Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomste cadeau ooit

<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 03 Mei 2015 18:32

Re: Stomste cadeau ooit

Ik was vorige week jarig en heb van niemand een cadeau gekregen. Dat is ook stom.

Maar t echt stomste..t eerste wat in me opkomt is van een ex scharrel..een afstandbediening voor de man.
<<

Anoniem164

Bericht 03 Mei 2015 18:43

Re: Stomste cadeau ooit

Badparels....terwijl ik geen bad heb. Beetje jammer weer haha.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Mei 2015 18:45

Re: Stomste cadeau ooit

Banana schreef:Maar t echt stomste..t eerste wat in me opkomt is van een ex scharrel..een afstandbediening voor de man.


Haha oké, daar is over nagedacht. Wilde hij hem zelf hebben ofzo?

Jacobien, wisten ze dat je geen bad hebt?

Ik kan zo zelf niks bedenken trouwens.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem164

Bericht 03 Mei 2015 18:55

Re: Stomste cadeau ooit

Lauren schreef:
Banana schreef:Maar t echt stomste..t eerste wat in me opkomt is van een ex scharrel..een afstandbediening voor de man.


Haha oké, daar is over nagedacht. Wilde hij hem zelf hebben ofzo?

Jacobien, wisten ze dat je geen bad hebt?

Ik kan zo zelf niks bedenken trouwens.


In een appartementje zit niet vaak een bad, toch? ;-)
<<

Anoniem167

Bericht 03 Mei 2015 19:11

Re: Stomste cadeau ooit

Jacobien schreef:
Lauren schreef:
Banana schreef:Maar t echt stomste..t eerste wat in me opkomt is van een ex scharrel..een afstandbediening voor de man.


Haha oké, daar is over nagedacht. Wilde hij hem zelf hebben ofzo?

Jacobien, wisten ze dat je geen bad hebt?

Ik kan zo zelf niks bedenken trouwens.


In een appartementje zit niet vaak een bad, toch? ;-)


Huh? Ik ken heel veel appartementen met een bad? Wij krijgen er nu ook een..
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 04 Mei 2015 00:07

Re: Stomste cadeau ooit

Ik had echt heeeeele stomme cadeaus verwacht, maar vind heel eerlijk sommige een beetje verwend. Ik bedoel niet de cadeaus aan mensen die er niks mee kunnen (asbak enzo) maar vooral diegenen waar de vriend/man duidelijk erover nagedacht heeft en het dan zo afschieten. Ik vind nog steeds het gebaar liever dan het cadeau.

Banana, dat vind ik echt heel sneu voor je :(
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem167

Bericht 04 Mei 2015 05:28

Re: Stomste cadeau ooit

Niet stom, maar wel een beetje raar.

Afgelopen jaar kreeg ik voor m'n verjaardag van m'n tante een zak kattensnoepjes & allemaal voer voor de kat uit Frankrijk. Heel lief, maar m'n kat was toen al 2 jaar dood.....
<<

Anoniem130

Bericht 04 Mei 2015 05:59

Re: Stomste cadeau ooit

Ah Banana, had je het wel gevierd dan?

Ik kreeg ooit een bioscoopbon van een meisje uit ons genootschap van de vereniging. Terwijl echt iedereen binnen dat genootschap weet dat ik een pathe unlimited heb.. Ik heb nog steeds het vermoeden dat ze die zelf ook gekregen had. Maar goed, zo slecht is dat ook niet, kon ik een keer iemand meenemen. :)

Verder heb ik vast wel prutcadeautjes vroeger gekregen op de middelbare school, maar die heb ik gewoon gewist. Kan me geen intense teleurstelling herinneren iig. En ik vier al jaren mijn verjaardag vrijwel niet (niet/alleen met zus/met 2 of 3 goede vrienden). En die stellen eigenlijk nooit zo teleur.
<<

Anoniem107

Bericht 04 Mei 2015 06:23

Re: Stomste cadeau ooit

Lauren schreef:
Banana schreef:Maar t echt stomste..t eerste wat in me opkomt is van een ex scharrel..een afstandbediening voor de man.


Haha oké, daar is over nagedacht. Wilde hij hem zelf hebben ofzo?.

Bedoelt ze niet een afstandsbediening waarmee je de man kunt programmeren ofzo? Zo'n flauw cadeauding, dat je zogenaamd z'n volume harder of zachter zet, zorgt dat de man met z'n luie reet van de bank af komt enzo. Daar moet ik eerder aan denken bij een 'afstandsbediening voor de man'.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Mei 2015 07:12

Re: Stomste cadeau ooit

Dingen die ik nooit echt gekregen heb, zoals een dagje sauna. Dan kreeg ik een zelfgemaakte bon, maar werd het vervolgens nooit gepland :laughcry:. Ik moet zeggen dat dat vaker gebeurde in mijn vriendinnengroep, dus na een tijdje zijn we gestopt met elkaar zelfgemaakte bonnen te geven.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 04 Mei 2015 07:31

Re: Stomste cadeau ooit

Toen mijn ex en ik gingen samenwonen kregen we van mijn schoonmoeder een strijkijzer. Prima cadeau hoor.
Maar iets later ging haar eigen strijkijzer kapot en eiste ze het strijkijzer dat ze aan ons cadeau gaf gedaan terug. Haar beredenering: alles wat ik betaald heb is nog steeds mijn bezit.
Het was sowieso een hele rare vrouw en ik ben blij dat zij mijn schoonmoeder niet meer is.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 04 Mei 2015 07:49

Re: Stomste cadeau ooit

Maple schreef:
Lauren schreef:
Banana schreef:Maar t echt stomste..t eerste wat in me opkomt is van een ex scharrel..een afstandbediening voor de man.


Haha oké, daar is over nagedacht. Wilde hij hem zelf hebben ofzo?.

Bedoelt ze niet een afstandsbediening waarmee je de man kunt programmeren ofzo? Zo'n flauw cadeauding, dat je zogenaamd z'n volume harder of zachter zet, zorgt dat de man met z'n luie reet van de bank af komt enzo. Daar moet ik eerder aan denken bij een 'afstandsbediening voor de man'.


Ja zo'n ding was t. T zal wel grappig bedoeld zijn geweest.

Ik zat nog aan boord met mn verjaardag en we waren in droogdok dus niet echt gevierd ook. Maar toch.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 04 Mei 2015 10:51

Re: Stomste cadeau ooit

Een extra controller voor de Wii en ik haatte dat pokkeding, "om samen te kunnen spelen".
AfbeeldingAfbeelding
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 04 Mei 2015 11:05

Re: Stomste cadeau ooit

Een kaars die je alleen buiten mag branden, terwijl ik helemaal geen tuin/balkon heb....
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 04 Mei 2015 12:56

Re: Stomste cadeau ooit

Marsy31 schreef:Ik had echt heeeeele stomme cadeaus verwacht, maar vind heel eerlijk sommige een beetje verwend. Ik bedoel niet de cadeaus aan mensen die er niks mee kunnen (asbak enzo) maar vooral diegenen waar de vriend/man duidelijk erover nagedacht heeft en het dan zo afschieten. Ik vind nog steeds het gebaar liever dan het cadeau.

Banana, dat vind ik echt heel sneu voor je :(


:good:
<<

Anoniem149

Bericht 04 Mei 2015 13:10

Re: Stomste cadeau ooit

Een mini snijplank, toen ik nog thuis woonde en nog geen mogelijkheid om op mezelf te gaan.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers