Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat kan écht niet meer?

<<

Anoniem107

Bericht 02 Mei 2015 09:37

Re: Wat kan écht niet meer?

Katrien schreef:
Pandora schreef:Misschien ligt het aan mij hoor, maar ik vind dit soort pumps echt niet (meer) kunnen, al heb ik ze eigenlijk nooit mooi gevonden.

Afbeelding


Eens, vooral icm een Desiqual jurk met driekwart legging.

Oh, ik heb een jaar of vijf terug een bruiloft van iemand gehad en daar was een moeder met twee puberdochters, alledrie type aansteller, die alledrie exact dit droegen. Incl die pumps. Ik vond ze voor die tijd nog wel leuk, maar vanaf dat moment wil ik ze dus echt niet meer, het 'type mens' wat er die dag in liep heeft gelijk een bepaald beeld gevormd :P
<<

Patsy

Bericht 02 Mei 2015 10:24

Re: Wat kan écht niet meer?

Dan kan iets nog zo leuk zijn, maar als je er zo'n associatie mee hebt dan is het toch een stuk minder leuk.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 02 Mei 2015 16:29

Re: Wat kan écht niet meer?

Ik vind zulke juist leuk. Wat vind je er niet leuk aan dan? De kleur? Het model?
Heb vorig jaar nog zoiets gekocht van st oliver, alleen dan een andere kleur.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 02 Mei 2015 17:07

Re: Wat kan écht niet meer?

Dat soort schoentjes hebben volgens mij nooit gekund.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 02 Mei 2015 17:24

Re: Wat kan écht niet meer?

Annemie schreef:Ik vind zulke juist leuk. Wat vind je er niet leuk aan dan? De kleur? Het model?
Heb vorig jaar nog zoiets gekocht van st oliver, alleen dan een andere kleur.



Om even voor mezelf te spreken: ik vind ze compleet seksloos. Als ik pumps wil dragen dan doe ik dat omdat ik er netjes of vrouwelijk uit wil zien. Anders draag ik wel sneakers of platte laarsjes. Je hebt ook stoere pumps die wel mooi zijn vind ik, met bijvoorbeeld een blokhak maar dan wat hoger en in 1 kleur.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Mei 2015 17:33

Re: Wat kan écht niet meer?

Ik vind ze heel burgerlijk moeke admiraal zeg maar haha. Totaal niet vrouwelijk of sexy maar erg sexloos.
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 20 Nov 2014 00:13

Bericht 02 Mei 2015 17:37

Re: Wat kan écht niet meer?

Deze 'vuilniszak'-jassen heb ik sowieso nooit mooi gevonden

Afbeelding
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 02 Mei 2015 17:40

Re: Wat kan écht niet meer?

Vind dat ook erg lelijke jassen ja.. Ook nooit leuk gevonden.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3728

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 02 Mei 2015 17:49

Re: Wat kan écht niet meer?

Ik ben ook wel een beetje klaar met de hipsterbaard. Ze zien er allemaal zo hetzelfde uit.

Afbeelding
<<

Marjolein

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 20 Nov 2014 00:13

Bericht 02 Mei 2015 18:10

Re: Wat kan écht niet meer?

Fantine schreef:Ik ben ook wel een beetje klaar met de hipsterbaard. Ze zien er allemaal zo hetzelfde uit.

Afbeelding



En dan zie je vooral mannen met zo'n baardje en een miniknotje. Dat laatste vind ik 9 vd 10 keer ook niet echt geweldig
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Mei 2015 20:59

Re: Wat kan écht niet meer?

Annemie schreef:Ik vind zulke juist leuk. Wat vind je er niet leuk aan dan? De kleur? Het model?
Heb vorig jaar nog zoiets gekocht van st oliver, alleen dan een andere kleur.


Ik kan het niet benoemen maar gewoon alles met elkaar maakt dat ik ze vreselijk vind. Gewone pumps daarentegen vind ik wel leuk.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Wen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 06 Okt 2013 23:55

Bericht 04 Mei 2015 11:20

Re: Wat kan écht niet meer?

Marjolein schreef:
Fantine schreef:Ik ben ook wel een beetje klaar met de hipsterbaard. Ze zien er allemaal zo hetzelfde uit.

Afbeelding



En dan zie je vooral mannen met zo'n baardje en een miniknotje. Dat laatste vind ik 9 vd 10 keer ook niet echt geweldig


En het is ook nog eens heel erg onhygiënisch las ik vandaag.
<<

Anoniem321

Bericht 04 Mei 2015 13:03

Re: Wat kan écht niet meer?

DIe hipsterbaard, ik heb het al die tijd al geen gezicht gevonden!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers