Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


welke maat zwemvest?

<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 30 Apr 2015 10:14

welke maat zwemvest?

Volgende week woensdag gaan we met de hele familie met de boot weg. En zl 20 maanden moet zwemvest aan. Nu heb ik hier een zwemvest 10-15kg liggen. Maar hij is zonder kleren 14.1kg. Ik vermoed wel met schoenen en (winter) jas boven de 15kg. Dus wat zouden jullie doen? De volgende maat is 15-20kg.

Met schoenen en jas is ie 15.4kg.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 30 Apr 2015 10:56

Re: welke maat zwemvest?

Het is heel belangrijk dat het zwemvast niet omhoog schiet als het kind in het water valt. Sowieso is het heel belangrijk om de touwtjes tussen de benen vast te zetten.

Als je hem dan aan de schouders van het zwemvest optilt moet dit niet tot de oren komen.
R. 2013
D. 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 30 Apr 2015 12:36

Re: welke maat zwemvest?

Ik zou het zwemvest even passen met zijn jas enzo aan. En dan wat spencer ook zegt. Hem aan het vest optillen en zijn oren moeten er nog bovenuit komen.
Eventueel heb ik een zwemvest in een maatje groter hier liggen...die mag je wel lenen...
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem205

Bericht 30 Apr 2015 17:51

Re: welke maat zwemvest?

Gelukkig zinken ze niet meteen wanneer ze iets boven het drijfvermogen uitkomen. Het enige is dat de werkbaarheid van het reddingsvest dan minder zou kunnen zijn. Ik weet niet of je zoon zindelijk is, maar weet dat zijn luier zich ook helemaal volzuigt met water!

Het belangrijkste doel van de reddingsvesten is dat een ieder die het draagt, niet met het gezicht in het water blijft liggen, maar door het vest automatisch op de rug draait. Ik denk dat dat effect met net onder/net boven het drijfvermogen aanzienlijk minder zal worden.
<<

Anoniem280

Bericht 01 Mei 2015 07:49

Re: welke maat zwemvest?

Het moet gezien worden met kleren aan.
Vriend werkt in de watersport en verkoopt zwemvesten ook voor de aller kleinsten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers