Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe gaat het met?

<<

Anoniem33

Bericht 01 Okt 2013 16:54

Hoe gaat het met?

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met Star gaat? Een paar weken terug moest je steeds met bloedingen naar het ziekenhuis, hoe gaat het nu?

Verder ben ik heel erg benieuwd hoe het met Bloempje gaat, de mama van de drieling!

Naar wie ben jij benieuwd?
<<

Anoniem272

Bericht 01 Okt 2013 17:03

Re: Hoe gaat het met?

Myloon!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Okt 2013 17:10

Re: Hoe gaat het met?

Pien, hoe gaat het met jou? Hoe kijk je terug op de bevalling?
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 01 Okt 2013 17:17

Re: Hoe gaat het met?

Ik ben benieuwd hoe het met paper crown gaat.
<<

Anoniem261

Bericht 01 Okt 2013 17:31

Re: Hoe gaat het met?

Snoes! Of is ze terug onder een andere naam (dat soort dingen heb ik slecht door haha :nerd:) ? En ben ook wel benieuwd naar PC idd.
<<

Anoniem75

Bericht 01 Okt 2013 17:44

Re: Hoe gaat het met?

Hoe gaat het met jou Pien en met X.?

En hoe vind E. het om een grote zus te zijn? :D
<<

Anoniem13

Bericht 01 Okt 2013 17:49

Re: Hoe gaat het met?

Ik ben benieuwd hoe het met Yes1984 gaat? Of is zij terug onder een andere naam?
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Okt 2013 18:07

Re: Hoe gaat het met?

Hoe het met Wennes en de kids gaat. En hoe het met haar moeder is.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Okt 2013 18:10

Re: Hoe gaat het met?

En met de zwangerschap van LCN
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 01 Okt 2013 18:31

Re: Hoe gaat het met?

Ik ben benieuwd hoe het gaat met (de naam ben ik even kwijt) maar zij is zwanger en heel erg misselijk, ze dacht zelfs aan een abortus
Afbeelding


Afbeelding
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Okt 2013 18:38

Re: Hoe gaat het met?

Ik ben benieuwd hoe het met supertalentje gaat? En met bloempjuh?
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 01 Okt 2013 18:43

Re: Hoe gaat het met?

Ik vraag mij ook hoe het met drieling en familie gaat!
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Okt 2013 18:47

Re: Hoe gaat het met?

Tweeling schreef:Ik ben benieuwd hoe het gaat met (de naam ben ik even kwijt) maar zij is zwanger en heel erg misselijk, ze dacht zelfs aan een abortus

Dat was ik, lief dat je het vraagt. Het gaat al een stuk beter gelukkig. Ideaal zal het nooit worden denk ik, maar zolang ik het een beetje vol weet te houden en het zoals nu wel te doen blijft, moet het lukken die 9 maanden vol te maken. Gelukkig! Vind het ook heel erg dat ik aan abortus heb gedacht. Ja, diep van binnen zou ik dat nooit willen, maar blijkbaar kun je de gekste dingen gaan denken als je zo ziek bent en geen uitweg meer ziet. Ik ben erg blij dat het nu in elk geval te doen is, en dat het vooralsnog met de zwangerschap goed gaat. En sinds gisteren weten we dan we een zoon krijgen :heart:

Ik ben wel benieuwd hoe het met jou gaat Pien? Vorige keer was toch wel een heel gedoe geloof ik, met het einde van de zwangerschap en bevalling van E toch? Ondanks dat je nu weer overtijd bent gegaan en alles, is het nu wel beter verlopen? Ik hoop het! En hoe bevalt het met je twee kindjes? Je zoon heeft trouwens zo'n mooie naam gekregen! Staat hier ook op het lijstje, op de mijne dan, helaas vind mijn vriend het niet geweldig :nopompom:

En ik ben erg benieuwd hoe het met de mama van de meisjesdrieling gaat!

En hoe het met Jans gaat, met de BV, gebroken nachten, slechtere weerstand, etc. Ik hoop dat dat weer beter gaat!
<<

Anoniem33

Bericht 01 Okt 2013 18:51

Re: Hoe gaat het met?

Ik kom vanavond zelf ook even antwoord geven...
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 01 Okt 2013 18:56

Re: Hoe gaat het met?

lente schreef:Snoes! Of is ze terug onder een andere naam (dat soort dingen heb ik slecht door haha :nerd:) ? En ben ook wel benieuwd naar PC idd.


Zij zijn beide nog niet hier
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 01 Okt 2013 19:51

Re: Hoe gaat het met?

Maddie schreef:Hoe het met Wennes en de kids gaat. En hoe het met haar moeder is.

Daar ben ik ook benieuwd naar!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem171

Bericht 01 Okt 2013 20:10

Re: Hoe gaat het met?

- Bendevan5 - hoe is het met je meidengezin?
- Peinture - hoe is de vruchtwaterpunctie gegaan? Wanneer krijg je de uitslag?
- Funk - hoe is het met jouw dochtertje... zo leuk dat onze jongste maar een dag schelen.
- Mama van M.ara - al heel lang niet gezien, maar hoe gaat het met jullie?
- Myloon en Crogiola - hoe is het met jullie zwangerschappen? Zijn het eeneiige tweelingen?
- Susan - hoe gaat het met de ontwikkeling van E.? En Y. bijna naar de basisschool, wanneer gaat ze wennen?
- 2009 mama (oa. Stuiterbal, Zelda, LindaK, mama van M.ila, Sofie) hoe doen jullie 4-jarige kids het op de basisschool?
<<

Anoniem144

Bericht 01 Okt 2013 20:11

Re: Hoe gaat het met?

Pien,
Hier zit de zwangerschap er gelukkig bijna op. De datum van mijn geplande keizersnee is binnen nu en 2 weken :cheering:
Ik heb dus met week 28 de eerste bloeding en opname gehad en hierna nog 4 bloedingen en opnames. Ik ben afgelopen donderdag weer thuis gekomen van de 5e opname , na 3 nachten ziekenhuis. Je kunt je vast voorstellen dat ik daarom blij ben dat het er bijna op zit! Thuis mag en kan ik erg weinig en voel ik me erg schuldig naar mijn dochter en man. Natuurlijk is het gewoon niet anders, maar toch geeft het een rot gevoel. Ik kan gewoon niet 24 uur binnen zitten, dus heb af en toe een uitje naar de speeltuin in de straat of de supermarkt. De gynaecoloog adviseert ook om niet alleen maar thuis te gaan zitten en liggen, maar te doen wat nog lukt. Verder ligt de placenta nog totaal voor de uitgang en ook een stuk aan de voorkant. Dit betekend dus dat ze door de placenta gaan snijden met de keizersnee, dus enig bloedverlies zal er zeker zijn. Ik ga daar nog maar niet te veel over nadenken :)

Hoe gaat het met jullie? Huilt je zoon nog veel? Dat dacht ik laatst ergens te lezen. Hoe vindt je dochter haar broertje?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Okt 2013 20:41

Re: Hoe gaat het met?

Jezzie schreef:
Maddie schreef:Hoe het met Wennes en de kids gaat. En hoe het met haar moeder is.

Daar ben ik ook benieuwd naar!


Ik heb ze whatsupt!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Okt 2013 20:42

Re: Hoe gaat het met?

Dora schreef:
Jezzie schreef:
Maddie schreef:Hoe het met Wennes en de kids gaat. En hoe het met haar moeder is.

Daar ben ik ook benieuwd naar!


Ik heb ze whatsupt!



Nana, mamavan_2 is hier terug onder een andere naam terug
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Tweeling

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 292

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:27

Bericht 01 Okt 2013 20:47

Re: Hoe gaat het met?

Roze: ah die naamsverandering had ik even gemist. Wat fijn dat het wat beter met je gaat! En wat leuk dat jullie een zoon krijgen :heart:
Afbeelding


Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 01 Okt 2013 21:07

Re: Hoe gaat het met?

Heb reactie gekregen van wennes; even letterlijk gekopieerd;

Je mag posten dat ik het druk heb en zo moe ben. Loop op.de toppen van mn tenen. Mn moeder gaat. Ze zit nu in verpleegtehuis, heb haar 2 weken geleden van lokatie moeten verhuizen.

Jullie krijgen de groetjes van d'r en ze hoopt snel een keer online te kunnen komen.
De moeder van Wennes woont nu bij haar in d'r woonplaats, dus dat geeft al een beetje rust.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron