Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carpaal Tunnel Syndroom

<<

Anoniem149

Bericht 16 Apr 2015 14:09

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Dank je wel dames. Ik vind niks doen normaal heerlijk, maar nu ik niks mág vind ik het vreselijk. Maar ik geb het ervoor over. Zit nu lekker in de tuin en alles wordt voor me gedaan, al voel ik me daardoor ook wel een beetje bezwaard. Pijn valt gelukkig mee, kan alleen geen fijne slaaphoudung vinden dus slaap al 2 nachten slecht.

Shally, die band was inderdaad heel vervelend, het gevoel nadat ie eraf ging na de operatie ook.. Maar dat was zo weg.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 17 Apr 2015 07:33

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Hmm rustig aan doen jij :) Vannacht al beter geslapen?
<<

Anoniem149

Bericht 17 Apr 2015 11:16

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ja beter dan de eerste nachten, maar nog niet top. Kan niet lekker liggen, lig normaal als een cocon met mn armen onder mn lichaam en dat kan nu niet.. Maar als dat het ergste is ;-)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 17 Apr 2015 11:56

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Nou ben ik me helemaal die positie aan het voorstellen haha :) Maar mooi dat het steeds een stapje beter gaat. Heeft Netflix nog goed tijdsverdrijf? :)
<<

Anoniem149

Bericht 17 Apr 2015 12:11

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Jazeker! Haha mijn lijst daar is lang genoeg.
<<

Anoniem149

Bericht 01 Mei 2015 13:28

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Shally en Sarah, na hoelang gingen jullie weer aan het werk? Ik krijg een beetje het gevoel dat ze aan het pushen zijn op het werk dat ik terug kom, maar mijn verstand zegt dat ik het nog niet moet doen.. Ben nu 2,5 week verder.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2015 14:33

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

ik ben naar 4 weken weer begonnen met 2 ochtenden dinsdag en donderdag en met 5 weken 4 ochtenden. Werk in de thuiszorg

Wat voor werk doen jij?
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 01 Mei 2015 15:39

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ik werk bij Mc.Donal.ds, werk dus alleen maar met mijn handen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Mei 2015 12:40

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ja dat had ik ook. Dan zou ik zeker nog thuisblijven
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 02 Mei 2015 16:14

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Heb net gebeld dat ik nog een week thuis blijf. Zit ik uren in de stress omdat ik m'n werk moet bellen, dat is wel erg toch he.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron