Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie geeft er hier nog borstvoeding?

<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 27 Apr 2015 12:27

Re: Wie geeft er hier nog borstvoeding?

Ik ook. Euhm, meestal s ochtends bij het wakker worden, 's avonds om 19:00uur voor het slapen gaan, om 23:00uur voor ik ga slapen en dan meestal overdag soms nog 2* een slok en 's nachts komt ze ook nog wel regelmatig een keer....
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 27 Apr 2015 18:45

Re: Wie geeft er hier nog borstvoeding?

Ik voed onze zoon ook nog. Hij is 15, bijna 16 maanden en drinkt ca 3x per dag.
L2014 & H2017
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 28 Apr 2015 00:10

Re: Wie geeft er hier nog borstvoeding?

Ik voed de twee jongsten nog, de middelste (35 maanden nu) drinkt 2 tot 4 keer per dag en de jongste (14 maanden) 4 tot 5 keer. De middelste drinkt meestal alleen als ze ziet dat ik de jongste aan het voeden ben, dan kruipt ze er lekker even bij. Ik wilde eigenlijk afbouwen voor haar, maar ze eet niet heel goed op het moment dus ik ben blij dat ze op deze manier wat gezonde voedingsstoffen binnenkrijgt. De jongste mag wat mij betreft nog wel een hele tijd blijven drinken. De oudste heb ik ook 27 maanden gevoed, dus ik zal even moeten afkicken als het hele voeden straks voorbij is ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron