Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat was voor jullie het absolute hoogtepunt?

<<

Patsy

Bericht 03 Mei 2015 20:32

Re: Wat was voor jullie het absolute hoogtepunt?

Dat onze zoon in ons leven is gekomen. Wat zijn we gek op die jongen.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 03 Mei 2015 20:37

Re: Wat was voor jullie het absolute hoogtepunt?

De relatie met mijn man :)
En de bruiloft was de kers op de taart, maar ook zonder dat is onze relatie echt super.

En over een maand over 3 zal er nog een hoogtepunt volgen denk ik!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem280

Bericht 04 Mei 2015 11:20

Re: Wat was voor jullie het absolute hoogtepunt?

2015 is echt het jaar van de familie :smile:
Wij zijn trotse ouders geworden, hebben samen met mijn vriend zijn ouders een huis gekoch.
Schoonouders hun woning binnen een week verkocht.
En... 3de kleinkind is voor hun op komst. Wij worden in november oom en tante!!!
En er komt een bruiloft aan.
Echt, wat een top jaar zal het zijn :smile:
<<

Anoniem123

Bericht 04 Mei 2015 14:34

Re: Wat was voor jullie het absolute hoogtepunt?

Onze bruiloft en de geboorte van mijn kinderen staan absoluut op nummer 1.

Ook de geboortes van mijn nichtjes zijn een hoogtepunt. Naja niet de geboorte an sich, maar de eerste keer de meisjes zien en vasthouden, ik vond het geweldig :love:

De tijd tijdens de opleiding kinderopvang vond ik een prachtige tijd. Lang leve de lol :smile: Veel stappen, scharrels, met vriendinnen gek doen, veel werken, vakantie vieren. zou echt zo weer een keer een weekje 16 willen zijn.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers