Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wietlucht

<<

Anoniem121

Bericht 30 Apr 2015 00:48

Wietlucht

.
Laatst gewijzigd door Anoniem121 op 16 Sep 2015 09:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 30 Apr 2015 06:07

Re: Wietlucht

Er is een groot verschil tussen de geur van de rook van een joint en de geur van plantjes. Wat denk jij te ruiken?
Dan ben je al een stap verder ;)

Ik ruik het ook meteen als iemand wiet op zak heeft of ergens in de verte iemand een joint rookt.

Tja, en wat kun je ermee?
Als je zeker denkt te weten olantjes te ruiken dan zou ik open kaart spelen. Prima dat zij kweken, althans dat vermoed ik aan je post, maar ze moeten er wel voor zorgen dat het goed geisoleerd is. Want als jij het ruikt, wie ruiken het dan nig meer? Zijn ze mooi hun kwekerij kwijt als een ander begint te klagen.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem121

Bericht 30 Apr 2015 08:57

Re: Wietlucht

.
Laatst gewijzigd door Anoniem121 op 16 Sep 2015 09:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem114

Bericht 30 Apr 2015 09:10

Re: Wietlucht

Je kan altijd de politie bellen, hoor. Dan komt er iemand in burger bij je langs en die gaat dan onderzoeken hoe en wat. Vervolgens hebben ze busjes met infrarood zodat zij 's nachts kunnen checken of er ergens een kwekerij zit. Dit gaan heel secuur en discreet dus je kunt altijd bellen.

Als je niks aan de bron kunt doen, maar wel van de geur af wilt, raad ik een luchtfilter aan. Wij hebben er ook eentje, i.v.m. allergische familieleden en 4 katten en 't lel werkt als een tierelier! (En is ook heel fijn als je gaat gourmetten en zo..)
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2015 09:13

Re: Wietlucht

Ik zou sowieso bellen inderdaad. Het stinkt niet alleen, maar is ook nog gevaarlijk (brandgevaar).
<<

Anoniem166

Bericht 30 Apr 2015 09:14

Re: Wietlucht

Ik zou ook bellen, precies om de reden die Yadira noemt.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 22:54

Bericht 30 Apr 2015 19:22

Re: Wietlucht

Als je het continu ruikt zijn het denk ik idd geen jointjes. Mijn man rookt ze en dat stinkt echt alleen op het moment van roken en misschien dampt het nog een half uurtje na, maar geen uren. Tenzij binnen gerookt wordt natuurlijk. Ik zou ze toch vragen om een blokje om te lopen als ze een jointje willen roken, zodat je zoon er geen last van heeft.
Ik wil ook dat de buren het aangeven als ze er last van hebben bij mijn man.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 30 Apr 2015 19:32

Re: Wietlucht

Sowieso de politie bellen. Vanwege mijn werk kom ik regelmatig wietplantages tegen en vaak zijn die niet heel veilig gebouwd. Brand staat vaak op de loer.
De politie kan heel eenvoudig een warmtemeting doen. Vaak gaat hier wel wat tijd overheen trouwens.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem154

Bericht 30 Apr 2015 20:11

Re: Wietlucht

Onze buurman had vorig zomer ook drie planten op het balkon....ons hele huis stonk. Gelukkig voor ons was hij niet zo goed in het verzorgen ervan, en zijn de planten dood gegaan :)
Het lijken mij plantjes, wat je ruikt.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 01 Mei 2015 08:39

Re: Wietlucht

Onze buurjongen blowde altijd in de tuin. Als zijn ouders op vakantie waren. Precies onder de slaapkamer van onze dochter. Ik heb er wel wat van gezegd, maar hij deed er weinig mee. Toen de buren weer terug waren heb ik ze er over aan gesproken dat ik het niet vind kunnen. Ze zouden hem er op aan spreken. Volgens mij waren ze zelf ook verbaasd dat hun zoon dat deed.
De volgende vakantie gebeurde het weer en na vele malen vriendelijk te hebben gevraagd of het ergens anders kon (van mij part binnen of aan de andere kant van de tuin/huis) heb ik er uiteindelijk wel melding van gedaan bij de wijkagent. Sindsdien is het niet meer voorgevallen. Dat hij blowt prima. Het lijkt ook stiekem te gebeuren als de buren dus weg zijn, maar ik wil er geen last van hebben. Stinktroep.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem134

Bericht 01 Mei 2015 10:29

Re: Wietlucht

Yadira schreef:Ik zou sowieso bellen inderdaad. Het stinkt niet alleen, maar is ook nog gevaarlijk (brandgevaar).


Dit inderdaad.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 01 Mei 2015 10:57

Re: Wietlucht

Ik zou zeker bellen, sluit me aan bij Yadira.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers