Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dekbedje

<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 04 Mei 2015 08:44

Dekbedje

Vanaf welke leeftijd sliep jullie kind onder een dekbedje?

Het lijkt erop dat onze jongste nu echt groot wordt: hij wil niet meer in zijn ledikant slapen. Hij klimt eruit (over de rand) en is ontzettend boos als hij erin ligt. Gisteravond was het zo erg, dat wij zijn peuterbed maar in elkaar gezet hebben (om 20.00 uur 's avonds :palm:). Ik ken mijn zoon goed genoeg om te weten dat hij anders echt ongelukken gaat maken, door hoe dan ook uit zijn ledikant te klimmen. Is het niet linksom, dan wel rechtsom.

Maar nu wil ik hem eigenlijk meteen onder een dekbed proberen te laten slapen. Onder een deken is hij nooit blijven liggen, maar op ons bed wil hij nog wel onder het dekbed liggen. Nu weet ik dat ze adviseren vanaf twee jaar, maar zou het echt zoveel kwaad kunnen als hij er nu al één krijgt? Lijkt mij niet toch? Hij is 21 maanden.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 04 Mei 2015 08:53

Re: Dekbedje

Nee hoor. Mijn dochter was ook denk ik 21/22 maanden.
<<

Anoniem144

Bericht 04 Mei 2015 08:56

Re: Dekbedje

D. kreeg toen ze 20/21 maanden was haar nieuwe kamer omdat onze zoon de babykamer zou krijgen. Ze sliep toen ook meteen onder een dekbedje en met een peuterkussen van de ikea.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Mei 2015 09:19

Re: Dekbedje

Niet volgens de 'regels', maar hier slaapt onze dochter al vanaf een maand of 8 onder een dekbed.
Elke nacht werd ze tig keer wakker en was ze ijskoud. Om haar weer op te warmen legden we haar bij ons in bed, onder het dekbed.
In haar eigen bedje ligt ze sindsdien onder een dekbedje (wel kort opgemaakt) en wordt ze niet meer ijskoud wakker.
Nou scheelt het wel dat N. heel rustig slaapt en niet het hele bed door draait. Daardoor durfden we het wel aan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 146

Bericht 04 Mei 2015 09:21

Re: Dekbedje

Hier ook rond de 21 maanden. :)
<<

Papillio

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 497

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:12

Bericht 04 Mei 2015 11:19

Re: Dekbedje

Ooh La La! schreef:Niet volgens de 'regels', maar hier slaapt onze dochter al vanaf een maand of 8 onder een dekbed.
Elke nacht werd ze tig keer wakker en was ze ijskoud. Om haar weer op te warmen legden we haar bij ons in bed, onder het dekbed.
In haar eigen bedje ligt ze sindsdien onder een dekbedje (wel kort opgemaakt) en wordt ze niet meer ijskoud wakker.
Nou scheelt het wel dat N. heel rustig slaapt en niet het hele bed door draait. Daardoor durfden we het wel aan.


Hier ook zo met onze jongste.
2012 2014
<<

Anoniem154

Bericht 04 Mei 2015 12:14

Re: Dekbedje

De jongste is nu 2jr5mnd en slaapt nog in een ledikant. Als we verhuisd zijn, krijgt hij een groot bed. Dat is over 2mnd
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 04 Mei 2015 12:55

Re: Dekbedje

M. gaat aankomend weekend over naar een groot bed en dan gelijk een dekbed. Hij word 3.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 04 Mei 2015 13:44

Re: Dekbedje

E. was (bijna 2) toen ze in haar grote meisjes bed ging slapen. Onder een dekbed, 4 seizoens en 1 persoons. :smile:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 04 Mei 2015 15:27

Re: Dekbedje

Bedankt voor jullie antwoorden. Zo zijn bed maar eens opmaken met een dekbed.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers