Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spaarrekening voor je kind?

<<

Anoniem16

Bericht 01 Okt 2013 14:56

Re: Spaarrekening voor je kind?

Wij sparen voor beiden maandelijks 20 euro wanneer het vakantiegeld binnen is vaak wat meer. Toen we alleen R hadden ook vaak een gedeelte vd kinderbijslag maar dat redden we nu helaas niet meer. Ze krijgen regelmatig geld voor hun spaarpot, dat haal ik er eens in de zoveel tijd uit en stort dat, afgerond naar boven, op hun spaarrekening erbij.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Okt 2013 15:43

Re: Spaarrekening voor je kind?

Onze knul heeft ook een spaarrekening, wij storten er elke maand 20 euro op, en alles wat hij extra krijgt
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 01 Okt 2013 19:23

Re: Spaarrekening voor je kind?

Ja voor allebei een rekening elke maand wordt er 25 euro opgestort. Mijn ouders hebben bij de geboorte een rekening voor ze geopend en storten daar elk jaar een bedrag op. Ze krijgen ook wel eens geld voor hun spaarpot van mijn ouders, of als ik hier kleingeld zie liggen met opruimen stop ik dat er ook wel in. Maar dat zit eigenlijk al 2 jaar in die spaarpot geen idee wat er in zit haha.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem219

Bericht 01 Okt 2013 19:35

Re: Spaarrekening voor je kind?

Wij hebben een spaar rekening voor D. Storten er geen vast bedrag op maar meer als we eens wat over hebben, of een financiele meevaller.

Van mijn opa en oma krijgt ze elk jaar een aardig bedrag voor haar verjaardag. Dan kunnen we dan gebruiken voor kleding , schoenen en dingen die we nodig hebben voor haar, maar hier storten we altijd 1/5 op haar rekening de rest bewaar ik
<<

Anoniem28

Bericht 01 Okt 2013 19:36

Re: Spaarrekening voor je kind?

Beide kinderen krijgen 25 euro in de maand.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 01 Okt 2013 19:36

Re: Spaarrekening voor je kind?

Wij sparen maandelijks voor N. proberen ook extra te sparen voor haar wanneer het kan. Wij sparen een flink bedrag voor haar per maand.
<<

Anoniem85

Bericht 01 Okt 2013 19:50

Re: Spaarrekening voor je kind?

Wij sparen 191 euro per kwartaal, de kinderbijslag dus. Opa en Oma sparen ook voor hem, elk jaar een vast bedrag met zijn verjaardag en ze zijn begonnen met een leuk start bedrag.
<<

Anoniem20

Bericht 01 Okt 2013 20:06

Re: Spaarrekening voor je kind?

Wj hebben twee regenboogrekeningen. Eerst kreeg de oudste de kinderbijslag erop, maar dat gaat nu naar onze rekening.
We hebben de rekeningen recentelijk naar ratio rechtgetrokken en ze krijgen er nu enkel spaarpotgeld op gestort.

Sparen voor later doen we middels deposito, brengt meer op dan zo'n kinderrekening qua rente. Dus nee, we sparen niet per x termijn. Wij hebben een startbedrag genomen en daar laten we de (helaas niet al te hoge )rente overheen gaan.
<<

Anoniem286

Bericht 01 Okt 2013 20:25

Re: Spaarrekening voor je kind?

Een zilvervloot, we storten elk kwartaal de helft van de kinderbijslag erop. Evt extra geld van verjaardagen zal er ook naar toe gaan. Mijn schoonmoeder wil misschien ook jaarlijks wat storten maar hoeveel weet ik nog niet.
<<

Flip Fluitketel

Kwebbel

Berichten: 311

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:41

Bericht 01 Okt 2013 21:09

Re: Spaarrekening voor je kind?

Voor de oudste hebben we een spaarrekening en een rekening waar ze gekregen geld en spaarpot geld op storten en dan kan ze als ze dit wil (als ze iets ouder) is speelgoed o.i.d. Voor zichzelf kopen.

De jongste heeft alleen nog een spaarrekening en willen met de tijd nog een zelfde rekening openen zoals haar zus.

Elk kwartaal word er een bedrag gestort op de spaarrekeningen.
No language can express the power and beauty of a mothers love
Grote zus oktober 2010
Kleine zus januari 2013
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers