Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ongesteld of alweer vloeien?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 01 Okt 2013 12:48

Ongesteld of alweer vloeien?

Ik vloeide al een poosje niet meer ( heeel af en toe nog lichtelijk ) maar sinds 2 dagen vloei ik weer wat helderrood bloed. Het is niet zo heel erg veel maar wel dat ik weer maandverband moet gebruiken. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik ongesteld ben geworden. Ik weet het niet? A.s. vrijdag is het 6 weken geleden dat ik ben bevallen. Heb verder geen buikpijn of symptomen van ongesteldheid. Wat denken jullie? En vanaf wanneer gebruikten jullie weer tampons?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 01 Okt 2013 12:53

Re: Ongesteld of alweer vloeien?

Had ik ook, dacht dat het over was met een week of 5/6 en toen een paar dagen later begon het weer. Ik geloof met 7 of 8 weken was het helemaal over.
Ik werd na 9,5 week weer ongesteld en gebruikte toen meteen weer tampons.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 01 Okt 2013 13:03

Re: Ongesteld of alweer vloeien?

Bij mij was het ook weg en toen dacht ik een paar dagen terug ook dat ik ongesteld was geworden, maar nu is hrt weer over, dus ik weet het ook niet. Ik vraag me ookaf wanneer je weer tampons mag gebruiken.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 01 Okt 2013 13:13

Re: Ongesteld of alweer vloeien?

Ik ben ook helemaal zat van dat maandverbanden en inlegkruisjes, bah! Geef mij maar gauw weer tampons.... Alleen durf ik het nu nog niet aan en het is ook nog niet verstandig...
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 01 Okt 2013 20:32

Re: Ongesteld of alweer vloeien?

Ik kan me herinneren dat k dat ook gehad heb. Twijfel nog steeds of het ongesteldheid was of vloeien. Zelfs na 2 jaar weet ik het nog niet, haha!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers