Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aan welke kant het autostoeltje?

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 25 Apr 2015 20:59

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

In mijn auto: de oudste achter de bestuurder en de jongste achter de bijrijder. Bij mijn man precies andersom.

In mijn auto ben ik meestal de bestuurder dus zo kan ik de jongste het makkelijkste in de gaten houden. En bij mijn man in de auto ben ik meestal passagier en ook zo kan ik ( op de lange stukken tijdens vakanties ed) ook de jongste weer in de gaten houden.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Apr 2015 21:03

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Onze dochter zit ook achter de bijrijdersstoel. In mijn auto zou het geloof ik weinig uitmaken, ik zit zelf nogal ver naar voren met mijn stoel.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 25 Apr 2015 21:15

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Achter de bijrijdersstoel.

Wij hebben links naast onze achteruitkijkspiegel een extra (groothoek) spiegeltje geplaatst. In dit spiegeltje kan je je kind achterin perfect zien. Als je kindje achter de bestuurderskant zit plaats je hem rechts naast de achteruitkijkspiegel. Het is echt heel handig omdat je nooit meer naar achter hoeft te kijken. Daarnaast is het ook ideaal met invoegen :wink:

Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 25 Apr 2015 21:28

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Wij hebben ook een spiegeltje bij de Prenatal gekocht maar we vinden het best een onding. Nu ligt het misschien ook aan de manier van bevestigen hoor, die van ons werkt met klittenband maar zakt steeds van zijn plek en moeten we dus steeds opnieuw goed hangen. Dat van jullie ziet er al een stuk professioneler uit Parisienne!
<<

Anoniem286

Bericht 25 Apr 2015 22:09

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Achter de passagiersstoel. Zeker nu ze groter is wil ze nog weleens lekker schoppen, dat heb ik liever niet achter me als ik rij. Plus ik kan haar zien als ik minimaal draai en evt via spiegel (beetje verzetten) en dat vind ik wel zo prettig/gezellig.
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 26 Apr 2015 11:41, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 26 Apr 2015 11:17

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Onze zoon zit achterwaarts en achter de bijrijdersstoel. Zo kan ik ook nog iets aangeven als ik alleen met hem ben. Ik zie hem via zo'n spiegel van de Prenatal. Bij ons blijft dat ding best goed zitten eigenlijk.
L2014 & H2017
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Apr 2015 13:25

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Is zeker een ideaal ding, Ilovethe90s. Deze is best klein, maar vergroot de hoeken. Je plakt hem dus op de vooruit, naast de achteruitkijkspiegel, zit niet in de weg, geen gehannes met klittenband e.d. En het kost maar 5 euro! Ooit bij Halfords gekocht.
<<

Anoniem133

Bericht 26 Apr 2015 13:36

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Ze zitten hier verschillend, het is maar net waar ze willen zitten. Toen ze nog een verschillende stoel hadden, zat de oudste achter mij en de jongste achter de bijrijder.
<<

ChiQ

Bericht 26 Apr 2015 14:25

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Julian zit bij ons beide achter de bijrijdersstoel, dit ivm alleen rijden vaak en dan is het aangeven van dingen makkelijker. Als we een stuk rijden dan wil hij wel eens wat te drinken en een koekje oid. Als we samen als gezin weggaan verplaatsen we de stoel naar achter de bestuurdersstoel, omdat ik dan dingen kan aangeven aan Julian.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Apr 2015 20:05

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

R. zit nog in de maxi cosi. Als ik alleen met haar ben dan zit ze naast mij. Gaat er iemand mee dan zit ze achter de bijrijdersstoel.
Over de vervolgstoel nog niet nagedacht.
2014 2016
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 26 Apr 2015 21:02

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Jans schreef:Theoretisch gezien is achter de bestuurdersstoel de meest veilige plek.


Klopt, heel naar om over na te denken als je twee kinderen hebt. Ik vind het zo verveldend als Ik de stoeltjes in de auto zet en dat bedenk. Dan moet Ik er over na denken wiens stoeltje ik achter mijn stoel zet
<<

Anoniem205

Bericht 27 Apr 2015 00:15

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

In mijn auto naast mij op de bijrijderstoel. Bij partner achter bijrijderstoel. Moet wel, maxi cosi staat op isofix en daardoor ver naar voren. Vriend past niet in de auto als zoon achter hem zou staan
<<

Anoniem144

Bericht 27 Apr 2015 00:38

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Aan beide kanten .
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1510

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 27 Apr 2015 11:42

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

In zijn auto achter bestuurder (veiligste plek), in mijn auto achter bijrijdersstoel (kan niet anders in mijn kleinere auto met de 2wayfix). Overigens zit dochter ook met de vervolgstoel achterwaarts, kan wel vooruit, dus qua aankijken en aangeven maakt het niet uit.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem205

Bericht 27 Apr 2015 14:58

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Lilou schreef:In zijn auto achter bestuurder (veiligste plek), in mijn auto achter bijrijdersstoel (kan niet anders in mijn kleinere auto met de 2wayfix). Overigens zit dochter ook met de vervolgstoel achterwaarts, kan wel vooruit, dus qua aankijken en aangeven maakt het niet uit.


Gaat bij ons straks ook zo zijn. Hoe bevalt het jouw dochter, achterwaarts in de vervolgstoel?
<<

Anoniem123

Bericht 27 Apr 2015 19:39

Re: Aan welke kant het autostoeltje?

Onze auto staat in de garage klem met de bijrijdersdeur. Siem zit achter de bijrijder want hij kan zelf via de andere kant er in klimmen. En de maxi cosi staat achter de bestuurderskant. Dan zitten ze allebei vast en kan ik zo wegrijden. Wij hebben geen spiegeltjes ofzo. Als ik alleen met ze rij dan moet Siem gewoon wachten met iets als ik stil sta. Eten (uitgezonderd een broodje) doen we niet in de auto.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers