is

Mijn eerste zoen was met iemand waarvan ik er later achter kwam dat hij al getrouwd was.. Vriendin van mij vond dat toevallig op internet. Heb mij toen eerst erg schuldig gevoeld maar mijn vriendinnen hadden toen zoiets van dat kun je niet weten als je iemand tegen komt in de kroeg.. en daar zit ook wel wat in.

Afgelopen weekend weer eens een leuke jongen ontmoet. Het is uiteindelijk niet tot zoenen gekomen maar kwam er nu ook weer achter dat hij al vriendin heeft (is tegenwoordig met facebook niet zo moeilijk..). En toen bedacht ik me ook weer van wat als ik wel met hem gezoend zou hebben? Dan ben ik dus de 'oorzaak' dat hij vreemd gaat..

Vind het op één of andere manier toch wel een lastig iets. Als je uit bent en iemand tegen komt dan kun je niet zien of die al een vriendin heeft.. Was wel benieuwd of jullie je dan ook een soort van schuldig voelen als je leuke nacht met iemand hebt gehad en er later dan achter komt dat die al een relatie heeft.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 02 Mei 2015 13:35

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Nee, daar voel ik me niet schuldig over.
Jij bent toch ook helemaal niet de oorzaak dat hij vreemd gaat? Hij doet dat helemaal zelf en als jij het niet was geweest dan was het vast wel een ander.
<<

Anoniem331

Bericht 02 Mei 2015 13:42

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Als ik het vantevoren zou weten dan zou ik het niet doen, maar als je het niet weet is het lastiger.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9785

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Mei 2015 13:54

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Daarom heb ik in mijn single tijd altijd wel eerst gevraagd of iemand bezet was of niet. Maarja.. ook dan kunnen ze liegen natuurlijk.
<<

Anoniem185

Bericht 02 Mei 2015 13:58

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Ik zou me daar niet schuldig om voelen, eerder zou ik mezelf genaaid voelen. Het is die ander zijn keuze om iemand pijn te doen, jij weet van niets en mag hopen dat iemand eerlijk is tegen jou. Jij kunt er niets aan doen. Als je weet dat hij bezet is, is het weer een ander verhaal.
<<

Anoniem107

Bericht 02 Mei 2015 14:06

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Ik vind dat je je pas schuldig zou moeten voelen op het moment dat je weet dat hij een vriendin heeft of getrouwd is, en je dan alsnog met hem zoent. Je kan niet aan iemand z'n neus zien of hij bezet is, en als hij het dan ook niet vermeldt, hoe moet jij het dan weten. Verder eens met Lampenkapje.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Mei 2015 14:26

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Fijn deze reacties. Mooi omschreven zo lampekapje.

Met iemand gaan zoenen als ik weet dat hij bezet is zou ik niet kunnen denk ik. Dan zou ik mij helemaal schuldig voelen en er ook niet van kunnen genieten..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem140

Bericht 03 Mei 2015 10:57

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Als je het van te voren niet weet hoef je je niet schuldig te voelen vind ik. Als ik weet dat iemand bezet is, voel ik zelf die behoefte ook niet om met iemand te zoenen. Maar nu ben ik ook niet zo'n random zoener eigenlijk :P
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 03 Mei 2015 11:31

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Lampenkapje schreef:Ik zou me daar niet schuldig om voelen, eerder zou ik mezelf genaaid voelen. Het is die ander zijn keuze om iemand pijn te doen, jij weet van niets en mag hopen dat iemand eerlijk is tegen jou. Jij kunt er niets aan doen. Als je weet dat hij bezet is, is het weer een ander verhaal.

+1.
Het is mij 2x overkomen. De ene keer wist ik er niet van en hoorde ik het een aantal weken later viavia. Achteraf waren er wel wat signalen geweest, maar omdat we het zo leuk hadden die avond, is het nooit in mij opgekomen dat hij misschien al bezet was. Ik vond het wel heel erg jammer, want ik vond hem écht onwijs leuk! Vriendinnen hebben mij wel gevraagd of ik het tegen zijn vriendin zou zeggen, maar dat is niet aan mij. Ik ga haar niet opzoeken om te vertellen dat haar vriend is vreemd gegaan.

De andere keer wist ik het van tevoren, maar ook deze vond ik heel erg leuk. Tja, niet netjes, maar ik heb eigenlijk nooit dat ik iemand in 1 klap helemaal geweldig vind (toevallig net deze 2 keren, maar verder is het mij vrijwel nooit overkomen... val altijd voor de verkeerde blijkt maar weer). Daarnaast ben ik degene die vrijgezel is en hij is bezet en gaat vreemd (was een weloverwogen beslissing van hem). Valt hem meer te verwijten dan mij.
<<

Anoniem125

Bericht 03 Mei 2015 14:18

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Waarom zou jij je daarover schuldig voelen? Ik zou me eerder behoorlijk genaaid voelen, aangezien hij zoiets verborgen houdt, terwijl jij ook je gevoelens hebt En op deze manier niet de kans hebt een afweging te maken of je dit wel wilt.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Mei 2015 14:21

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Nee, daar zou ik me niet schuldig over voelen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 03 Mei 2015 14:21

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Als je het wel weet vind ik het trouwens ook eerder zijn verantwoordelijkheid, zeker als het initiatief bij hem ligt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 03 Mei 2015 14:25

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Ik zou me niet schuldig voelen omdat ik niet degene ben die vreemdgaat. Ik zou het wel bij 1x houden want eens een vreemdganger is vaak iemand die het niet heel nauw neemt. Ook mijn relatie kent downs maar dan ga ik niet met een ander zoenen. Ik vind dat zo'n slap excuus.
<<

Sucre

Kwebbel

Berichten: 340

Geregistreerd: 02 Mei 2015 09:40

Bericht 03 Mei 2015 18:06

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Nee, zou me ook niet schuldig voelen. Heb het ook weleens gehad en had toen echt niet kunnen inschatten dat die jongen al bezet was. Vond het wel meteen een vreselijke loser toen hij aan het einde van de avond opbiechtte al een vriendin te hebben en of ik alstjeblieft niet naar hem wilde zwaaien oid als ik hem ooit weer zag want dan zou zijn vriendin iets door kunnen hebben. :palm:
<<

Anoniem126

Bericht 04 Mei 2015 17:20

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 30 Sep 2015 00:29, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 04 Mei 2015 17:27

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Ik heb dat ook eens gehad. Tien jaar geleden was ik op vakantie in de stad waar ik nu woon en daar heb ik een leuk avondje gehad met iemand die naast ons in het hotel zat. We gingen uit met zn allen en we konden het meteen goed vinden. Meer dan zoenen is er niet gebeurd trouwens. Hij bleef maar één dag, maar we hadden nummers uitgewisseld. Paar dagen later belde hij nog, hij was op familieweekend. Op een gegeven moment bleek die familie dus zijn bloedeigen gezin te zijn!! Ik was toen 21 en hij zei dat ie 29 was, maar hij bleek 32 en married with children! :shock: Ik was echt pissig!!

En een paar maanden geleden heb ik in de kroeg bijna met iemand gezoend, die toen dus bezet bleek te zijn. Onze lippen raakten elkaar nog nét niet en toen vroeg ik me ineens af waarom we nog niet aan het zoenen waren en of hij soms bezet was. Toen kwam de aap uit de mouw. Pff ik voelde me echt genaaid, want ik vond hem écht leuk! Later nog ff contact gehad, relatie liep niet zo lekker en hij stond op een kruispunt en blablabla, maar nooit meer wat van gehoord verder.

In beide gevallen voelde ik me niet schuldig hoor, ik zou niet weten waarom. De fout ligt duidelijk bij deze heren!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem149

Bericht 04 Mei 2015 17:49

Re: Zoenen met iemand en er later achterkomen dat die bezet

Daar zou ik me echt niet schuldig over voelen, als ik het niet zou weten dan. Als ik weet dat een man een vriendin heeft dat gebeurt er niks, dat laat ik dan niet gebeuren.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers