Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


najaar 2013 mama's!

<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 30 Sep 2013 16:53

Re: najaar 2013 mama's!

Hier gaat het trouwens goed! We zijn vrijdagmiddag thuisgekomen, heerlijk om samen thuis te zijn! Borstvoeding lukte eerst nog niet zo, in het ziekenhuis wel regelmatig geprobeerd, maar het lukte nog niet om Emma goed aan te leggen en als ze goed lag wilde ze niet zuigen. Ik heb dus steeds gekolfd en die melk heeft ze uit een flesje gedronken. Sinds gisteren lukt het voeden steeds beter mbv een tepelhoedje. Heb nog wel steeds bijgekolfd en dat gegeven, maar sinds vandaag drinkt ze alleen nog maar uit mijn borst (met dus het tepelhoedje). Emma doet het super!
Ook met mij gaat het goed. Ik zou al wel veel meer willen, maar moet nog wel om mijn rust denken. Ik heb vandaag voor het eerst zelf Emma in bad gedaan, maar voor het aankleden daarna had ik dan echt geen energie meer. Maar dat komt vanzelf! We genieten! :heart: (Hoewel het doodvermoeiend is :wink: )
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem272

Bericht 30 Sep 2013 18:38

Re: najaar 2013 mama's!

Exo: wel fijn dat ze geen pijn doen, maar aangenaam klinkt het ook niet inderdaad. En dan ook nog lekker getrapt worden door de baby... leuk dat zwanger zijn :cheering:
Sazzle: gefeliciteerd nog inderdaad! Klinkt niet als een heel prettige dag voor jou alleen :( Ik heb ook 1 keertje aan de ctg gelegen en dat ze me een beetje vergeten waren, maar toen had ik gelukkig mijn smartphone binnen handbereik en kon ik internetten :angel:
Suus: wat leuk om te lezen allemaal. En wat zet je je in voor de borstvoeding zeg! Daar heb ik wel respect voor. Snap dat je moe bent. Doe maar lekker rustig aan :hug:
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Okt 2013 07:17

Re: najaar 2013 mama's!

Hoe is het me de dames?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 01 Okt 2013 08:31

Re: najaar 2013 mama's!

Filora, Dat klopt allebei zijn we niet zo groot, vandaar dat we denken dat de baby ook kleine genen heeft :).
Haha grappig he nesteldrang. Bij mij begint het nu ook een beetje te komen. Maar van mezelf moet ik nog even wachten met het wassen van al dat babyspul omdat ik anders later tijdens mijn verlof niks meer te doen heb.

Exo, ahw dat is schattig (dat je een voetzooltje kon zien). Bij mij zie je vooral de hiel steeds uitsteken. Met dit termijn zou je baby weer wat minder gaan bewegen (volgens de boekjes) maar die van mij beweegt er nog lekker op los.

Sazzle, wat balen dat je wrs. nog een week moet wachten. Maar iig fijn als je eigen vk dat ook een goed idee vind want dan heb je tenminste wat meer zekerheid/duidelijkheid. Ik hoop echt zo dat ik een dag voor mijn uitgerekende datum beval zodat je er niet zo op zit te wachten (maar ja daar hebben we natuurlijk niks over te zeggen).

Suus, fijn dat het goed gaat :) en handig dat er tepelhoedjes bestaan. Hebben jullie last minute nog een kolf aangeschaft of hadden jullie die al in huis?
Make happy memories
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Okt 2013 10:48

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis: Ja inderdaad beter een keer teveel naar het ziekenhuis dan te weinig, daar heb je gelijk in. Hoe gaat het nu met jou? Nog geen verandering?

Kwebbeltje: Je houd het wel spannend meid! Hoe gaat het?

Bruintje Beer : Bang is ook niet echt het goede woord maar wist niet hoe ik het anders moest omschrijven ;) Gaat het lichamelijk al wat beter? Genoeg rust kunnen pakken? En een nieuwe afspraak kunnen maken bij de VK?

Sazzle: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jullie zijn dus straks lekker vlakbij elkaar jarig straks, gezellig. Ik ben een dag voor mijn verjaardag uitgerekend. Maar fijn dat je weet dat je in ieder geval binnen nu en een week een ukkie in je armen hebt.

Valerie: Nu mijn baby ook gedraaid is voel ik ook af en toe wel trappen onder/tegen mijn ribben, niet echt fijn nee! Moeten jullie uiteindelijk onder controle in het ziekenhuis? LEkker genieten van je verlof en leuk dat vrijdag alles binnenkomt!

Filoria: Ja mijn man was ook mee, haha hij moest wel anders kon ik op zondag niet op de praktijk van de vk komen (heb geen rijbewijs ;) ) En ja, haar hoofdje lag nog naar beneden!! Wel erg hoog nog maar goed, het begin is er ;) Kamertje is nu echt bijna af, muurstickers hangen, deurtjes zijn weer in de kast, nu alleen nog het plankje boven de commode. Ik ga verder alleen nog niets aankleden ouzo, ze komt de eerste tijd in een wiegje bij ons op de kamer dus vind het zonde om het ledikantje al op te maken enzo. Leuk dat de nesteldrang nu ook bij jou is losgebarsten, en kan me de blaadjesfrustratie helemaal voorstellen!

Exo: Hoe gaat het met jou? En op je werk?

Suus: Fijn dat het zo goed gaat! En inderdaad heel knap dat je je zo inzet voor borstvoeding. Hoop dat het nu alleen nog maar makkelijekr gaat worden. Lekker je rust pakken hoor.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 01 Okt 2013 13:02

Re: najaar 2013 mama's!

Meiden

Even snel van mijn telefoon. Ik ben gistermiddag om13:05 bevallen van een zoon genaamd Luca. Hij weegt 3700 gram. Hij heeft een flinke bos haar! Hij is erg misselijk van de bevalling. De rest vertel ik snel

Liefs en tot snel
Afbeelding
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2824

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:24

Bericht 01 Okt 2013 13:22

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje gefeliciteerd!!!!
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Okt 2013 13:37

Re: najaar 2013 mama's!

Jaaaaaa kwebbeltje!! Gefeliciteerd en mooie naam!!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Okt 2013 13:40

Re: najaar 2013 mama's!

Naam...................leeftijd....Uitgerekende datum..Hoeveelste kindje........Bijzonderheden

Novalee.................28/32.....2 september...........2e...........................een dochter!
geboren 17 september!
Pien.....................28/31.....2 september...........2e...........................een zoon!
geboren 17 september!
_Jet.....................33/32.....5 september...........2e............................surprise! Een meisje!
geboren 10 september!
Pomodori...............31/35.....6 september...........1e............................een zoon!
geboren 12 augustus!
Rioolspook.............27/24......8 september..........1e............................een dochter!
geboren 6 september!
Suus....................32/28......22 september.........1e............................surprise! een meisje!
geboren 26 september!
Stitch...................25/31......24 september.........1e............................een zoon!
geboren 10 september!
Tummy.................27/.........24 september.........1e............................een dochter!
Nillis....................31/32......26 september.........2e............................surprise!
Catgirl85...............28/36......28 september.........2e............................surprise!
geboren 15 september!
Sazzle..................25/34......30 september.........1e............................een dochter!
Kwebbeltje.............31/34......30 september.........2e............................een zoon!
geboren 30 september!
Fenix...................24/44......9 oktober..............1e............................een dochter!
geboren 26 september!
Filoria..................26/35......28 oktober.............2e............................een dochter!
Star007.................25/27......30 oktober............2e............................een zoon!
Aardbei.................26/27......5 november...........1e............................een dochter!
Valerie...............................8 november...........1e............................een dochter!
Yes1984................31/28......10 november..........2e............................surprise!
Bruintje Beer..........31/31......29 november..........3e............................een zoon! moet bevallen in het zh
Exogenesis.............27/27......30 november......... 1e............................surprise!
Dolphinne..............28/33......30 november..........2e (1e voor vriend).........een dochter!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 01 Okt 2013 13:53

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje, van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is en hoe het nu met jullie gaat. Geniet van elkaar!

@ de rest: Ik lees wel mee, maar heb niet echt tijd om uitgebreid te reageren op iedereen. Kijk af en toe 5 minuutjes op het forum en dan voornamelijk dit topic even. Maar de interesse hoe het met jullie gaat is er nog steeds hoor!

Vannacht ging echt goed! Ik hoef nu alleen nog maar borstvoeding te geven en niet daarna nog te kolven. Productie is goed op gang! Dit scheelt echt heel veel tijd, dus slapen ging vannacht echt stukken beter :) ik werd gewoon uitgerust wakker!
Met Emma gaat het echt super, ze zit al weer bijna op haar geboortegewicht (25 gram eronder). Met mij gaat het ook goed! Ben behoorlijk mobiel, kan alleen nog niet heel lang achter elkaar staan of lopen. Maar binnenshuis gaat prima! Ik heb Emma gisteren zelf in bad gedaan en vandaag haar ook gewassen en aangekleed. Daarna moet ik dan wel echt even gaan zitten :wink: Maar ik geniet echt van ons meisje! :heart:
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:28

Bericht 01 Okt 2013 14:25

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje gefeliciteerd met jullie zoon!
augustus 2013
<<

Anoniem315

Bericht 01 Okt 2013 14:54

Re: najaar 2013 mama's!

Kwebbeltje, ook hier: gefeliciteerd!! Veel geluk samen en een spoedig herstel gewenst :hug:

Suus, wat fijn om te horen! Knap dat je zo doorzet en super dat je al zoveel zelf kan.

Aardbei, het gaat goed hoor :D Even een update:

Het werken van halve dagen bevalt goed. M'n baarmoeder is een stuk minder onrustig nu. Vandaag belde de bedrijfsarts (had het UWV vorige week ook al aan de telefoon gehad) en hij vroeg: 'Ik kreeg door dat je niet werkt momenteel. Hoe kan dat precies? En lig je nu plat?' Dus ik vertelde van de harde buiken, de infectie en zo en gaf aan nu halve dagen te werken. Toen reageerde hij heel 'soft' voor mijn gevoel. Het kwam er op neer dat hij het vreemd vond dat ik gewoon werkte en dat ik heel erg moest oppassen. Maar voor mijn gevoel geeft de huidige oplossing al zoveel rust en voldoening.. Ik wil dit niet anders! Ik ga echt niet thuis zitten. Er is duidelijk verbetering in zowel mijn fysieke als mentale gesteldheid en ik ben veel relaxter nu. Als ik thuis ga zitten, ga ik alleen maar piekeren. Maar goed, het was wel een lieve reactie op zich en ik voel me steeds minder schuldig naar het werk toe. Momenteel ben ik lekker aan het toetsen en dat vind ik heerlijk. Het contact met de kinderen, maar ook met collega's heb ik echt nodig.
Morgen weer een keuring bij de verloskundige, maar ik zit er niet over in. Inmiddels is het ook nog eens oktober en komt de 32 weken in zicht :thumbup:
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 01 Okt 2013 15:30

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei: waarschijnlijk wel. Ik wordt vandaag of morgen gebeld door de vk om te horen of het ziekenhuis ook van mening is dat ik bij hun langs moet. De vk zelf denkt van wel. Als dat zo is krijgen we opnieuw een echo en over 2 weken weer. Mocht ze dan wel op haar eigen lijntje groeien dan mogen we daarna weer terug naar de vk en anders blijven we onder behandeling bij het ziekenhuis en zal ik wrs eerder worden ingeleid. Nu eerst maar even afwachten of ik dus echt door moet naar het ziekenhuis.

Kwebbeltje: hier nogmaals gefeliciteerd :)

Suus: logisch dat je geen tijd hebt om hier uitgebreid te reageren, vind het al knap hoe vaak je nu al mee schrijft.
Wat fijn dat alles nu goed gaat en je niet extra hoeft te kolven.

Exo:
wel fijn dat de bedrijfsarts zo'n reactie geeft. Wel goed dat je naar je eigen gevoel blijft luisteren en als jij het idee hebt dat wat je nu doet het beste voor jou en de baby is dan zou ik gewoon lekker halve dagen werken. Nog een paar weekjes en dan gaat je verlof ook in dus dan krijg je vast ook genoeg rust.
Make happy memories
<<

Sazzle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 155

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:48

Bericht 01 Okt 2013 17:43

Re: najaar 2013 mama's!

Kleine update:

Vanochtend weer bij de gyn geweest. Als ik deze week niet beval moet ik as maandag terugkomen voor weer inwendig onderzoek. En of er nou wel of niet iets aan de hand is, wordt ik dinsdag ingeleid. Spannend! Afwachten maar weer :)
Afbeelding
<<

Anoniem33

Bericht 01 Okt 2013 18:00

Re: najaar 2013 mama's!

@Sazzle, het einde is dus in zicht!!

@all, ik ga vanavond proberen mijn bevallingsverhaal te schrijven en posten hier...
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 01 Okt 2013 18:28

Re: najaar 2013 mama's!

Sazzle: Spannend hoor, nog maar een weekje dus gewoon!

Valerie: Oooh, ik dacht dat je sowieso vandaag gebeld zou worden of je doorverwezen werd naar het ziekenhuis. Nouja evengoed spannend, maar gelukkig hebben jullie er vertrouwen in. Dat hadden wij ook wel hoor, toen ze zeiden dat de benen van onze baby wel korter dan gemiddeld waren. Tsjah, dat zijn die van mij ook, dus dat zal ze wel van mij hebben. En helemaal als jullie beiden niet zo groot zijn, zal het waarschijnlijk ook niet zo gek zijn dat jullie baby ook klein is.

Exo: Fijn dat het nu zo goed met je gaat, goed om te horen. Ook wel geruststellend dat de bedrijfsarts zo meelevend is natuurlijk, dat ie in ieder geval niet moeilijk doet. Lekker door blijven gaan zo als dat goed voelt voor jou!

Suus: Snap ik hoor, jij hebt het druk zat met de kleine! Leuk om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie. Wel balen dat je nog zo weinig energie hebt, maar dat komt vanzelf wel weer hoor. Lekker doen wat je kunt en alle hulp aannemen die er is. Houd jij je maar lekker met je meisje bezig.

All: Mijn vriend was van het weekend helemaal zenuwachtig aan het doen en wilde perse de vluchtkoffer al klaar hebben staan. Dus wij alle spulletjes inpakken, tenminste, dat denken we.... Bedacht ik me gisteren ineens, er zit nog helemaal niets voor de baby in!! Haha, hoe bedoel je we moeten er nog aan wennen om straks met zijn drietjes te zijn.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 01 Okt 2013 20:36

Re: najaar 2013 mama's!

Aardbei,
haha oeps! Gelukkig dat je er inmiddels wel aan gedacht hebt.
De echo's worden nooit bij de vk gemaakt maar bij een echopunt. (echo dus gister gehad, vandaag afspraak bij de vk en die heeft de gegevens door gefaxt naar het zkh en ik zou vandaag gebeld worden of ik al dan niet daarheen moet maar ik ben dus niet gebeld, dus zelf morgen maar even achteraan gaan). Dus ik snap je verwarring.

Wie zijn er nog meer bezig met een zwangerschapscursus? Welke en bevalt deze?
Ik doe dus aan zwangerschapsyoga maar heb helaas niet het idee dat het een toegevoegde waarde heeft. Wel jammer.
Make happy memories
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 02 Okt 2013 04:40

Re: najaar 2013 mama's!

Oh wat jammer dat je niet het gevoel hebt dat je cursus een toegevoegde waarde heeft. Ik heb ook zwangerschapsyoga gedaan, afgelopen zaterdag was de laatste les, en ik heb juist heel erg het gevoel gehad dat ik er wat aan heb gehad! Het zijn bij mij 10 lessen geweest, waarvan 2 partnerlessen, waarin ik echt heel veel praktisch tips heb gehad. Met betrekking tot je houding, bekkenbodem, ademhalingsoefeningen, persen, noem maar op. Ik ben echt een stuk relaxter geworden nu als ik aan de bevalling denk, hiervoor kon ik echt best wel bang zijn voor wat komen gaat.

Deze heb ik gedaan:
http://www.a-beautiful-balance.nl/zwangerschapsyoga.htm
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 02 Okt 2013 06:37

Re: najaar 2013 mama's!

Haha Aardbei, ik heb het omgekeerde met die vluchtkoffer. Wil in principe thuis bevallen dus de spullen voor mezelf zoals sloffen en een pyama wil ik helemaal niet in die tas hebben zitten. En ik heb mijn man vast uitgelegd dat als hij de camera zoekt na de eventuele thuisbevalling, hij dus in de ziekenhuistas moet kijken. Onhandig hoor.
<<

nillis

Kletskop

Berichten: 501

Geregistreerd: 03 Sep 2013 08:49

Bericht 02 Okt 2013 07:39

Re: najaar 2013 mama's!

@ Filoria, heel herkenbaar met die vluchtkoffer. Ik heb hem ook nog helemaal niet klaar staan. Wil ook graag thuis bevallen. Heb er wel een shirt en zo inzitten en een joggingbroek en douchespul, maar toen hield het ook wel weer op.
Hier gaan de nachten over het algemeen nog wel goed. Slaap 's middags niet en dan ben ik 's avonds echt wel moe.

@ aardbei, gelukkig heb je hem nog niet nodig gehad en heb je er nu de pakjes ingedaan?

@ Kwebbeltje, hier nogmaals gefeliciteerd en ben benieuwd naar je verhaal. Veel geluk samen.

@ Suus, wat fijn dat je niet meer hoeft te kolven. ik heb bij T 6 mnd alle voedingen gekolfd, maar als de bv nu niet lukt gaan we over op fles. Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat.

@ Sazzle, spannend. Ik heb morgen co bij de vk en dan gaan ze kijken of ze nu wel kunnen strippen, zo niet wil ik ook een afspraak voor volgende week in het ziekenhuis.

@ Valerie, T was bij ons ook heel klein, maar zijn beide ook niet groot en daar maakten ze zich uiteindelijk niet druk over. T was bij 38 weken 2200 gr en uiteindelijk bij 42 weken 3034 en is nu helemaal goed gekomen. Ben benieuwd of je nog naar het ziekenhuis moet.

@ Pien, hoe gaat het bij jou?

@ Stitch, hoe gaat het bij jullie?

@ Exo, fijn dat het werken zoals je nu doet goed gaat. Hier was de arbeidsarts ook heel begripvol, terwijl ik ook zoets had van de uren die ik nu maak kan ik prima volhouden.

@ all, hier ook nog steeds met baby in de buik. Gisteren wel iets teveel gedaan, dus vandaag rust dag ingelast, maar al mijn punten van mijn lijstje zijn klaar. Gisteren eerst alle weekboodschappen gedaan en vervolgens naar de intratuin geweest om wat plantje te halen en deze natuurlijk ook nog gepoot en vervolgens na het slaapje van T ook nog een rondje met haar gedaan, zij fietsen en ik lopen, dit alles was iets teveel van het goede en vannacht dus ook slecht geslapen van rug en bekken pijn. Vandaag weinig op het programma. Morgen naar de vk en ben wel benieuwd of de kleine nu helemaal is ingedaald en of ze kunnen strippen. Ben wel een beetje klaar met zwanger zijn nu en wil wel graag bevallen.
Fijne dag allemaal
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem272

Bericht 02 Okt 2013 08:10

Re: najaar 2013 mama's!

Baby van Nillis, kom er eens uit!! (Kijken of het helpt)
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 11:05

Re: najaar 2013 mama's!

IK BEN BLIJBLIJBLIJ!! :bounce: :bounce: :bounce:

Baby is ingedaald :cheers:
Mijn ijzergehalte is 8,2 :cheers:
Mijn bloeddruk is nog steeds laag: 50/110 :cheers:

Kan niet beter!

Ik schrok er wel even van dat de baby al ingedaald ligt, dat had ik echt niet verwacht. Al had ik wel druk gevoeld, maar die was niet onaangenaam ofzo, dus nee, echt niet verwacht.
<<

Anoniem272

Bericht 02 Okt 2013 11:34

Re: najaar 2013 mama's!

Exo: wat fijn dat alle uitslagen goed waren! Ze is wel vroeg ingedaald zeg, maar ook wel weer fijn dat ze niet de verkeerde kant meer op kan draaien of zo :)

Aardbei:ik heb een foto van de 'aankleedhoek' van de babykamer in het topic van Roze gezet :)
<<

Aardbei

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 243

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:00

Bericht 02 Okt 2013 12:24

Re: najaar 2013 mama's!

Nillis: ja hoor, heb vanmorgen twee pakjes en twee rompertjes erin gedaan! Ik hoop voor je dat je gestript kan worden morgen!

Exo: zo, dat is snel zeg! Fijn dat de baby in ieder geval 'vast' ligt nu, dan hoef je je daar niet meer druk over te maken. Leuk om te lezen dat het weer een stuk beter met je gaat zeg!

Filoria: oh leuk! ga gelijk even kijken. Zal mijn foto's er ook even in zetten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 02 Okt 2013 13:04

Re: najaar 2013 mama's!

Filoria, zij? Dan weet jij meer dan ik :P Ja, echt vroeg! Het geeft me op één of andere manier een soort berusting in de zin van dat ik denk dat mijn lijf ontspannen genoeg is om dat te laten gebeuren. Het heeft ruimte gemaakt, zonder pijn of ongemakken. Geen idee of dat er ook echt iets mee te maken heeft, maar laat mij maar in die waan :drunken:

Baby ligt nog niet helemaal vast trouwens, op de kaart staat 'bibi'; dus ingedaald, maar nog wel met wat bewegingsruimte voor het hoofdje. Maar volgens de vk zal hij/zij waarschijnlijk niet meer omdraaien, omdat dat nu wel moeilijk is.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers