Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kreta of Rhodos?

<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 04 Apr 2015 22:53

Kreta of Rhodos?

Aangezien onze bruiloft uitgesteld wordt en we wel behoefte hebben aan een weekje vakantie, willen we eind mei / begin juni een weekje op vakantie. Lekker naar de zon en weinig doen, twee van de acht dagen een excursie of snorkelen of zo.

Nu willen we wel naar Kreta of Rhodos, maar we vroegen ons af of er ook leuke, rustige plekken te vinden zijn op die eilanden en of er leuke excursies zijn te doen. Of misschien een ander leuk Grieks eiland? Kos zijn we al geweest en hebben we al gezien.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 06 Apr 2015 08:58

Re: Kreta of Rhodos?

Corfu en Lefkas zijn erg leuk. Samos ook!
Heel veel mooie plekken en genoeg excursies te doen. En natuuijk heerlijk Grieks eten.

Rhodos vonden wij erg tegenvallen. We waren hier in 2012. Veel stond leeg en veel vuil op straat. Bijna geen excursies (wel naar Turkije maar daar moet je maar net van houden).
Kreta is enorm groot. Je legt daar hele grote afstanden af als je echt veel van het eiland wilt zien.
04-2014
10-2015
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 06 Apr 2015 16:21

Re: Kreta of Rhodos?

Ik vond Kreta helemaal niet groot. Als je drie dagen een auto huurt dan kun je het hele eiland wel zien.
Onderweg kun je lekker eten en drinken.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 656

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:52

Bericht 06 Apr 2015 22:42

Re: Kreta of Rhodos?

Rhodos ken ik niet, maar op Kreta heb ik me prima een weekje vermaakt. Wij zaten in Rethymnon, strand voor de deur, op loopafstand van het oude centrum. Genoeg opties voor excursies, wij hebben een jeepsafari naar Zuid-Kreta gedaan en een boottocht naar Balos Beach, beide erg leuk :)
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 07 Apr 2015 20:20

Re: Kreta of Rhodos?

Ik ben zowel op Rhodos als Kreta geweest. Allebei erg leuk mar Rhodos vond ik geweldig. Mooie excursies. Mooie oude stad. Ik zou zo weer terug gaan.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Apr 2015 09:08

Re: Kreta of Rhodos?

ShallY schreef:Ik ben zowel op Rhodos als Kreta geweest. Allebei erg leuk mar Rhodos vond ik geweldig. Mooie excursies. Mooie oude stad. Ik zou zo weer terug gaan.


Ik ben jaren geleden ook naar Rodos geweest en vond het ook een fijne vakantie. Prachtig die oude stad inderdaad, en lekker eten. En als je aan autootje huurt kom je de mooiste helderblauwe zeeen met gekleurde zwemmende visjes en zandstranden tegen, als je weet waar je moet zoeken :) Zou er best nog eens terug willen, het is mij goed bevallen!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 20 Apr 2015 19:57

Re: Kreta of Rhodos?

Wij hebben een Kreta geboekt (na heel lang te hebben nagedacht over eat we nu zouden gaan doen). We hebben er 6 dagen een auto bij. Wat zijn leuke dingen om te doen met een uk van bijna anderhalf? Hij slaapt (thuis) van elf tot één.

Zijn er leuke markten? We verblijven in Koutheloufari (als ik het goed schrijf), vlakbij Chersonissos.
L2014 & H2017
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 20 Apr 2015 20:12

Re: Kreta of Rhodos?

ShallY schreef:Ik ben zowel op Rhodos als Kreta geweest. Allebei erg leuk mar Rhodos vond ik geweldig. Mooie excursies. Mooie oude stad. Ik zou zo weer terug gaan.

Kan ik me helemaal bij aansluiten!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 21 Apr 2015 09:41

Re: Kreta of Rhodos?

We hebben dan ook besloten om naar Rhodos te gaan! :)
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem273

Bericht 26 Apr 2015 19:04

Re: Kreta of Rhodos?

Ik vind Rhodos veel leuker dan Kreta! Ben twee keer op Kreta geweest en één keer naar Rhodos. Vooral de Anthony Quinn baai is heel mooi als je een stranddagje wilt. En Rhodos Old Town is inderdaad leuk, wel erg toeristisch vond ik. Leuk om doorheen te slenteren en wat te eten.
<<

Anoniem301

Bericht 26 Apr 2015 19:52

Re: Kreta of Rhodos?

Aziraphale schreef:Ik vind Rhodos veel leuker dan Kreta! Ben twee keer op Kreta geweest en één keer naar Rhodos. Vooral de Anthony Quinn baai is heel mooi als je een stranddagje wilt. En Rhodos Old Town is inderdaad leuk, wel erg toeristisch vond ik. Leuk om doorheen te slenteren en wat te eten.

Oh ja die is mooi! Met dat trappetje aan de rots zo de zee in.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 27 Apr 2015 16:50

Re: Kreta of Rhodos?

Weet je wat ik ook super vond tijdens de vakantie op Rhodos? de excursie naar Lindos (boottochtje uitgezonderd :P ) al die witte huisjes, de smalle straatjes die naar boven liepen, mooie blauwe zee.
<<

Anoniem273

Bericht 27 Apr 2015 17:39

Re: Kreta of Rhodos?

Lindos vond ik ook mooi, alleen die ezeltjes zoooo zielig :(

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron